Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Från Matrix eller?

Iaf, har snart varvat Zelda verkar det som och det har varit kul i de drygt 50 timmarna jag spelat hittils. Bara en grej som jag har stört mig på egentligen

och det är?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Re: Neej

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taii
Vilka jäklar... Skjuter upp och skjuter upp. Har de ingen tidigare leverans? När jag bokade ungefär i mitten av december där sade de 1 januari.

*Edit*
En annan grej också, för er som har redan fått saken. Kan man få reda på Wii:ns mac address? Jag har statisk dhcp i hemmet nämligen.

Är inte statisk DHCP en oxymoron?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Från Matrix eller?

Iaf, har snart varvat Zelda verkar det som och det har varit kul i de drygt 50 timmarna jag spelat hittils. Bara en grej som jag har stört mig på egentligen

Jajamän! Enligt mig det ända bra i Matrix 2 Reloaded

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Nu har jag med wii lyckats med något jag trodde var omöjligt. Efter ungefär 15 år med ihärdiga försök har jag för första gången genom tiderna fått min far att spela tvspel/dataspel. Bowlingen var visst huvudet på spiken. På nåt märkligt vis lyckades han vinna dessutom.

Jag tror det är för att kontrollerna är så lätta att lära sig. ;P Nu gäller det bara att få tag på en till wii-mote... inte lika lätt, verkar det som.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
http://youtube.com/watch?v=yMKFK-_NzFQ&mode=related&search=

^^

Förklara gärna vad som händer innan du postar länkar.
Och så svårt är det inte att leta fram originalet med bättre kvalite och utan reklam som täcker halva bilden.

Watch Long video!
http://www.planetboredom.net/video.php?id=3051
Watch Short video!
http://www.planetboredom.net/video.php?id=2951

Smash my Wii
http://www.smashmywii.com/

Visa signatur

Uppdatering: Denna uppdatering är uppdaterad version av den uppdatering
som släpptes för för en månad sedan ungefär.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Nu har jag med wii lyckats med något jag trodde var omöjligt. Efter ungefär 15 år med ihärdiga försök har jag för första gången genom tiderna fått min far att spela tvspel/dataspel. Bowlingen var visst huvudet på spiken. På nåt märkligt vis lyckades han vinna dessutom.

Jag tror det är för att kontrollerna är så lätta att lära sig. ;P Nu gäller det bara att få tag på en till wii-mote... inte lika lätt, verkar det som.

Samma sak gäller med min farsa. Vi har väl kört en 10 serier emot varann eller nåt sånt. Första tänkte jag vara snäll och låta honom vinna. Resten har jag försökt att vinna men torskat... Inte nog med att han vinner, han vinner STORT. Jag menar, gubbjäkeln fick 8 strikes i en serie, varav 6 st var i rad. Han fick en poäng på 249 och slog alla rekord nånsin.

Jag ska träna lite mera så att en annan kan vinna lite.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem

Jo, min morsa är som klistrad på bowlingen, får ibland tjata för att få spela lite Zelda

Och min farfar som är uppemot 70 sa Nej, jag vill inte spela.... Men efter ett tag då han blev tvingad så hade han en sån jäkla inlevelse på Tennis och tyckte det var jäkligt roligt.

Håller med att det är jäkligt jobbigt när man har lirat ett tag, så kommer någon av ens föräldrar och spöar än...
Aldrig någonsin hänt innan ;<

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på när Trauma Center - Second Opinion släpps i Sverige till Wii?

Permalänk
Medlem

Har bokat mitt Wii och håller tummarna för att det kommer innan februari

Någon som vet om de behövs något SD card till Wii för att kunna spara sina spel eller kan man spara på de 512mb inbyggda minnet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av avalin
Har bokat mitt Wii och håller tummarna för att det kommer innan februari

Någon som vet om de behövs något SD card till Wii för att kunna spara sina spel eller kan man spara på de 512mb inbyggda minnet?

kommer ta ett tag + typ 10 vc-spel innan du behöver använda ett sd-kort

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Var ju inte så mycket med 10 vc spel men sparfilerna till zelda och så lär väl inte stjäla alltför mycket plats från det inbyggda minnet lr?

