Ändra menyikoner, menysystem och mer! (k750, w800)

Permalänk

någon som vet om man kan ta bort all vodafone skit på sin w850i med programet

Permalänk

hur flashar man tillbaka sin CID49 till vanliga K750i mjukvaran?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

kan man ändra spolningshastigheten i walkman spelaren? hur gör jag det i sånna fall?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gr1ng0
hur flashar man tillbaka sin CID49 till vanliga K750i mjukvaran?

SE's Vanliga uppdate tool Finns på SE's hemsida
Gjorde precis detta, pga jag inte tyckte om vissa saker i w800i, såsom Witheld (Skyddat nr!)

Mvh Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Är det samma mediaspelare i W800 sw som K750 sw?
Är det bara layouten som är ändrad eller är det även funktions skillnader?

Om det är funktions skillnader, kan man fixa till bara mediaspelare utan att göra telefonen till en hel w800 layout?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
SE's Vanliga uppdate tool Finns på SE's hemsida
Gjorde precis detta, pga jag inte tyckte om vissa saker i w800i, såsom Witheld (Skyddat nr!)

Mvh Jim

tack, funka ju fint, MEN nu kan jag bara välja engelska, jag som trodde att det skulle bli på svenska igen, men det blev de inte...

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Hmm, Settings > Language > Swedish löste det för mig iaf

mippen:
Största skillnaden är just att mediaspelaren är walkmans.. OTROLIGT mycket bättre snyggare och smartare!

Det jag dock skulle vilja ha då, är just K750i på svenska, SAMT w800i's mediaspelare!

Mvh Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Får man Flightmode på telefonen iom att man göra detta ?
Gillar k750i som den är nu förutom att jag saknar flightmode.

Hur lång tid tog det att göra det för er, ungefär?

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Japp Flightmode finns!
Tar väl runt 10min med allt som allt

mvh Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Tråkigt att programet inte stödjer windows 2000. Det krashar så fort man ska gå in på flashinställningarna.

Visa signatur

...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
Hmm, Settings > Language > Swedish löste det för mig iaf

mippen:
Största skillnaden är just att mediaspelaren är walkmans.. OTROLIGT mycket bättre snyggare och smartare!

Det jag dock skulle vilja ha då, är just K750i på svenska, SAMT w800i's mediaspelare!

Mvh Jim

aahh, de funkar inte, de är fortfarande på engelska, finns bara altenativen "according to SIM" eller "English" och de blir engelska på båda två

har testat att uppdatera 2 gånger och det blir samma sak...

nån som vet?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Nån som vet om det går att lägga in start ljud?

Visa signatur

Gigabyte Ga-p35-ds3, q6600@3,2 8800gt, 4gb ocz pc6400.

Permalänk
Medlem

Ursäkta om frågan redan finns men nån som har testat med en SE Z710i?

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk

okej verkar inte bara jag som har problemet med att det bara är engelska, verkar vara fel på nyaste firmwaren eller nåt....

men när K750->W800 kommer så man kan göra den till CID49 så får nån gärna hojta till så man vet (CID49)

Mvh

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

jag har gjort så att jag kan skicka 300kb stora mms. kan man inte göra så att man typ kan skicka 500kb. är det någon nackdel?

Visa signatur

Gigabyte Ga-p35-ds3, q6600@3,2 8800gt, 4gb ocz pc6400.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gr1ng0
okej verkar inte bara jag som har problemet med att det bara är engelska, verkar vara fel på nyaste firmwaren eller nåt....

men när K750->W800 kommer så man kan göra den till CID49 så får nån gärna hojta till så man vet (CID49)

Mvh

Läs i trååååden!!
DET GÅR.. Dock endast engelska..

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Någon som har testat på sin w810? Ska enligt vad jag har läst fungera nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teelx
Någon som har testat på sin w810? Ska enligt vad jag har läst fungera nu.

Testade när jag såg ditt inlägg. Fungerar finfint.

Visa signatur

COBHC

Permalänk

Nån som vet om det funkar på en w900i?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kladz0r
Testade när jag såg ditt inlägg. Fungerar finfint.

hur gick detta tillväga?
finns ju inte stöd för enligt forumsdelen där de står om FAR pluginent.

Permalänk
Avstängd

Finns det någon uppdatering ännu så detta fungerar till k800i?

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mockan
hur gick detta tillväga?
finns ju inte stöd för enligt forumsdelen där de står om FAR pluginent.

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=7330

Visa signatur

COBHC

Permalänk

På programmet "Farmanager" hur tar jag en fil jag har på skrivbordet och lägger in i mobilen genom programmet?

går ju inte att dra in en fil i program rutan och det finns ju inte heller någon klista in funktion? hur gör jag?

//Tack på förhand

Visa signatur

CPU: Intel Core2Duo E6600 2,4 | Minne: 2048MB DDR2-PC6400 | Hårddisk: 2x 320GB + 250GB sata2 + extern 200GB IDE | Brännare: Samsung DVD-brännare SH-S183A SATA Black OEM | Moderkort: Gigabyte GA-965P-DS4 i965 ATX | Grafikkort: GF 7900GS | TvKort: Winfast PVR 2000 | Nätagg: 600W iPower Extreme Edition

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
funkar det bara med dessa två eller är det troligt att fler modeller läggs till?

vore ju fint att kunna stänga av det förbannade kameraljudet. årets konstruktionsfel?

Sätt på ljudlös på mobilen så försvinner ljudet på kameran också, ahr alltid min mobil på ljudlös

Visa signatur

Alice i underlivet
Me@hotmale.cum

Permalänk
Medlem

var finns menyerna att ladda ner som länkas på i starten på denna tråd? broken links.

Visa signatur

hej hej

Permalänk

oj ja bytte drivarna för w800is kamera nu går det inte ta bilder hehe, eller jo det går o ta bilder men dom är svarta

Visa signatur

CPU: Intel Core2Duo E6600 2,4 | Minne: 2048MB DDR2-PC6400 | Hårddisk: 2x 320GB + 250GB sata2 + extern 200GB IDE | Brännare: Samsung DVD-brännare SH-S183A SATA Black OEM | Moderkort: Gigabyte GA-965P-DS4 i965 ATX | Grafikkort: GF 7900GS | TvKort: Winfast PVR 2000 | Nätagg: 600W iPower Extreme Edition

Permalänk
Medlem

Har jag fattat rätt att det inte går att använda FAR till K750i med CID49 ?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2GHz | Gigabyte GA-890GPA-UD3H | Corsair 4GB (2x2048MB) CL9 1333Mhz XMS3 + Corsair Vengeance 8GB (2 x 4GB) DDR3 1600MHz | AMD Radeon HD6850 OC 1GB | Windows 10 Pro 64-bit | BenQ G2420HDBL + Dell 1907FP | Samsung SSD Desktop 830-Series 128GB + 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ + WD Green WD20EARX 64MB 2TB

Permalänk
Medlem

Bra guide, ska kirra detta på min w810 som kmr iveckan

Btw är det bara jag som inte kan ladda ner filer eller se bilder från http://forums.se-nse.net? (jag behöver en audio driver, någon som kan skicka ? PM)
Jag har förstås reggat mig (kan vara pga att jag reggad mig iförrgår) men det står att jag inte har behörighet.
Någon vänlig som vill DELA (inte ge bort) med sig av ett acc?

Och sen; är det möjligt att konfigera språk fil? För jag vill byta ut Välj (direkt i menyn) till ett osynligt tecken (finns såna, vet dock inte om W810 fonten stödjer det), på så viss blir det ingen text i root menyn

Eller är jag helt off?

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk

vet någon var man kan ladda ner w850i orginal meny ikonerna

Permalänk
Medlem

funkar det till w850i?

Visa signatur

Martin