för mycket wobbel för XGL/Beryl

Permalänk
Medlem

för mycket wobbel för XGL/Beryl

Jag har installerat beryl 0.1.1 på ubuntu edgy eft
problemet är att det wobblar alldeles för mycket nu. Det är effekten "Dröm" som för det första är alldeles för överdriven och för det andra är överallt. Det wobblar t.om. i menyerna vilket tar en evinnerlig tid innan man faktiskt kan se och välja något. Var ställer man in wobbel för menyerna och kan man ställa in hur mycket det ska wobbla?

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk

I beryl manager. Kolla in lite på alla flikar och vad allt har för värden. Engelska kunskaper är bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Engelska kunskaper är bra. [/B]

Engelska kunskaper inom vadå?

Permalänk

Uttrycket "engelska kunskaper" blir bara obegripligare ju fler gånger jag läser det (jag älskar pedantiskt språkbruk). Är det kunskaper, fast inte på svenska utan på engelska?

Visa signatur

"I cannot. Yet I must. How do you calculate that? At what point on the graph do 'must' and 'cannot' meet? Yet I must. But I cannot."

Permalänk
Medlem

svenskakunskaper likaså. Jag har inga problem med engelskan, talar helt flytande vilket inte hjälper något alls eftersom beryl manager är på svenska

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk
Medlem

vilket språk man än talar är det för mycket inställningar för att man någonsin ska kunna hitta det man ändrat igen..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

På svenska?! Mitt är på engelska. Det är förövrigt riktigt lätt att hitta bland alla egenskaper tycker jag.

Permalänk
Medlem

Har för mig att det är under fliken animation, sedan numeriska inställningar eller vad det heter. Sitter inte på min beryldator nu så jag kan inte kolla.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hagbarddenstore
På svenska?! Mitt är på engelska. Det är förövrigt riktigt lätt att hitta bland alla egenskaper tycker jag.

Japp, det är på svenska. Fixades i och med version 0.1.1 för cirka en vecka sedan.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.