CM Stacker-Mod på Bit-Tech

Permalänk
Melding Plague

CM Stacker-Mod på Bit-Tech

Den holländska mod-duon Ediejo och Snakez har gett sig på ett Cooler Master Stacker och resultatet är lysande, bokstavligt talat.

Läs nyheten: CM Stacker-Mod på Bit-Tech

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Mycket välgjord och snygg!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Oj, vilken kovändning det där var!

Permalänk

Bra byggt men så snyggt var det inte.
Less is more.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Fult som stryk! Jag trodde "moddar" med massa dioder och plexi var ute sedan ett bra tag? Om 10år så kan man göra den där varianten för att skapa en nostalgisk trip men inte idag! Otroligt originellt måste jag säga.

Finns bättre byggen/projekt som förtjänar att hamna i nyhetsreden men inte det där!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Chassit var ju snyggare innan de moddade det.

Visa signatur

Mozilla Firefox - Rediscover the Web!

Permalänk
Medlem

Som många andra påpekat var detta inte så värst stilrent men det var förbannat snyggt gjort även om jag inte gillade stilen.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Nja innanmätet var ju listigt dolt men dom skulle lagt ner mer tid på utsidan och satt träpaneler på frontens sidor istället för aluminium som det väl är nu. Trä skulle ha gett bygget ett sobert intryck men nu får jag ingen "vill ha" känsla.

Iofs så skulle jag inte byggt det bättre själv men skulle å andra sidan inte köpa denna låda heller om den fanns på marknaden idag.

Permalänk

Jättefint verkligen.!!!!!

Permalänk
Avstängd

aåg det på XS för ett par månader sedan,väldigt mycket jobb dom lagt ber på chassit

Permalänk
Medlem

Fy fan, det var det fulaste jag sett. Varför första ett sånt chassi på det viset? Dessutom har han bara en eller om det var två diskar. Då behöver han inget stacker.

Permalänk
Medlem

Var väl inte så överdrivet snyggt, men däremot rätt "coolt". Man uppskattar ju i alla fall all arbetstid de lagt ner på byggandet.

Permalänk
Medlem

Insidan var snygg, men fronten blev väldigt ful. Dom skulle lämnat den som den var innan dom började...

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128