Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Reaper feat Suicide Commando - Weltfremd

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Dom viktiga skorna - karriere fragile

Permalänk
Medlem

Witchcraft - Mr Haze

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

Irländsk Folk/Punk

Mr. Irish Bastard - Stupid Bastards

http://www.youtube.com/watch?v=0aHkIftvyx0

Permalänk
Medlem

Silverbullit - I promise you

Permalänk

Min flickväns hårtork i ett kodeinrus. Svänger väl sådär.

Permalänk
Medlem

My Chemical Romance - The Sharpest Lives.

Den enda bra låten dom har gjort.

Genre : Hmm, Emo/Rock?

Permalänk
Medlem

Nick Drake - Hazey Jane I

Permalänk
Medlem

kraftwerk - the robots

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Genre hip-hop

Jurassic 5 - Brown Girl

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidrone
Lyssnar mest på radio kanalen bandit rock 106.3 just nu, kan ju gissa vad det är för musik

Hell Yeah!

Bandit Rocks!! Överlägset den bästa radiokanalen! Om man bortser från reklamen!!

Sänder även Webbradio....för er som inte bor i Sthlms området..www.bandit1063.com , och njut.

Permalänk
Medlem

Muse! Just nu Megalomania. =o

Permalänk
Medlem

Min Ipod spelar hela min vakna tid Laaksos senaste platta, "Mother, Am I Good Looking?". Helt jävla fantastisk. Årets bästa platta redan nu skulle jag lite absubt vilja påstå, och Västerbron är årets låt, roligaste låten någonsin också(Hur fantastiskt är det inte när Mr. krunegård tillsammans med en stor grekisk manskör och den stora ljudbilden vrålar ut "Oh yeah I hate this bridge, I hate to walk on it, I hate the brdige and the things it makes me think of...VÄSTERBRON I hate walking on you, it's six in the morning, you make me think of falling Västerbron, you show me such great heights....." Så komiskt, kraften och musiken är lixom lite svår att koppla ihop med texten:P )

magiskt.

Och samarbetet med Peter Jöbacks i "Italy vs Helsinki" måste vara århundrades genidrag. Så coolt att det fungerar så himla väl. Trodde aldrig jag skulle uppskatta Jöback stämma.

Här sparas det inte på superlativ inte Men jag är lyrisk. Deras nyare större renare ljudbild är fantastisk! Och imorn blir det konsert på Debaser Medis... wohoo!

Annars blire en hel del av Amon Amarhs senaste, Dark Tranquillitys senaste, Modest mouse senaste, Arcade Fires senaste.... tjao, typ nåt sånt.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Die Toten Hosen - Zehn kleine Jägermeister

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

29. Dark Tranquillity - [Damage Done #08] Cathode ray sunshine

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk

David Bowie - Drive-In Saturday

Visa signatur

C2D Q6600 || Gigabyte P31-DS3L || Corsair 6400 1GB*2 || 8800GT || Audigy2

Permalänk
Medlem

Neofolk

Werkraum - Die Letzte Jagd

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

The Ark - The Worrying Kind på P3

Permalänk
Medlem

Bo Knasters Proteser - Sitter i Permobil på youtube

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lillasyster - Nu har jag fått nog

Genre : svensk hårddrock

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Listening to kent - [#05 - B-sidor 95-00 (CD 1)] Noll (Utan Titel) [320 kbps 04:10/04:30]

Vissa saker ändras inte allt för mycket på 2 år

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

LCD Soundsystem - North American Scum

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Medlem

U96 - Das Boot

Permalänk
Medlem

Now Playing: Alice In Videoland - Ladykiller (2:19)

Visa signatur

Datorn: AMD64 3800+ | GeForce 7800GTO | 1536MB PC3200 | 1320gb hdd |
Bilen | Last FM
Sådetså.

Permalänk
Medlem

all girl summer fun band - brooklyn phone call

Tweepop!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

f2k: Dark Tranquillity - Am I 1? [Character]

Permalänk
Medlem

Judas priest - leather rebel

metal, får man nog säga

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

Just nu så är det lite Amy Winehouse. Låten som spelas för tillfället är Wake up alone.

Är väl egentligen inte min sorts musik men av nån anledning så tycker jag det är riktigt skönt

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noodles^
f2k: Dark Tranquillity - Am I 1? [Character]

Underbar låt, en av deras bästa... Precis som en jäkla massa andra

iTunes: Dark Tranquillity - Nothing To No one

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200