Asus lanserar ny kylfläkt

Permalänk

Jag tycker den var snygg i varje fall så då måste juh Asus ha lyckats. Dvs tillverka en trevlig pryl man kan titta på och dra på smilbanden åt.

ALL elektronik idag har juh någon form av grundläggande design i snygghetsperspektiv oavsett om det handlar om pneumatiska nipplar eller hårfönar. Ni som nu inte gillar "upp-piffning" måste juh känna er fruktat överkörda av världen då det tyvärr är ER som designbranchen oavsett vad det gäller INTE tar hänsyn till.

Asus med flera sket ut en processorkylare som är till för folk som på ett eller annat sätt är fanatiska och gillar att burken i fråga skall se fräsh ut invändigt som utanpå. Precis som bilintressenter skall tycka motorn är häftig att titta på när den står still... och jag skulle tro att Asus eller rättare sagt designarna bakom idén på fläkten tänkte minst lika högt om er "kritiker" som ni gjorde om dom...

Men alla får vi ha en åsikt... JAG gillade den iaf...

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Om du nu ska vara väldigt tjatig så se till att ha rätt åtminstone.

GMT+2 är det i Sverige just nu!

nu hänger jag inte med.. stockholm, berlin, rom, wien etc. är väl gmt+1? det lärde jag mig i skolan. det bör ju vara det dygnet runt och året om (inte bara just nu).

edit: som sagt cool sci-fi design.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Om du nu ska vara väldigt tjatig så se till att ha rätt åtminstone.

GMT+2 är det i Sverige just nu!

Vart i Sverige är det GMT+2?
Har vi invaderat Finland nu igen?
Påstå saker du inte har någon aning om..
(GMT+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rom, Stockholm, Wien mm..

Permalänk
Medlem

När det är sommartid används CEST (Central Europe Summer Time) i Sverige, dvs GMT +0200 om jag har förstått det rätt.

Permalänk
Avstängd

Den var skitful och jag tror inte den e speciellt bra i jämförelse med andra kylare i samma prisklass. Koppar ftw

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
Vart i Sverige är det GMT+2?
Har vi invaderat Finland nu igen?
Påstå saker du inte har någon aning om..
(GMT+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rom, Stockholm, Wien mm..

Okej, förbannat men bestämt: Läs!

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/european-un...

Kom inte här o snacka skit, det är sommartid!

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk

Asus Silent Square Pro:http://www.bit-tech.net/hardware/2007/03/21/lga775_heatsink_g...

kan tänka mig att prestandan är likvärdig kanske snäppet bättre.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Inaktiv

Jag väntar på en kylare som ser ut som ett alien ägg med ett gul/grönt sken inifrån samt skall man kunna skymta ett svagt pulserande från kylaren.. dom verkar vara på rätt spår här i alla fall enligt mina mått.
space design ftw!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Okej, förbannat men bestämt: Läs!

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/european-un...

Kom inte här o snacka skit, det är sommartid!

Ok, det stämmer det som står på sidan stämemr till viss del, men det var inte det relevanta.
För du skrev att han nog hade fel tidszon.

Om man stället in GMT+1 och datum så räknar datorn automatiskt om det till GMT+2.
Men det heter fortfarande inte att Sverige har GMT+2 utan GMT+1 med sommartid. DVs vi tillhör den "geografiska" tidzonen på jorden.
Våran standard är alltså +1GMT och sommarid ett undantag & ja, därför lär man ut +1GMT i skolan tex.

Permalänk

ska ni ta de via pm istället, lol

Visa signatur

Q6600, Dominator 8500,IP35 Pro,8800GTS,Corsair 550W, Antec Ninehundred Two

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triskelon1
ska ni ta de via pm istället, lol

Ordnat. Det var inte tänkt att bli en diskussion eftersom det inte finns något att diskutera.

OnT: Släppte inte ASUS precis en kylare som såg likadan ut?

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk

Får be om ursäkt, onödid diskussion och uppenbarligen har jag fått folk irriterade.
My bad.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Ordnat. Det var inte tänkt att bli en diskussion eftersom det inte finns något att diskutera.

OnT: Släppte inte ASUS precis en kylare som såg likadan ut?

jo och jag länkade till den högre upp på sidan.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"