Sandisk lanserar mp3-spelare med wifi

Permalänk
Melding Plague

Sandisk lanserar mp3-spelare med wifi

På Consumer Electronics Show i Las Vegas har tillverkaren Sandisk lanserat en mp3-spelare som har trådlöst nätverk som stödjer att man laddar ner låtar direkt från Internet, något som inte varit möjligt med Microsofts Zune-spelare exempelvis.

Läs nyheten: Sandisk lanserar mp3-spelare med wifi

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jäkligt snygg!

Visa signatur

-\n-

Permalänk

Känns lite low-quality på något sätt. Ser gränssnittet ut sådär så tackar jag nej.

Visa signatur

the power of ART compells me!

Permalänk
Avstängd

Snygg, förutom överdelen som såg lite konstig ut.

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Medlem

Ser lite ut som Samsungs D600 mobil (som jag har ) så det skulle ju passa fint

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Jag gillar utformningen på den, gillar de äldre Sansa modellerna också. Men de flesta här på forumet säger att spelarna är skit. Nån som har en positiv erfarenhet av dem eller kan ge lite konstruktiv kritik?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Jag gillar utformningen på den, gillar de äldre Sansa modellerna också. Men de flesta här på forumet säger att spelarma är skit. Nån som har en positiv erfarenhet av dem eller kan ge lite konstruktiv kritik?

http://reviews.cnet.com/SanDisk_Sansa_e270_6GB/4505-6490_7-31...