Adobe lanserar Creative Suite 3

Permalänk
Melding Plague

Adobe lanserar Creative Suite 3

Adobe tillkännagav idag dess Creative Suite 3 för omedelbar lansering. Nyheterna är många, Adobe själva hävdar att det är den största mjukvarulanseringen i dess 25-åriga historia.

Läs nyheten: Adobe lanserar Creative Suite 3

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Trevligt, förut fick man ju ladda hem både studio och Creative suite, nu får man båda i samma, men det var liiite många olika pack tyckte jag.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Inaktiv

Ser fram emot Dreamweaver CS3, finns en hel del nya funktioner och godis för utvecklaren.

Bla Ajax framework.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pekkasteele
Trevligt, förut fick man ju ladda hem både studio och Creative suite, nu får man båda i samma, men det var liiite många olika pack tyckte jag.

Bra. Nu sparar du både tid & pengar.

Permalänk
Medlem

bara jag som tycker PS är segt..?!? bara starten tar ju sin lilla tid

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Hedersmedlem

Vad kommer allt detta goda kosta tro?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Vad kommer allt detta goda kosta tro?

Tja med tanke på att adobe i stort sett sitter på ett monopol nu så lär de motivera snäppet högre pris med att de nu har flash och dreamweaver. Jag har inte sett priserna ännu och måste innan jag blir pågnälld påpeka att jag enbart spekulerar här. Jag gillar illustrator och jobbar i det i yrket men jag gillar inte Adobes bolagsstil.

Fler funktioner visst, men inteloptimeringen för mac är nog det som är mest efterlängtat av allt. Skulle vara nice att uppgradera på jobbet.

Permalänk
Medlem

650$(osäker på om de räknar med eller utan skatt osv.) i usa och 10 000 i sverige, för photoshop cs3, jäklans vad surt...650$ låter riktigt prisvärt liksom, men nej, det blir mkt dyrare i lilla sverige.

Visa signatur

AMD 939 X2 4600+ | asus A8N-VM CSM | TwinMOS 2*1024 DDR400 cl3 | Silverstone SG01 + Tagan easyconnect 430w | Creative SB live | WD160GB + WD200GB +WD MYBOOK ES 250GB | NEC DVD-brännare | Samsung 913b(TFT) + 753s(CRT) | WACOM Intuos3 a4 |

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wilwarin
650$(osäker på om de räknar med eller utan skatt osv.) i usa och 10 000 i sverige, för photoshop cs3, jäklans vad surt...650$ låter riktigt prisvärt liksom, men nej, det blir mkt dyrare i lilla sverige.

Du laddar ner trial av PS CS3 boch sedan köper produktnyckeln via deras onlineshop så har du sparat en massa pengar

Kommer att köpa DW CS3 via deras sida, kostar bara 2800 kr.

Permalänk
Medlem

um, det skall väll inte funka? trialen är väll inte berättigad uppgrade?
och det finns ju ingen trial på photoshop cs3 längre.

Visa signatur

AMD 939 X2 4600+ | asus A8N-VM CSM | TwinMOS 2*1024 DDR400 cl3 | Silverstone SG01 + Tagan easyconnect 430w | Creative SB live | WD160GB + WD200GB +WD MYBOOK ES 250GB | NEC DVD-brännare | Samsung 913b(TFT) + 753s(CRT) | WACOM Intuos3 a4 |

Permalänk
Medlem

Photoshop CS3.... *droooooling*

Nu gäller det att spara pengar för att ha råd med den också...
Men det är den värd bara alla gamla plug-ins funkar också.

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wilwarin
um, det skall väll inte funka? trialen är väll inte berättigad uppgrade?
och det finns ju ingen trial på photoshop cs3 längre.

Det har aldrig funnits någon trial, bara en beta.
I betan kunde man välja att testa det eller knappa in produktnyckeln.

Om du går in på adobe.com och väljer den produkt du vill köpa så finns det på produktsidan en länk där det står buy / try. Just nu står det preorder då produkten inte är släppt än.

Kloickar man på preorder så får man välja land, sedan kommer man till
en sida där man får välja hur man vill köpa det (Download och Ship the box to me) finns att välja på.

Själv ska jag köpa Dreamweaver CS3 och Contribute CS3

Permalänk
Avstängd

Något som kan nämnas är Adobes nya upplägg på CS3-paketet som kommer säljas i flera utgåvor anpassade för olika behov såsom webproduktion eller design.
Jobbigt att de ska ha flera olika.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Kommer att köpa DW CS3 via deras sida, kostar bara 2800 kr.

Bara?!

http://www.nvu.com/index.php

Visa signatur

Mozilla Firefox - Rediscover the Web!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fred Flinta
Något som kan nämnas är Adobes nya upplägg på CS3-paketet som kommer säljas i flera utgåvor anpassade för olika behov såsom webproduktion eller design.
Jobbigt att de ska ha flera olika.

Bara?!

http://www.nvu.com/index.php

2800 kr är inte mycket för ett sådant webbverktyg. I alla fall inte för mig som har jobb.

Kolla vad det kostar om man köper det via butik i sverige.
Dustin säljer DW 8 för runt 4500 kr. Det är lite dyrare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Det har aldrig funnits någon trial, bara en beta.
I betan kunde man välja att testa det eller knappa in produktnyckeln.

Nu så vet jag inte hur det är med hela paketet men jag vill minnas att Photoshop har funnits i trial/demo variant tidigare utan att ha varit beta...

Men det kanske var länge sedan (photoshop 4 och 5 vad jag kan komma ihåg)...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberhof
Nu så vet jag inte hur det är med hela paketet men jag vill minnas att Photoshop har funnits i trial/demo variant tidigare utan att ha varit beta...

Men det kanske var länge sedan (photoshop 4 och 5 vad jag kan komma ihåg)...

Troddee du menade CS3. CS2 fanns som trial vet jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Troddee du menade CS3. CS2 fanns som trial vet jag.

Sorry det var inte jag som skrev orginal meddelandet utan jag bara undrade ang phothoshop...

No hard feelings I hope!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem

aj fan, så man hade behövt ha betan som fanns ute förut då?

Visa signatur

AMD 939 X2 4600+ | asus A8N-VM CSM | TwinMOS 2*1024 DDR400 cl3 | Silverstone SG01 + Tagan easyconnect 430w | Creative SB live | WD160GB + WD200GB +WD MYBOOK ES 250GB | NEC DVD-brännare | Samsung 913b(TFT) + 753s(CRT) | WACOM Intuos3 a4 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
bara jag som tycker PS är segt..?!? bara starten tar ju sin lilla tid

tycker ditt namn passa skitfint..

annars, fixa en bättre dator kanske?

Visa signatur

E2180 @ 2.45ghz , 2x2048mb DDR2 800mhz, 8800gts 540/1920

Permalänk
Hedersmedlem

Får jag påminna om reglerna!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gulaschbaronen
tycker ditt namn passa skitfint..

annars, fixa en bättre dator kanske?

ska jag lägga mej på din nivå så hade jag sagt... ja den är ju bättre än din.. men nu ska jag inte göra det

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.