Recover account name på WOW??

Permalänk
Medlem

Recover account name på WOW??

Hej, Undrar om det är någon som vet hur man på lättaste sätt kan fixa tebax sitt accountname som man slarvigt glömt bort på wow?
Jag kan mitt lösenord och så men när man kollar på deras jätte äckliga skit sida (jätte äcklig hoppas han som gjort den dör!) så måste man ringa ett samtal och börja snack med nån orre som ska ge mig mitt accname...
vad jag undrar är om man på något lättare sätt kanske någon som är ingame kan fixa det med hjälp av min karaktärn namn: SkiZoR

Tack på förhand!

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Avstängd

Finns inget enklare sätt än att ringa dom, inte precis svårt.

Permalänk
Medlem

snackar dom engelska i supporten?

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Medlem

Nej. Bara hottentotiska.

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

Re: Recover account name på WOW??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkiZoR
Hej, Undrar om det är någon som vet hur man på lättaste sätt kan fixa tebax sitt accountname som man slarvigt glömt bort på wow?
Jag kan mitt lösenord och så men när man kollar på deras jätte äckliga skit sida (jätte äcklig hoppas han som gjort den dör!) så måste man ringa ett samtal och börja snack med nån orre som ska ge mig mitt accname...
vad jag undrar är om man på något lättare sätt kanske någon som är ingame kan fixa det med hjälp av min karaktärn namn: SkiZoR

Tack på förhand!

Hur fan kunde jag gissa att det skulle vara någon med ett nick som SkiZor som skulle önska livet ur en person som designat en sida som inte just du gillar?
Hoppas verkligen inte du får någon hjälp för den förtjänar du inte.

Permalänk
Medlem

Sweden: 0200 897074 (free)

Bara att ringa. Dem kan säkert hjälpa dig, och dem pratar svenska.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knarkuzz
Sweden: 0200 897074 (free)

Bara att ringa. Dem kan säkert hjälpa dig, och dem pratar svenska.

Jag har då aldrig fått prata med nån svensk.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

vilka tider har dem öppet på svenska supporten?

Permalänk
Sötast

vad folk kan vara rädda för ett annat språk?

Permalänk
Avstängd

vissa är inte så bra på engelska helt enkelt....Själv har jag svårt för danska ><

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<