Ny trådlös vpn-router från Linksys

Permalänk
Melding Plague

Ny trådlös vpn-router från Linksys

Tillverkaren Linksys har idag släppt en ny vpn-router för små företag som heter WRV200. Den baseras på Rangebooster vilket är ett tillägg till 802.11g som enligt Linksys skall öka räckvidden med det dubbla och hastighet med upp till 35 procent.

Läs nyheten: Ny trådlös vpn-router från Linksys

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag gillar linksys nya design på produkterna (sett den tidigare).
De gamla ser ju ärligt talat om som 100kronors plastleksaker och inget man vill visa upp.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Det är ju riktigt billigt. Me like!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

Bra, då kan man byta ut de gamla rymdskeppen ;).
Nog för att de funkade bra vid normal belastning men de var allt annat än snygga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Jag gillar linksys nya design på produkterna (sett den tidigare).
De gamla ser ju ärligt talat om som 100kronors plastleksaker och inget man vill visa upp.

Lite plastig har de sett ut. Men det beror på vilken miljö de är i. Har man en blå hall kan det passa med en blå/svart router.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Total_Cu
Lite plastig har de sett ut. Men det beror på vilken miljö de är i. Har man en blå hall kan det passa med en blå/svart router.

Något för nobelmiddagen då kanske, att ha wlan med linksysroutrar

Edit:
Tji fick jag.
Vi säger i konserthuset istället
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bl%C3%A5_hallen

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG