Testa Red Orchestra gratis fre->sön

Permalänk
Medlem

Testa Red Orchestra gratis fre->sön

Nu ger Tripwire er chansen att testa Red Orchestra igen, gratis, i ett par dagar (tors->sön). Så missa inte chansen att pröva påett av de bästa WW2-fps:en där nyckelordet är realism!

Läs mer här, och på FZ.se.

Här hittar ni lite screens ni kan dräggla över medans ni laddar ner spelet

Tripwire <3

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Ahh bra att dem gör detta igen. Ska spelas mycket nu

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

synd att jag köpte det för bara några dagar sen o tyckte att det va riktigt bortkastade pengar

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaXiMuZ
synd att jag köpte det för bara några dagar sen o tyckte att det va riktigt bortkastade pengar

Ge spelet tid säger jag bara. Detta spelet är inget man lär sig på 5 minuter...
När man väl har kommit in i det, så finns det inget bättre.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

Exakt, ge det tid... Köpte det i våras nån gång, spelade väl en sisådär 3 gånger och var aldrig nöjd över det. Men så en dag häromveckan gav jag det en chans till och satsade verkligen på att lära mig, nu är det riktigt skoj faktiskt
Sen så gillar jag att de släpper hela spel några dagar så att man får testa om det är nåt att ha, demon i alla ära, men vissa gånger har man blivit besviken trots att demot var bra..

Permalänk
Medlem

Jag hade ju HELT glömt att jag hade spelet, installerar steam och laddar det just nu..Längtar redan, hade ju hur kul som helst i det spelet
<3 realism

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Nu börjar det närma sig, hoppas ni har preloadat, har satt på er korv-mössan och är redo att skjuta lite tyskar

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Vilka servrar brukar ni befolka, ge gärna några ip's..Fastnar alltid på 100% tyska servrar, och står inte ut med att folk skriker på tysk till mig

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Trevligt, spelade en del sist det var gratis, får nog ta och köpa det snart

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

det kostar ju inte allt för mkt, typ 170 spänn + skatt har jag för mig

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Inaktiv

Laddar hem det nu (=

Permalänk
Inaktiv

nån som vill lira lite?

Permalänk
Medlem

Säg en server så joinar jag direkt!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Hittar inte fram till var jag hämtar spelet genom vare sig steam eller hemsidan... doh?

Edit: Hittat...

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s

Permalänk
Inaktiv

jag heter Killbom på steam, addifiera mig på friends, så kan vi lira lite
epost: simon_hillbom@hot...

Permalänk

Ska helt klart testa på att spela det, snällt av Steam att ge en möjligheten att testa spelet utan begränsningar. Har sen Half Life 2 lanserades varit mycket missnöjd med att Valve krävt att man kopplar upp sig för att ens spela sp delen, men sånt här får ju en att tänka om lite. Har läst att en del har haft problem med Steam och att en del även fått sina lösen stulna. Kan man byta lösenord när man vill eller måste man kontakta Steam angående det (iaf det ens går att byta det vill säga)? Köpte Half Life 2 när det kom men har av princip inte spelat det pågrund av att jag varit mycket tveksam till Steam och just det här med att man kan bli av med sitt lösenord.

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem

Nån kan väl säga en server här så vi kan köra lite de som vill, ska just installera.

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CorranHorn
Köpte Half Life 2 när det kom men har av princip inte spelat det pågrund av att jag varit mycket tveksam till Steam och just det här med att man kan bli av med sitt lösenord.

Är väl inte större risk att du blir av med ditt steam-lösen än något annat lösenord?

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
Är väl inte större risk att du blir av med ditt steam-lösen än något annat lösenord?

Förvisso inte, men inget annat av mina lösenord är bundet till nåt som kostar pengar. Alla andra spel använder iofs en cd nyckel med men dessa kräver inte att man använder lösenord. Fast det var inte enbart det som gjort att jag inte kört Steam utan det att jag är mycket skeptiskt över att låta nån gå igenom mina saker, anser det vara integritetskränkande och då jag köpte spelet visste jag inte att så var fallet. Anser fortfarande att det är helt vansinnigt att kräva att man kopplar upp sig för att varifiera att man äger produkten som man ärligt köpt för att ens spela sp delen, mp delen däremot förstår jag. Om nästa spel som dom släpper kräver samma procedur och har samma problem som Hl2 drabbades av, kommer jag antagligen att avstå från den produkten.

När det gäller Red Orchestra, går det att köra i sp eller är det bara mp som gäller och är det bara via Steam som man kan spela lr går det att Lana?

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk

Det går att spela sp men botarna är dummare än dumma
Lan går alldeles utmärkt.

Det är ett underbart kul online lir faktiskt

Visa signatur

MSI Z77A-GD55, Socket-1155, Intel Core i7-3770K @3.50GHz, Gainward GeForce GTX 690 4GB, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB, Kingston HyperX 3K SSD 240GB

Permalänk
Medlem

Är lite halv besviken på grafiken faktiskt, inte nån höjdare.
Men satan vad kul jag å polarna har, ventrilo+Tiger tank, fan roligare har jag inte haft på länge framför datorn

Permalänk

Testade det igår natt och fan vad svårt det är om man jämför med dom simplare spelen som Bf och Cs. Gillar att man kan gå in i husen och att man som försvarare har en stor fördel mot dom som anfaller, precis som det var i verklighteten, stupade ju mängder med allierade vid landsättningen i Normandie tack vare tyskarnas övertag.
Bilkörningen var fan inte det lättaste, har läst en del om det, gillar verkligen att man inte ser mer än man gör även om det är grymt svårt att se vart man kör. Är positivt överaskad över spelet och ska helt klart spela mer när tid finnes. Hade varit grymt om man fick behålla Practice läget när trialen är över, men det lär man väl knappast få göra:).

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CorranHorn
Testade det igår natt och fan vad svårt det är om man jämför med dom simplare spelen som Bf och Cs. Gillar att man kan gå in i husen och att man som försvarare har en stor fördel mot dom som anfaller, precis som det var i verklighteten, stupade ju mängder med allierade vid landsättningen i Normandie tack vare tyskarnas övertag.
Bilkörningen var fan inte det lättaste, har läst en del om det, gillar verkligen att man inte ser mer än man gör även om det är grymt svårt att se vart man kör

Det är därför jag älskar spelet, inte samma typ av action som i de flesta spelen utan lite lugnare mer strategiskt typ. Mustigt kul!
Och ibland sker det en ren slakt av det ena laget, ganska trist när det händer men då får man ta sig i kragen och vara glad att det inte är på riktigt

Visa signatur

MSI Z77A-GD55, Socket-1155, Intel Core i7-3770K @3.50GHz, Gainward GeForce GTX 690 4GB, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB, Kingston HyperX 3K SSD 240GB

Permalänk
Medlem

Då var trialen över..

Spelet beställt

Permalänk

Illa! Fick nys om detta i fredags men jag har haft fullt upp hela helgen, och nu när jag ska sätta mig och testa det så är perioden över

Finns det demo någonstans att ladda ner?

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk

Fick reda på (ett annat forum) att det återigen är dags för en trialperiod på Red Orchestra, ville givetvis informera er sweclockers om det med=). För mer info http://www.steampowered.com/v/index.php?area=fw_RedOrchestra&...

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk