Permalänk
Visa signatur

amd64 3500+ x800gt nforce4

Permalänk
Medlem

Ser likadant ut som i tvåan ju =/

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Ser likadant ut som i tvåan ju =/

Bara när man blundar.

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Medlem

Ser riktigt skönt ut! Mycket sleazigare och mörkare än tvåan som var ganska ljust (grafiken, alltså...).

Jag skiter i vad andra säger, Postal 2 var ett riktigt roligt independent spel som skiljde sig från mängden.

Permalänk

Hoppas att det blir lika politiskt inkorrekt som tvåan och ettan. Jag längtar redan!

Permalänk

Klart de är slezzigt å slafsigt och groteskt och bör väl kanske inte få säljas igentligen. Kul och kul kan ju diskuteras för man sitter ju inte å njuter men de är ju ett sånt där spel man kör vilket som bara för att skiter ju som i va resten säger.

Men oj va de kommer hotas upp i USA.. Man märker nog när de drar igång

Mycket har hänt sen 1an.. haha *back in the days*

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av coolerfreak
Klart de är slezzigt å slafsigt och groteskt och bör väl kanske inte få säljas igentligen. Kul och kul kan ju diskuteras för man sitter ju inte å njuter...

Gör man inte?

Permalänk
Medlem

kommer man kunna köra bil i 3an?
btw. Tvåan är skit skönt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

postal 2 var riktigt najs:D
hoppas 3an rocks the sox off ya guys and girls :P..

slafsigt som fan å groteskt e underbart (A)

Permalänk
Medlem

Ser trevligt ut. Ska bli kul att se hur mycket upprörda alla blir runt om i världen, fast åt andra sidan får de ju ett nytt spel att skylla alla brottsligheter på.

Undrar hur uppdragen, gameplayet, storyn m.m är. Det ja gillade mest från tvåan var alla demonstranter, hoppas vi får se mer av det. Tycker annars att det är starkt från dem att göra en trea, efter all tjafs från tvåan...

Permalänk
Medlem

Så underbart icke PK. Skamlöst & meningslöst ultravåld i ny förpackning, kan knappt vänta

Permalänk
Medlem

Konstigt.

Har hört att dom inte fick göra Postal spel nå mer - Eftersom spelet var för våldsamt. Men dom kanske gör ett nu då? Hoppas på det väldigt roligt spel.

Permalänk

Xbox?

Kommer det släppas på X-Box360? Sidan hette nått med Xboxygen, vet inte riktigt orkar inte kolla igen :P.

Det ser ju fräscht ut ju, hoppas det är lika roligt som 2an var i sina bästa stunder...

Permalänk
Medlem

Älskar 2:an så detta borde bli bra! Det är så fritt och humoristiskt, faktist ett av de bästa spelen någonsin för mig.

Permalänk
Avstängd

Det bästa som hänt efter Carmageddon..

Trevliga är att både Postal och carmageddon släptes samma år, 1997.. gissa vad jag spela då

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Inaktiv

Tråkigt spel egentligen, men det är kung ändå

Ganska snyggt ju faktiskt

Permalänk
Medlem

2 första spelen var skit. har inget emot våld i spel men detta är så jävla meningslöst som det kan bli. skaparna av detta spel (även skaparna av vissa filmer) bör tvångskollas på sitt psykiska tillstånd och deporteras lååååååååååångt bort till Gulagläger vid Uralbergen.

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurka2k
2 första spelen var skit. har inget emot våld i spel men detta är så jävla meningslöst som det kan bli. skaparna av detta spel (även skaparna av vissa filmer) bör tvångskollas på sitt psykiska tillstånd och deporteras lååååååååååångt bort till Gulagläger vid Uralbergen.

Ettan var iaf bättre än tvåan, även om det också var underhållande ett par timmar.
Kommer ihåg när jag och min farsa, efter att ha spelat demot, åkte och skulle köpa ettan på Skivlagret i Malmö. Men de hade det under disken för det var för våldsamt för att stå ute i affären
Då var jag bara 9 eller 10 år btw. ^_^

Hoppas detta blir bättre än tvåan.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

Själv är jag inte ett fan av Postal, eftersom jag tycker det är dåligt rentav. Men jag tycker det är rätt coolt att man kan pissa på folk och döda folk på så många roliga sätt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gigaboost
Kommer det släppas på X-Box360? Sidan hette nått med Xboxygen, vet inte riktigt orkar inte kolla igen :P.

ja det kommer till xbox

enligt
http://en.wikipedia.org/wiki/Postal_3

"
Postal III is said to feature different "murderer lifestyles", including serial killer, eco-terrorist, and presidential candidate
"

Visa signatur

amd64 3500+ x800gt nforce4

Permalänk
Medlem

Längtar, hopaps bara det blir längre än 2. Alltså att det tar längre n 3h att spela igenom + att det är större då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Längtar, hopaps bara det blir längre än 2. Alltså att det tar längre n 3h att spela igenom + att det är större då.

Spelar du seriöst igenom Postal 2 på 3 timmar? För mig tar det typ minst 20 timmar.

Permalänk
Medlem

får lite vampire bloodlines känsla av bilderna...kan bli bra...det skall var MYCKET brutalt och så pass sjukt att det kommer chocka sammhället flera år framöver och skapa tidnings rubriker flera år framöver...för då måste det vara bra

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Varför är det så få utvecklare som vågar tänja på gränserna? Det är ju då man sätter igång PR på egen maskin.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Najs! Kan inte säga att jag tyckte Postal var ett spel med en bra och gripande story, inte heller var det kanske det bäst genomförda spelet, men det är ju lätt ett av de spel jag kommer minnas långt efter att jag fått alzheimers, bara för att det var så speciellt.

Jag tycker kritiken är smått obefogad, visst är det våldsamt, men det är ju inte rasistiskt, det är inte förnedrande mot en viss typ av människor, det generaliserar våld helt enkelt. Du kan döda precis vem som helst, sen får du ta konsekvenserna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Ser likadant ut som i tvåan ju =/

Kanske Uwe boll som gör både spelet och filmen

(var bara tvungen) spelet verkar som det kan bli nåt till skillnad från uwe bolls projekt

Permalänk

Jag hoppas på att trean blir bra för tvåan var ju underbart kul det var bara grafiken man störde sig på! Jag har hört att dom ska använda source motor så det blir nog en stor förbättring på grafiken! Då är det bara att hålla tummarna på att det blir bra med!

Visa signatur

Jag är AnkExpert!

Permalänk
Medlem

Det verkar bli grymmt.

Har redan 2:an och kör det ibland när jag är arg m.m bra att avreagera sig med :P.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

Jag måste bara säga att Postal II hade en väldigt bra grafik, alltså om man vrider upp till det bästa grafikmässigt. Hade samma grafik i klass med Half-Life 2.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas verkligen bara att dom dumpar Unrealmotorn.. det var verkligen inte rätt motor för det spelet.

men det kommer nog bli lika värdelöst bäst ^^

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield