Transcend släpper trendigt usb-minne

Permalänk
Melding Plague

Transcend släpper trendigt usb-minne

Usb-minnen har sedan länge varit något som gemene man har haft. Utseendet har dock skiftat och på senare tid har de flesta tillverkare lanserat extra robusta minnen. Tillverkaren Transcend har idag släppt ett lite mer trendigt usb-minne som är tillverkat i bland annat pärlskal.

Läs nyheten: Transcend släpper trendigt usb-minne

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

hehe de gör verkligen allting för att få oss se fina ut och köpa deras saker..

dock lite b ö g varning på deet hela ..

själv nöjjer jag mig med min iriver S10... duger gott och fint

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

jadu ser väll ok utt men nöjer mig med Mp3 spelaren som fick minne eller nån annan biligare ''lättare version''

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Tur att man har mp3-spelar på 2gb, så man slipper köpa usb-minnen.:)

Visa signatur

Corsair Graphite 600T||EVGA SN G2 650W||Asus TUF Gaming B550-Plus||AMD Ryzen 5 5600 X||Zalman CNPS9X||Corsair Vengence DDR4 2X8GB 2666MHz||Sapphire Radeon RX 6700XT||WD BLACK SN850 NVMe M.2 500GB

Permalänk
Avstängd

amen fyfan va gay. ingår läppstift måntro ?

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Viggen
Tur att man har mp3-spelar på 2gb, så man slipper köpa usb-minnen.:)

Tur att man har w810 på 4gb, så man slipper köra usbminne/mp3spelare

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte...
Vad är hela grejen med "b ö g" och "gay"?
Kan det inte tänkas att det inriktar sig främst till kvinnor? För nog är det väl ändå så att kvinnor också kan äga usb-minnen nu för tiden?
Nåja, det var mina två cent...

Permalänk
Medlem

Tjusigt, turligt nog är man ju såpass säker i sin sexualitet att jag inte skulle ha några problem med att gå omkring med detta som ju faktiskt är x antal gånger snyggare än alla fula gummiklumpar till usb minnen som finns.

Permalänk
Discokungen

Den var ju jävligt flashig.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Avstängd

nördfaktorn slår i taket.

Permalänk
Medlem

Varför ha snygga USB minnen? jag vill bara ha ett minne som man inte lägger märke till så mycket och så man kan ha det i nyckelringen utan att det går isönder.

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danneee
Tjusigt, turligt nog är man ju såpass säker i sin sexualitet att jag inte skulle ha några problem med att gå omkring med detta som ju faktiskt är x antal gånger snyggare än alla fula gummiklumpar till usb minnen som finns.

Jag kan bara hålla med dig ;). Tycker det var riktigt läckert.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kimplan
Varför ha snygga USB minnen? jag vill bara ha ett minne som man inte lägger märke till så mycket och så man kan ha det i nyckelringen utan att det går isönder.

Men sådana finns det ju gott om, det kanske finns folk som vill ha den här varianten också...
Tycker att det är en hyfsad idé, men själv tycker jag väl inte att de är överdrivet snygga, men väl en bit på vägen!

Permalänk
Medlem

Varför ha en snygg bil? -Det är coolt.

Den var ganska snygg, men ingenting man vill betala extra för.

Permalänk
Medlem

Lite för pimpigt för min smak.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
amen fyfan va gay. ingår läppstift måntro ?

Nope, men du får en söt liten rosa handväska att förvara det i, om du vill ut o promenera med det

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

haha über gay

Visa signatur

Subzero Junkie !

Permalänk

Man säger väll ändå Pärlemo och inte "pärlskal", visst är det på sätt och vis så att pärlemot sitter på insidan av skalet, men det är ju inte samma sak som skalet för det, och jag antar att det inte är hela skalet som sitter på USB-minnet.

Precis som danneee är även jag såpass säker på min sexuella läggning att jag inte alls har något problem med att ha ett litet och snyggt USB-minne. Det är bra mycket mer respekt att gå runt med ett sådant minne än att inte våga göra det utan istället säga att det är gay.

Om jag går runt med ett och någon tror jag är gay bara för det så är det ändå ingen person jag bryr mig ett skit om vad han tycker.

440kr för 2GB är llite dyrare än de billigaste minnena, men det var ju riktigt trevligt litet och snyggt, så om det priset håller ut till butik så tar jag nog och köper ett.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Pimp my accessoar.

Är tydligen vad vår tid ska präglas av. Stackars oss...

Permalänk

Vet inte hur ni får det till gay? Jag tycker då det var rätt snyggt. Även om jag hellre skulle ha något annat under skalet än ett USBminne.

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ace_of_spades
Även om jag hellre skulle ha något annat under skalet än ett USBminne.

ditto. hade varit mer motiverat med en mp3are i samma stil, den måste man ju hala fram ibland.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Tror jag kör vidare på mina mikroskopiska Kingmax 2GB-minnen

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem

Man ska inte underskatta enkelheten med ett usb-minne. Det ska vara så litet som möjligt och ha god kompabilitet; då är det oslagbart bl.a. om man är student och ibland tvingas sitta på olika typer av datorsystem. Om det då är litet får man in det på det trångaste stället utan att behöva någon kabel. Och om det har god kompabilitet går det använda på gammal mac utan att få höra att den externa enheten drar för mycket ström.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danneee
Tjusigt, turligt nog är man ju såpass säker i sin sexualitet att jag inte skulle ha några problem med att gå omkring med detta som ju faktiskt är x antal gånger snyggare än alla fula gummiklumpar till usb minnen som finns.

Säger detsamma, men även om jag inte har några problem med att ha ett, så är det så långt utanför min smak att det nästan kommer in från andra sidan igen Det måste verkligen vara det fulaste minne jag sett tror jag... det är nästan så att alla de mysko maträtts-minnena som finns är bättre, just för att de iallafall är smått underhållande. Tycker det andas glitter eller Ö-B bling om det.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

kul grej för dom som tycker om bling..:P
men jag kommer att hålla mig långt borta från den och andra kommande bling saker:)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

Om det hade kostat lika mycket som "dom andra" så kanske det hade varit värt det, men om det skiljer mer än 100 spänn, no way.

Tycker förövrigt att mitt cruzer är rätt snyggt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trojan1313
Lite för pimpigt för min smak.

Precis, jag kan se det tillsammans med den överpimpade käppen och förgyllda tänderna, smokin'!

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Avstängd

Föredrar fysiskt mindre än stora bling bling minnen

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Sötast
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av )ExecutoR(
Man säger väll ändå Pärlemo och inte "pärlskal", visst är det på sätt och vis så att pärlemot sitter på insidan av skalet, men det är ju inte samma sak som skalet för det, och jag antar att det inte är hela skalet som sitter på USB-minnet.

Ja, jag hajjade också till. Pärlskal? Wtf? Och det heter t.o.m pärlemor

http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A4rlemor