Foxconn tillverkar Iphone

Permalänk
Melding Plague

Foxconn tillverkar Iphone

Det har ryktats länge om att Apple skall börja tillverka en egen mobiltelefon. Enligt nya rykten har Foxconn fått uppdraget att tillverka 12 miljoner enheter.

Läs nyheten: Foxconn tillverkar Iphone

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

extra! extra! apple tar över världen, ipodiseringen fullbordad.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem

Hoppas att det är en bra modell; jag tar två!

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av funky_monkey
extra! extra! apple tar över världen, ipodiseringen fullbordad.

Precis, det är google och Apple som bråkar om herrevälde över jorden, ungefär som ICA gör med sina Euroshopper och ICA varor i ICA affärerna

Visa signatur

Amd Athlon64 3200+ Socket 939 | Asus A8N Nforce4 deluxe SLI | Geforce 6800TDH | 1024 Twinmos | Hitachi Deskstar 160gb | Creative SB Audigy SE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YberlAggen
Precis, det är google och Apple som bråkar om herrevälde över jorden, ungefär som ICA gör med sina Euroshopper och ICA varor i ICA affärerna

MS?

Permalänk
Medlem

Ooohh, va trevligt... jag ska ha en.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

undra ifall den kommer klara att spela upp musik ;P

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk
Medlem

Hoppas att den blir stilren ;P

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SvK]Rogue
Hoppas att det är en bra modell; jag tar två!

Faktiskt. Så länge batteritiden är vettig och man får någorlunda mycket utrymme till ett bra pris så slår jag till direkt. De lär ju knappast göra om misslyckandet med Rokr.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld