Ge konsollerna+spelen en egen del i spelforumet

Permalänk
Medlem

Ge konsollerna+spelen en egen del i spelforumet

Seriöst, jag hatar alla jäkla konsoltrådar som dyker upp, ge dom ett eget underforum eller nåt så man slipper dras med skiten.

Täcker ju halva sidan om inte mer. Dom som är intresserade kan ju få dyka ner i konsollträsket. Har stört mig på det så jäkla länge.
Och ja, jag vet att man kan låta bli att läsa trådarna om dom inte är intressanta. Men dom tar för mycket plats enligt mig, är ju trots allt i grund och botten pc-hårdvara och grejor som gäller här.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej! Detta är ett ämne som har kommit upp en del gånger. Anledningen till att vi har valt att ha konsoler och spel i samma forum är att konsolerna och spelen till dem är ämnen som ligger mycket nära varandra. Diskuteras spelen kan man inte komma ifrån att konsolerna diskuteras och vice versa. Jag tror inte att det skulle fungera att ha en egen del för konsoler och konsolspel med tanke på att relativt många spel kommer ut både till pc och till spelkonsolerna. Helt enkelt skulle det bli svårt att avgöra var man skulle placera en tråd då. Därför anser vi att vår uppdelning som baseras på vilken typ av spel det gäller är mer naturlig. Dock ska vi naturligtvis komma ihåg vad du har sagt och ha det i åtanke vid eventuella diskussioner om spelforumet. Tack för din feedback!

Permalänk
Medlem

Just spel som kommer till pc+valfri konsol kan ju ligga i huvudforumet.
Konsoll intresserade se den på väg in, samtidigt som pc- folket ser den också.
lite konsoll snack i en tråd om ett spel som kommer till en bunt maskiner får man väl räkna och stå ut med kanske.

Toppen ide med ett feedback forum, har suttit och tänkt på det länge men aldrig orkat bry mig tidigare.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Hedersmedlem

Tror du inte att det skulle bli rörigt om man gjorde så? Jag tror nämligen inte att det skulle fungera så bra i längden.

Permalänk
Medlem

Iofs, skulle vara skönt bara dom försvann.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.