Permalänk

Nästa Apple event?

Som topic. När?

Visa signatur

ASUS P5Q Pro | Core 2 Duo E8400 | 4GB Corsair XMS2 1066Mhz CL5 | XFX GeForce GTX 260 216SP 55nm | Corsair VX450W | Intel X25-M G2 80GB Retail | 500GB Samsung Spinpoint | DVD-RW | Dell U2311H | Benq FP241W | Philips 200WP7ES | Windows 7 RTM | Samsung ML-1640

Permalänk
Medlem

WWDC är i mitten på Juni. Och som väntat verkar det vara så att det är då Apple hade tänkt släppa Leopard.
Med tanke på att våren officiellt slutar den 20e Juni har jag för mig Arstechnica skrev så är det nästa säkert att Leopard kommer då också.

Permalänk
Medlem

Sidde jobbar du på Apple?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meto
Sidde jobbar du på Apple?

hehe, du menar att han skulle göra det bara för att han vet när en av de lite större mac mässa är?

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meto
Sidde jobbar du på Apple?

Nej, jag jobbar inte åt Apple.
Och jag har inge planer att jobba åt Apple för stunden, jag har däremot varit inbjuden till Apple på keynote här i London på Apples HQ i Europa.

Jag är också med och driver 99.se, vilket är en utav europas största och skandinaviens absolut största diskussionsforum för mac.

Permalänk
Medlem

jens nej men han har skrivit andra inlägg som tyder på det.
Nu vad jag i alla fall att han inte gör det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meto
jens nej men han har skrivit andra inlägg som tyder på det.
Nu vad jag i alla fall att han inte gör det

Hur kommer det sig att det tyder på det? Inte så att jag snackar om inside-information från Apple. Iofs har Appleanställda ingen mer information om releaser osv. än oss andra.

Permalänk
Medlem

tyder och tyder
Du vet mycket om Apple och Mac än vad många andra gör och är väldigt för Mac. Därför undra jag bara och det är alltså inte helt omöjligt att du skulle kunna få anställning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meto
tyder och tyder
Du vet mycket om Apple och Mac än vad många andra gör och är väldigt för Mac. Därför undra jag bara och det är alltså inte helt omöjligt att du skulle kunna få anställning?

så om du kan mycket om PC, innebär det att du jobbar på microsoft?

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive