• Spel där man är serie-mördare eller mass-mördare. Döda, döda, döda liksom - TIPS..?

Permalänk
Medlem

• Spel där man är serie-mördare eller mass-mördare. Döda, döda, döda liksom - TIPS..?

Hej.

Finns det något spel där man helt enkelt bara ska mörda? Inte som Hitman serien utan där man ska lemlästa oskyldiga? Något där man typ får poäng för sättat man dödar på eller nåt. Bryr mig inte mycket om hur spelet funkar, bara det bygger på den typen av "story"

Ju blodigare, ju bättre. Men som sagt ingen Hitman lik story där man ska skjuta maffiosos eller typ GTA. Jag vill slakta kvinnor och barn tack.

Förslag? Tack på förhand.

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Medlem

Du är ju konstig :S

Postal 2

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Postal 2 kan ju vara något för dig...

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk
Medlem

haha.. säger som dom andra POSTAL 2

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

Rätt udda förfrågning

Men Postal, carmageddon är väl det jag kan komma på. Även GTA kan man ju gå på lite onödig slakt om man vill

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Manhunt då? Hört talas om att detta bannades men vet inget om det.

Ju nyare ju bättre. Bättre grafik = mer realism. Även fysiken är viktig så att man kan lemlästa mycket.

EDIT: Kommer svagt ihåg nåt spel man kunde såga itu och totalt massakrera de kroppar man dödat. Nån som kommer ihåg?

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk

Soldier of fortune kanske?

Permalänk
Medlem

Postal 2 passar nog bäst in på beskrivningen..
Manhunt är dock bra mycke slakt oxå.. mer smyg-o-kväva-folk-med-plastpåse eller greppa-killen-slå-ned-han-på-knä-och-smälla-sönder-huvudet-med-ett-baseballträ

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

I Ultima Online kunde man slakta det mesta (dock inte i städer som hade vakter) och stycka kropparna, ta deras saker o sälja för att tjäna lite stålar, men det togs bort efter ett tag....
du kunde även släpa med dig ett avkapat huvud och ge till en vakt för att få bountyn på en mördare.

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du skall ta och besöka Karsudden i Katrineholm.
Ett perfekt ställe för dig, du kommer att älska det. Säkert många med din läggning där.

Visa signatur

HEJ

Permalänk

Han kanske kan testa lite lyckopiller innan han skickas till Karsudden

Visa signatur

Är inte lätt och vara novis, men det går ändå!!!!

[ AMD Phenom 9550 Quad-Core 2.2 GHZ ] [Gigabyte GA-MA770-DS3] [Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096MB CL5] [Western Digital VelociRaptor 150GB, 10000RPM, SATA, 3 Gb/s, 16MB] [ Seagate Barracuda 7200 500GB Sata-300 32MB] [Leadtek 9800 GT]

Permalänk
Medlem

gronbek: Men shit va OT! Om han vill lira ett spel där han slaktar oskyldiga människor får väl han göra det utan din kritik om hur hans läggning/personlighet är?

On-topic:

Söker detsamma..

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Givetvis får han.
Kan hända att jag reagerade lite i överkant, men när man bara vill ha ett spel som går ut på att slakta kvinnor och barn på värsta tänkbara sätt så blir jag allvarligt orolig för grabben. Jag glömmer detta nu och hoppas verkligen att grabben inte har någon djupare mening med hans sätt att utrycka sig.

Visa signatur

HEJ

Permalänk
Medlem

Re: • Spel där man är serie-mördare eller mass-mördare. Döda, döda, döda liksom - TIP

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^Tutan
Jag vill slakta kvinnor och barn tack.

Visa signatur

Cpu: AMD Athlon 4600 X2 Ram: Corsair 2040 DDR2 Graphics: GeForce 8800 GT Alpha Dog Edition Power: Hiper 580W Storage:2x Westen Digital 250GB / 500GB Chassi: Apevia X-Plorer Black.
PSN: huxs

Permalänk

tur det finns spel för alla kategorier

Och vilken tur inte folk tror att spel avspeglar det man gör i verkligheten eller vad man skulle vilja göra.... isåfall tror ju alla att jag egentligen vill vara en ödöd kvinna som springer runt och dödar djur...

eller köra stridsvagn i ett krig... eller... reality check... game time!!

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Medlem

Deer hunter ftw... du vet ju att alla psykopatiska mördare börjar sin karriär med att plåga söta oskyldiga djur.

Ontopic: kan nog oxå bara komma på Carmageddon och Postal 2.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gronbek
Givetvis får han.
Kan hända att jag reagerade lite i överkant, men när man bara vill ha ett spel som går ut på att slakta kvinnor och barn på värsta tänkbara sätt så blir jag allvarligt orolig för grabben. Jag glömmer detta nu och hoppas verkligen att grabben inte har någon djupare mening med hans sätt att utrycka sig.

bättre att han dödar på ett spel än i verkligheten?

