Nvidia Quadro FX 3500M för bärbara

Permalänk
Melding Plague

Nvidia Quadro FX 3500M för bärbara

Nvidia lanserade igår sin hitills snabbaste grafikprocessor för bärbara datorer: Quadro FX 3500M. Grafikkortet är tänkt för Cad, digitalt skapande och forskning som kräver rejäl prestanda. Kortet stödjer Direct X samt Opengl och har en mycket hög minnesbandbredd för ett bärbart grafikkort.

Läs nyheten: Nvidia Quadro FX 3500M för bärbara

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Aja nöjd med min fx2500m
undrar hur detta presterar i spel, tycker att min fx2500m gör det rätt så bra , synd bara att man inte kan spela the movies men andra spel funkar klock rent samt softimage xsi att cada med..

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem

Hoppas bara att inte batteritiden blir såpass mycket kortare!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

inte tänkt att man ska jobba så mycket med dessa cad kort utan mera tänkt för folk som reser mycket o bor på hotel..
klarar mig iaf 2 timmar på min dell m90 i cad miljö eller spel..

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk

Låter gott. Väger själv mellan M90 och M1710. Verkar lysande att rendera och klippa film i men frågan är hur M90 klarar moderna spel (typ BF2142) och film på resan. Inbillar mig att det även är ett minus att den inte levereras med XP Media Center!? Vad tror ni?