Crap, bara problem med datorn (p5b-e plus)

Permalänk
Avstängd

Crap, bara problem med datorn (p5b-e plus)

Hej tänkte att ni swec användare kunde hjälpa mig.

Satt igår o nötte S.T.A.L.K.E.R, allt flyter som det ska, dock lägger headsetet av och jag kan inte ansluta nya usb enheter. Men vem bryr sig sålänge grafiken är fin ? ^^

Går och lägger mig

Vaknar dagen därpå och längtar efter att få spela. Min 1månad gamla dator ger felmedelande i POST ! Och inte nog med det, jag kan inte hitta inebörden för medelandet i handboken(trodde aldrig jag skulle behöva en sån :S) eller på deras hemsida, Jag får ett kort pip, någon användare som tillskillnad från mig hittat postmedelande grejen på hemsidan eller ihandboken? Jag har testat att rsa mobot osv..

Har länge varit asus fanboy men nu blir jag besviken =/

oerhört tacksam för svar

Permalänk
Avstängd

Datorer är bara en ända stor skithobby, 1pip betyder att allt e ok o att bootstrap ska starta, men Nope det gjordes inte..

Slet sönder skiten och satte ihop det igen, allt verkar funka som det ska men jag lär ju aldrig få reda på vad som var fel, alltså är tråden meningslös så snälla tabort skiten...

Visa signatur

P5B-E PLUS | e6300 1,86ghz @ 3,0ghz | x1950xt iceq 675/1890 | 1Gb ocz platinum 860mhz 4-5-4-15 | cooltec 500W

Permalänk
Medlem

Väldigt smart att posta med två olika acc. i samma tråd...
Dessutom är tråden i fel forumsdel.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst, zetax809 och ZetaX avstängda*

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.