Permalänk
Medlem

Ladda upp dina skador här:
http://www.wiihaveaproblem.com/index.php

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Ladda upp dina skador här:
http://www.wiihaveaproblem.com/index.php

Jag ser ingen som klagar på skador i tråden? Flamebaitande kommer du inte långt med.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

kan faktiskt inte sluta att småle när jag ser sådana sidor.
HUR(om man har nått vett i skallen dvs) lyckas man egentligen med något sådant?en fråga jag har ställt mej.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Jag ser ingen som klagar på skador i tråden? Flamebaitande kommer du inte långt med.

Det är humor. Även en uppmaning att ta det lungt innan olyckor händer.

Wii ligger på min framtida inköpslista...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
kan faktiskt inte sluta att småle när jag ser sådana sidor.
HUR(om man har nått vett i skallen dvs) lyckas man egentligen med något sådant?en fråga jag har ställt mej.

Väldigt klantigt.. men "säkerhets-strapen" är ju verkligen i vekaste laget.. Nintendo skulle väl kunna lägga lite mer pengar på den? Snöret är ju typ samma tjocklek som ett "mobilhållarsnöre"

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Väldigt klantigt.. men "säkerhets-strapen" är ju verkligen i vekaste laget.. Nintendo skulle väl kunna lägga lite mer pengar på den? Snöret är ju typ samma tjocklek som ett "mobilhållarsnöre"

Det är ju förmodligen för att det är tänkt för att hålla om kontrollen råkar slinka ur handen, inte om man medvetet kastar iväg den i 70 km/h

Tror sedan absolut inte att det är av ekonomiska skäl som nintendo inte skickar med en tjockare wrist-strap.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk

Jag skickade ett mail till Bergsala om nya straps och det är bara att skicka med sin adress så får man nya. Vill vara på den säkra sidan nu när man har köpt sig en ny HDTV

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av avalin
Var ju inte så mycket med 10 vc spel men sparfilerna till zelda och så lär väl inte stjäla alltför mycket plats från det inbyggda minnet lr?

Zelda tog typ 4 blocks för mig tror jag, det finns runt 2000 blocks, så det är rätt piano.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Japp, det står när man går in i inställningarna på Wiin...

Coolt. Tack!

Visa signatur

aiiight=?

Permalänk
Medlem

Fick tag på Farcry till Wii idag och herrejävlar vad rushat det spelet måste vart under utvecklingen. Den kassa grafiken spelar inte mig någon större roll, men när AI:n ligger på samma nivå som Doom börjar det gå aningen för långt. Jag kan stå och skjuta en nisse, och nissen som står brevid bryr sig inte. Ibland går skotten igenom kroppar, spelet låser sig lite titt som tätt och sikta och slå med Wiimoten går bara inte. huuga.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Fick tag på Farcry till Wii idag och herrejävlar vad rushat det spelet måste vart under utvecklingen. Den kassa grafiken spelar inte mig någon större roll, men när AI:n ligger på samma nivå som Doom börjar det gå aningen för långt. Jag kan stå och skjuta en nisse, och nissen som står brevid bryr sig inte. Ibland går skotten igenom kroppar, spelet låser sig lite titt som tätt och sikta och slå med Wiimoten går bara inte. huuga.

http://wii.ign.com/articles/751/751136p1.html bara ett annat spel har fått en sån kass recension.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Jag skickade ett mail till Bergsala om nya straps och det är bara att skicka med sin adress så får man nya. Vill vara på den säkra sidan nu när man har köpt sig en ny HDTV

Kan man inte sätta på flera på samma gång, 3 strapar borde ju hålla 3 gånger så bra

Permalänk
Medlem

Madden NFL 07 funkar tydligen riktigt bra.
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1585

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Jag har tagit bort mina straps, bara ivägen. Fast när man får besök åker dom på igen

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Nu sålde man Xbox-360 (köpte i torsdags) Testade wii hos en polare det var ju hur kul som helst jag ska beställa en nu

lAlAz0r

Permalänk
Medlem

Någon som har dessa och vet om de är något att ha?
Skymtade nämligen dessa i en lokal spelaffär.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=68029

Visa signatur

N/A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lAlAz0r
Nu sålde man Xbox-360 (köpte i torsdags) Testade wii hos en polare det var ju hur kul som helst jag ska beställa en nu

lAlAz0r

lol nog d dummaste man kan göra.....

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nukloch
lol nog d dummaste man kan göra.....

nej, det dummaste man kan göra är att spamma wii- och ps3-trådarna med en massa skit, ge upp nån gång

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Jag avbeställde min Wii igår och ska skaffa 360 såfort jag får tillräckligt med pengar.