Permalänk
Medlem

amd athlon x2 program

Tja Tja

vet ni några program till AMD ATHLON X2 DUAL CORE 4600+

jag har några som jag redan har som amd clock + cpuz

kom gärna med förslag

Permalänk
Medlem

Program.. program till vad?
Program som använder båda kärnorna eller vad menar du?
Måste vara en dom sämsta beskrivningarna hitintills här.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Windows?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Avstängd

Jag kör GCC (gnu compiler collection) på en X2 processor fungerar fantastiskt bra.

Permalänk
Medlem

jagpp kör windows/ typ som snabbar öpp prosesorn

Permalänk
Avstängd

Det enda program jag vet som kan "snabba upp" en CPU är BIOS...

Permalänk
Medlem

okej men då får jag öppdatera det då hur gör man det med disket och sen boot eller ?

Permalänk
Avstängd

haha hehe vicken lustig kurre, ibland är det riktigt rolig läsning här, så här sista timmarna på dygnet

Visa signatur

AMD Phenom II 965 c3//XFX Ati 5850 BE//Intel X25-M 80gb ssd//WD 750gb Black//Asus bräda M4A79XTD EVO//g15 v2//g500
Samsung t240 Fullhd gaming monitor//incoming sammy 2270
Lappy Asus UL30VT-QX030V

Permalänk
Medlem

Efter att ha läst vad som skrivs här så förklarar jag mig själv som en idiot och ingen annan, för nu fattar jag ingenting

Nä, ärligt så använd BIOS eller om det finns något program av din Moderkortstillverkare där du gör ändringarna i Windows som sammtidigt ändrar dem i BIOS utan att du behöver gå in där om du inte är van vid att ändra i BIOS.

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Medlem

Xhunter: håll dig till cs eller vad du nu spelar så din dator inte går sönder.. imo du ska definitivt inte ens försöka "göra datorn snabbare"

men vill du riskera den så... ingen hindrar dig från att använda sök funktionen

inget illa menat men blir väl en "hjälp min dator startar inte"-tråd snart igen om du försöker dig på nåt...

Visa signatur

....ursäktar om jag svär mycket...