Macbook får Core 2 Duo

Permalänk
Melding Plague

Macbook får Core 2 Duo

Apple har idag uppdaterat Macbook-serien med de nya mobila Core 2 Duo-processorerna baserade på Merom-kärnan. Andra nyheter är att dvd-brännaren nu stöder att bränna i dubbla lager och det går att uppgradera hårddisken till 200 gigabyte.

Läs nyheten: Macbook får Core 2 Duo

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Verkar vara många som väntat på detta. Kom kanske lite tidigare än ryktessajterna förutspått.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Medlem

wow.. säkert enorm skillnad? jag vill att dem ska släppa en macbook pro med lite najsare grafik... 8800gtx mobile edition eller liknande altså

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moreempty
wow.. säkert enorm skillnad?

Kan bli enorm skillnad när 10.5 kommer i januari. 64 bitar, du vet.

Visa signatur

| ASRock K8Upgrade-760GX | s754 AMD Sempron 3100+@2.4 GHz | 2x256 TwimMOS PC2700 CL2 | Radeon 9800pro |

Permalänk
Inaktiv

Vista komplatibla ?

Permalänk
Medlem

En nära vän till mig slängde just iväg en beställning. Måste säga att jag avundas honom lite.

Permalänk
Medlem

Kanske skulle ta och köpa en sådan och sen låta föräldrarna få den gammla med CD CPU. Fast, man kanske ska vänta på 10.5 först. Har man tur kommer det någon med uppgradering lagom tills det släpps.

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt. Kan knappt bärga mig inför leopard. Ser mer fram emot det än vista.

Permalänk
Medlem

Hihi, vi kör Core Duo i Mac på skolan

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

Förvånandsvärt billigt av Apple

Visa signatur

E6600 | 2*Corsair XMS2 Xtreme 1024mb Cas4 | 6800 GT | Asrock Dual VSTA s775 | 200 + 300gb Seagate | Antec P150 |

Permalänk
Medlem

Bättre sent än aldrig antar jag

Permalänk
Medlem

Man får hoppas att de löst alla problem med föregående modell nu bara. Isåfall köper jag en direkt!

Visa signatur

---------------------------------------------------