Var köper man godaste hamburgaren?

Permalänk
Medlem

Var köper man godaste hamburgaren?

Var i landet finns den godaste burgaren?

Min personliga favorit är en Big King XXL den är svårslagen:)

Men om jag är norröver så slinker jag gärna in på Frasses.

Saknar Clock de va burgare de.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Bästa jag någonsin ätit måste vara på Stekarn som är ett riktigt litet hamburgeställe på en tvärgata på sveavägen, Hardrock café är inte dåligt heller.. donken, bk, clock och max är väll sådär..

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
Bästa jag någonsin ätit måste vara på Stekarn som är ett riktigt litet hamburgeställe på en tvärgata på sveavägen, Hardrock café är inte dåligt heller.. donken, bk, clock och max är väll sådär..

"Stekarn" ligger var måste testas!

Gata nr Hungrig:)

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
"Stekarn" ligger var måste testas!

Gata nr Hungrig:)

Ynglingagatan på hörnet till sveavägen vid sveaplan, du kan kolla eniro.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem

THX.
Dit ska jag och testa samt utvärdera.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

gideonsbergsgrillen i V-ås gör sjukt bra hamburgare, stora as är det också
lokalt sett i arboga är det "Mätt och belåten" som gäller.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

MAX, alla gånger.

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Medlem

1. En riktigt fet hamburgertallrik på en "ok" restaurant.
2. MAX
3. En bra Sibyllaburgare. Tyvärr börjar det bli ont om de som faktikst gör bra burgare. Varpå denna trillade ner till 3:e plats.
4. Nån burgare på BK, om man inte får en av de där som grillades för 3 timmar sedan och sen micras efter ens beställning.

Permalänk
Hedersmedlem

Bland kedjorna tycker jag nog att Frasses är godast.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

En cheeseburgare på donken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av braxilicious
En cheeseburgare på donken.

jo tack, cheeseburgare är aldrig fel

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

Burger king eller turk grillen nere på hörnet, den heter Neptunigrillen och där kan man få EN burgare som väger strax över 500g

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

e4a barens är goda!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

På Max i Luleå
Annars en hamburgertalrik på tex Bishop Arms.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

In 'n out! Bara synd det är lite långt borta..

Edit. Fast, det är ju iofs i fel land

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Inte lite hungrig man blev nu då, passar ju perfekt när det inte finns någon mat hemma Blev jävligt sugen på en Big King, det är grejer det.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Jag måste säga att de flottburgarna man får på de stora hamburgerkedjorna oftast är väldigt tråkiga och inte särskilt smakrika. Jag föredrar tveklöst en hemmagjord hamburgare över dem. Hamburgare på restaurang varierar väldigt, men brukar generellt sett vara ganska bra.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk

frasses ligger nog i topp för min del

Jag kan ju skryta med att jag har rekordet på lokala frasses med en specialbeställd version av "super-skrov" 4 biffar och extra allt, burgaren vägde 1,2 kg till det 2 påsar pommes och nån lier pepsi eller två.
Som första pris (för att ha ätit upp allt) fick jag en baconburgare med extra mycket bacon...och när den ar uppäten kom de ut med efterrätten: en neg... jag menar chokladboll (som för övrigt tog lika lång tid att äta som baonburgaren )

nog OT:

jag skulle rangordna dem

1 frasses
2 BK
3 MAX
4 Sibylla
5 Mc D

Sen vet jag inte om man kan räkna in burgarn på hardrock café...för det är nåt i hästväg!

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

Oh gud va hungrig jag blev nu =/, har inte käkat nåt på ett tag!
Burger King & Max utan tvekan ^^ ... GE MIG BURGARE!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Filips Grill i Nacka (Saltsjöbaden) utanför Stockholm, deras Pitaburgare är bäst!

www.pita.se

Permalänk

Utan tvekan mina fredagsburgare.

Men om det ska vara ute så måste jag slå ett riktigt kraftigt slag för Vegabarens Sambalburgare.

http://www.hamburgerbar.com/

Ligger längs väg 73 i stockholm. Avfart länna.

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem

På mAx såklart!

Visa signatur

Nej jag vill inte.

Permalänk
Medlem

Burger Inn i Falkenberg

Permalänk
Medlem

Combigrillen i Bollnäs är suveränt

Visa signatur

Mac Mini Intel Core Duo 1,66GHz, 1GB ram | Powermac G4 (sawtooth) 1Ghz, 512MB ram | Mac Mini G4 1,25GHz@1,42GHz

Permalänk
Medlem

Flottade i mig en Friscoburgare på mAx igår. Och den var förbannat god måste jag säga. Bäst i år faktiskt.

Permalänk
Medlem

McDonalds, faktist. Men jag äter inte hamburgare ofta längre.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

om det ska vara en hambugerkedja så är det mAx som gäller, annars en rejäl hamburgertallrik på nån resturang

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk
Medlem

1: Stångebro gatukök. lokalt gatukök här i Linköping. bästa burgarna jag någonsin ätit.
2: burgare från valfri restaurang
3: Snabbt & Gott
4: Burgarkungen
5: Max

Permalänk

Oxgrillen i Växjö är riktigt fint, men även på Barks i Växjö är väldigt gott. När det gäller de vanliga kedjorna tycker jag nog att Max ligger högst.

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Avstängd

Frasses i kiruna

Visa signatur

jag är en gräg