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur gammal du är men ta en titt på om du inte kan bli FN-soldat eller typ soldat i den amerikanska armén, då får du ju slakta hur du vill, mörda och våldta. :S

Seriöst, tycker man bara om sånt så är man inte riktig i skallen. Sök hjälp och fixa postal 2

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag testade Postal 2, efter ~1,5 timme mådde jag riktigt illa och var spyfärdig.

Det är sjukt vidrigt...

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Postal 2 är, som du ser ovan, helt klart att rekommendera. Roliga repliker också!

Permalänk
Medlem

Om man gillar att hälla bensin på folk, släcka dem genom att urinera på dem så kan jag rekommendera Postal 2

Btw, skaffa en massa bensin och skaffa fram låten "Johnny Cash - Burning Ring of Fire" rätt nice att spela den samtidigt som man dränker in staden i bensin

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Äh vissa här tar saker för allvarligt. Det är för fan roligt att meja ner hundratals oskyldiga i GTA eller kissa på nån när han ligger i fosterställning och kissat på sig (Postal 2). Det är roligt för att det är på låtsas.

Folk tar spel för allvarligt.

Jag tycker du borde spela Manhunt, God of War, GTA, Oblivion och Postal 2.

För övrigt håller jag med dig, de borde lägga till barn, handikappade personer, djur (allt från hundar till elefanter) och barnvagnar i nästa GTA.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Skönt att vi verkar sakna skitnödiga moraltanter på detta forum!

Permalänk
Medlem

jag förstår inte riktigt kopplingen mellan spelvåld och verkligt våld. och om något så är det ju bättre att slaka en kvinna i ett spel än att göra det på riktigt.. eller hur.visst, spel är realistiska. men dom saknar flera viktiga faktorer för att det ska vara likvärdigt med verkligheten, för det första är ju grafiken fortfarande långt ifrån verklig, ljudet likaså, men framförallt saknas ljud och känsel. detta gör att ett spel aldrig kan vara verkligt, verklighetsbaserat möjligtvis, men inte verkligt

Permalänk

Manhunt kan vara spelet du söker.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Re: • Spel där man är serie-mördare eller mass-mördare. Döda, döda, döda liksom - TIPS..?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^Tutan
Hej.

Finns det något spel där man helt enkelt bara ska mörda? Inte som Hitman serien utan där man ska lemlästa oskyldiga? Något där man typ får poäng för sättat man dödar på eller nåt. Bryr mig inte mycket om hur spelet funkar, bara det bygger på den typen av "story"

Ju blodigare, ju bättre. Men som sagt ingen Hitman lik story där man ska skjuta maffiosos eller typ GTA. Jag vill slakta kvinnor och barn tack.

Förslag? Tack på förhand.

ur one hell of a sick mother....

hm doom, gta, soldier of fortune, fsen postal 2.. riktigt nice :D:P
finns mååånga:p

Permalänk
Medlem

Nu har jag provat på riktigt istället. Det vart mycke bättre. Ni kan nog läsa om det i Aftonbladet när kropparna hittas i nästa vecka.

PS: Hur får man bort blod från mocka-skor??

mmmmmmmm..... just

Ne men seriöst så är min fråga av 2 anledningar. Dels att se vilket som är det sjukaste spelet någonsin (typ som när man kollade på Ogrish och Rotten som grabb, man hatade dessa lemlästade olycks-foton men faaan skulle man glo ändå.) Dels vill jag ha ett skönt spel man kan avreagera sig med när världen är dum mot en. Att köra över 29.000 personer i GTA är skönt med det är lite old-news nu.

Tack för tipsen. Mer kan ni nog

Postal 2 är nu beställt. 9,99 Dollares + frakt. Letar efter Manhunt...

Keep em komming boys. I need the [color="red"]BLOOD[/color]

EDIT: God of War... va inte det det där gamla spelet man kunde spela co-op där man ser snubbarna ovanifrån och går och mejar ner soldater till tusen. Eller hetter det Dogs of War. Jättegammalt. SoF minns jag svagt men kan inte se det framför mig, ska kolla upp.

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk

köp roller coaster tycoon där mejar dom ner folk som det vore bowlingkäglor
=MASSAKER=
http://www.needforfun.com/videos/rollercoastermassacre.html

Visa signatur

|i5 2500k@4ghz |Gigabyte z68X-ud3h-b3|
Gigabyte HD7970 |16GB corsair xms3 1600 mhz|HDD 2 Tb|

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Inaktiv

Solider of fortune 2 <3

Fan ett av dom bästa fps spelen som finns, fick tillbaks det av en polare igår, har bärjar lira de igen.

Har typ klarat det 12ggr innan, underbar spel