Övriga ämnen återlanseras

Permalänk
Medlem

3 månader är för kort, 6 till 12 månaders registrering

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk

Fan så härligt

Permalänk
Medlem

Riktigt grymt!

Jag minns för två år sedan när det togs bort, då var det bra mycket skit som skrevs. Men vi får hoppas att det blir bättre denna gången :).

Permalänk
Medlem

Äntligen är Sweclockers min favoritplats på internet igen!!!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Garland vrider sig i sin grav inatt.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Helt otroligt! Woho. Det här räddade min kväll!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av korda
Tja, vad man säga mer än lycka till!

Ni mods har haft det bra, men nu blir det till att banna småglin. Hoppas ni orkar modda 24/7.

Hittills idag har antalet regelbrott utanför ÖÄ varit större än antalet i ÖÄ.

Moderatorerna är alltid vakna, men vi är tacksamma om ni rapporterar allt olämpligt som ni ser, det finns en länk nere till höger i varje inlägg, "Anmäl inlägget". Använd gärna den.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk

Bra val av kategorier som förhoppningsvis undviker diskussioner i stil med de där beryktade "titta nu står det en kundvagn utanför mitt fönster igen"-trådarna.

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur många inlägg man måste postat för att kunna skriva här?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprite
Någon som vet hur många inlägg man måste postat för att kunna skriva här?

Det är hemligt och kan komma att ändras i framtiden.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Gött det!:) dålig respons detta fick då:D

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

stryk det rekordeligt puckade inlägget..... såg inga inlägg. missade att klicka på underkategerierna. Borde man kanske lärt sig nu.

Permalänk
Medlem

Jag är mycket emot att ÖÄ kommigt tillbaka.
SweC goes lunar igen :S

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk

Allright, hoppas det går vägen den här gången då

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

hmm har OÄ funnits i flera månader redan men att jag inte har sett det?
Jag har skrivit snart 4000 inlägg och har varit medlem sedan 2002. "Ett litet antal inlägg" tyckte jag mig läsa?

Edit: Jaha, det var ett inlägg någonstans från Edin nyss om att ett missöde skett med databasen så att OÄ-trådar försvunnit som varit några månader gamla? Var nog en gammal notis som råkade dyka upp för nu hittar jag den inte längre.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
hmm har OÄ funnits i flera månader redan men att jag inte har sett det?
Jag har skrivit snart 4000 inlägg och har varit medlem sedan 2002. "Ett litet antal inlägg" tyckte jag mig läsa?

Edit: Jaha, det var ett inlägg någonstans från Edin nyss om att ett missöde skett med databasen så att OÄ-trådar försvunnit som varit några månader gamla?

Vad menar du? Du kan ju skriva här. Inga trådar har försvunnit, men vissa från den senaste månaden måste på grund av ett problem med databasen manuellt placeras i rätt forumdel. Vi är inte riktigt klara med detta än.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Vad menar du? Du kan ju skriva här. Inga trådar har försvunnit, men vissa från den senaste månaden måste på grund av ett problem med databasen manuellt placeras i rätt forumdel. Vi är inte riktigt klara med detta än.

Jag såg en snabb notis om att det tyvärr hade försvunnit trådar från ÖÄ som skrivits de senaste månaderna. Det tolkade jag som att ÖÄ funnits längre än bara idag men jag inser kanske nu att det inte var helt rätt antagande.

Permalänk
Medlem

Tack

Visa signatur

Laptop: Zepto 6214W, Core Duo @ 2.0 GHz, 2048 MB RAM, 100 GB 7200 rpm
Server: Asus A7N8X Deluxe 2.0, Athlon XP 2500+ Barton, 2*Corsair 1024 MB, 200 GB Seagate, 3*320 GB WD3200 varav 2*RAID Edition

Permalänk
Medlem

Grymt, hej Robert

Permalänk
Medlem

Fan alltså, detta kommer oväntat, förra året så trodde många att ni skulle öppna det igen, men inte då.

Sa idag till en klasskompis att "idag är en sorgdag" på skoj, och att det var 2 år sen ni stängde ÖÄ, så öppnar ni

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

Aprilskämt? =D
Jag minns det som igår xD

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
Hittills idag har antalet regelbrott utanför ÖÄ varit större än antalet i ÖÄ.

Tja, man kan ju undra varför.

Jaja, det blir säkert bra. Men pengar styr antar jag.

Men den dagen jag ser en stackars tolvåring fråga varför han har knottror på snabeln, det är dagen jag säger upp mitt medlemsskap.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av korda
Tja, man kan ju undra varför.

Jaja, det blir säkert bra. Men pengar styr antar jag.

Men den dagen jag ser en stackars tolvåring fråga varför han har knottror på snabeln, det är dagen jag säger upp mitt medlemsskap.

HAHAHAHHAa

Förövrigt, bra grejj med att man måste varit medlem ett tag och skrivit några väl valda rader innan man kan pladdra på

<3

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Hedersmedlem

Det är roligt att se alla gamla avatarer igen.

Btw grendosa eller apansons forum var inte så great, iaf inte när jag hängde där.

Permalänk
Medlem

hoppas ni inte skämtar

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Det är roligt att se alla gamla avatarer igen.

Btw grendosa eller apansons forum var inte så great, iaf inte när jag hängde där.

Tycker detsamma.
Ang andra forum så var det inte alls samma stämning och det kändes som om att folk försökte överträffa varandra i att vara roliga och modsen men att låsa trådar på roligast vis. Dock var apansons bättre än "uppföljaren".
Nä, hoppas att det blir go stämning här och inte en framtvingad bara för att det är ÖÄ.

Visa signatur

"With a rubberduck one's never alone"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zn4rK
Grendosa är dött...
FORUM IS THE SHIT!

Jag försökte ju vara lite smart och skriva i kod så att inte randoms skulle förstå. Men du sabbade allt

Rule nr.1: Don't talk about FRM
Rule nr.2: If you feel the need to talk about FRM, refer to it as something extremely gay or just masturbate......

Du kan väll reglerna Zn4rK?

Anyyyyway.....Nu får vi se om ÖÄ blir något att ha. Jag visste det fanns en anledning till att jag hade kvar SweC som bokmärke.

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk
Medlem

Så angenämt!
Funderar nu på en repris av min stora "Månlandningen var en bluff"-tråd..

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Kul text allra längst ned i avdelningsbeskrivningarna:
"För att få skriva här måste man ha varit registrerad i tre månader och ha skrivit ett litet antal inlägg."

Vad händer om man skrivit ett stort antal inlägg, är det kört då?

Permalänk
Medlem