Permalänk
Medlem

moderkort till 939

hjälp mig med att hitta ett bra moderkort till 939 med pci e
vill gärna kunna uppa till x2 med tiden har nu 3700+
helst ingen fläkt på moderkortet, och gärna från komplett men inget måste
finns lite på tradera men det är bara bulk typ
MSI K8N Neo2 Platinum eller Gigabyte GA-K8NProSLI nForce4 SLI/939/GBLAN eller kom gärna med andra trevliga förslag.

budget inte över 1000 lappen gärna 600-700
Mvh
Rolle

Visa signatur

Dator 4 Amd 1100T 16gb ram 250GB SSD + 2TB hd 7770
WHS 6TB

Permalänk
Medlem

Jag kör med ett sånt här. Stabilt som bara den och med kanonbra överklockningspotential.

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=307784

Billigt är det också.

Fläkten är det bar att byta ut mot en: http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=314282

Tveka inte!

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

Köp ett Asus a8n-e om du får tag på ett:D Jag har det se det i sign.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

har samma som han innan å jag röstar på det med

har haft det första med men det vart nå skummt me de kortet efter ett tag rätt som de va ville bara inte datorn starta ... kom inte äns in i bios bara svart skärm så ja bytte låna lite grejor å felsökte med å kom fram till att det var mobot som va paj

och som han som tipsa om MSI kortet sa byt NB fläkten direkt den låter som en jumbojet (den håller 8000rpm) det låter som att det är skuren redan när man får hem kortet...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

msi

jag har oxå det kortet o är skit nöjd
kör på det tycker jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rouge of Darknes
har samma som han innan å jag röstar på det med

har haft det första med men det vart nå skummt me de kortet efter ett tag rätt som de va ville bara inte datorn starta ... kom inte äns in i bios bara svart skärm så ja bytte låna lite grejor å felsökte med å kom fram till att det var mobot som va paj

och som han som tipsa om MSI kortet sa byt NB fläkten direkt den låter som en jumbojet (den håller 8000rpm) det låter som att det är skuren redan när man får hem kortet...

Det kanske är olika fläktar beroende på version men min maxade på 6300rpm och den lät inte jättemycket, mina dämpmattor tog bort ljudet helt eftersom de var så högfrekvent. Det finns annat i en normal burk som låter mer. Typ grafikkortsfläkt och diskar. Hur som helst är fläkten inget problem, bara att byta ut mot en 23dBa 5000rpm 40mm fläkt från tex. Artic cooling.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.