Microsoft lanserar Internet Explorer 7

Permalänk
Medlem

Er det nån skit som blockar att söka på TPB för att hitta torrents? för när jag sökte kom nått säkerhets text som I-Explorer 7 framfört så jag inte hittar torrents som är illegala redan innan hade jag sökt och hittade allt jag sökte på med framgång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Volvo är Amerikanskt.

Volvo Personvagnar ägs av Ford, det dock ett svensk företag och merparten av produktionen ligger fortfarande kvar här.

Volvo koncernen däremot är helsvenskt fortfarande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nrsbo
Er det nån skit som blockar att söka på TPB för att hitta torrents? för när jag sökte kom nått säkerhets text som I-Explorer 7 framfört så jag inte hittar torrents som är illegala redan innan hade jag sökt och hittade allt jag sökte på med framgång.

TPB verkar ha något problem, jag kan inte söka varken i IE7 eller Opera. Vad jag än söker på får jag "Din sökning matchade inga torrenter".
Kan också meddela konspirationisterna att detta hände redan innan jag installerade IE7.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
TPB verkar ha något problem, jag kan inte söka varken i IE7 eller Opera. Vad jag än söker på får jag "Din sökning matchade inga torrenter".
Kan också meddela konspirationisterna att detta hände redan innan jag installerade IE7.

Det är deras Servrar.. MySQL fel

Permalänk
Medlem

Kör x64 och IE7. Inget krånglar och 7an är märkbart snabbare än 6an. Lite ovant är det men det går allt bättre. Däremot så känns det lite konstigt med flikarna i överkant för när man växlar mellan andra program och andra IE-sessioner så får man köra musen upp och ner över hela skärmen hela tiden. Man blir nästan sugen att att dra upp taskbaren i övekanten på skärmen som på den gamla goda Chicago-tiden.

/Anders

Visa signatur

[Asus M4A89GTD-PRO/USB3; Phenom II X6 1955T; 4GB DDR3; 1st OCZ VERTEX 2 120GB; SSD 1st HITACHI DESKSTAR 7K1000.C 1TB; Creative sound blaster AUDIGY SE. {Win 7 Home Premium}

Permalänk
Medlem

Har kör in IE7 nu å testar lite.. enda som kan stör mej otroligt på e att texten e suddig som fan alltså.. kan man få bort det på nått vis?

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-birds
Har kör in IE7 nu å testar lite.. enda som kan stör mej otroligt på e att texten e suddig som fan alltså.. kan man få bort det på nått vis?

http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/02/03/524367.aspx

Permalänk
Medlem
Citat:

tack å store gud *knäböjer*

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-birds
tack å store gud *knäböjer*

du har inte retat dig på det här då?
http://www.tech-recipes.com/internet_explorer_ie7_tips1375.ht...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lenco
du har inte retat dig på det här då?
http://www.tech-recipes.com/internet_explorer_ie7_tips1375.ht...

faktis inte men har stött på ett annat problem nu efter någon timmes surfande. När man öppnar ett nytt fönster via en länk så får jag den inte som helskärm, utan en lite ruta bara. Hur löser man det? har pillat runt nu länge men får inte till det

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-birds
faktis inte men har stött på ett annat problem nu efter någon timmes surfande. När man öppnar ett nytt fönster via en länk så får jag den inte som helskärm, utan en lite ruta bara. Hur löser man det? har pillat runt nu länge men får inte till det

Är det inte så i alla webbläsare?
Man får dra ut det öppnade fönstret till full storlek, stänga fönstren, och sen ska det vara sparat att det är så man vill ha fönstren öppnade.
Brukar göra så i Firefox iallafall, och tror jga gjorde så i gamla IE innan också.

Visa signatur

CCNA sedan juni 2006

Permalänk
Medlem

Kör man autodesk produkter som använder .dwg filer, kör inte in IE7, du får ett icke fungerande CAD-program.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk
Medlem

När kommer en svensk version? Finns det?

Permalänk
Medlem

"Under de närmsta månaderna" sa de för en månad sen ungefär.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
"Under de närmsta månaderna" sa de för en månad sen ungefär.

Det var då en svensk version jag surfade på alldeles nyss på Universitetsbiblan här i Umeå.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blade80
Det var då en svensk version jag surfade på alldeles nyss på Universitetsbiblan här i Umeå.

Konstigt, jag laddade ner det idag och då var det engelsk version.