Webhallen: Bilder != Skickad produkt.

Permalänk

Undrar ändå hur han menar =P

Efter lite mailande med WH där de hävdar att kosmetiska skillnader inte är nog för att häva köpet samt att man inte kan lita på produktbilder så beslutar de sig för att skicka mig en fraktsedel av goodwill.

Lite komiskt, de tyckte att jag kunde slänga med musmattan om jag använde min ångerrätt på musen, men det gick inte tvärt om (slänga med musen om jag ville häva köpet).

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk
Medlem

Mycker komiskt av WH då dom isf inte kan Marknadsföringslagen resp Konsumentköplagen men vad är att vänta då säljare ibland tror hur dessa lagar funkar och inte vet.

Tyvärr men så kan det vara då jag stött på argument som att den varan du köpte var så billig så det förstår du väl att man inte kan begära att den håller så bra vilket jag då svarat att vi idag har 6-mån regeln där säljaren har bevisbördan och då har dom blivit tysta och tagit emot min reklamation.

Är tydligen så att man som konsument måste vara påläst mot försäljare som inte vet hur KKL fungerar eller rent ut sagt försöker smita undan med urusla argument. Jaja bra att det fixade sig för dig 13th.Marine efter lite tjafs.

Permalänk
Medlem

Din musmatta ska inte se ut som på din bild. Jag har själv samma matta, där det gula faktiskt är gult.
Jag visste däremot inget om måtten på den och min kom också i en plastpåse.
Ska bli intressant att få veta om dom tar emot den.
Isåfall tänker jag göra samma sak.

Lycka Till

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

om det vatit en tavla hade jag nog orkat tjafsa, men ingen bryr sig om musen som ligger i min hand, bara den fungerar som den skall?
eller du kanske skall hänga upp den på väggen?

mattan däremot kan påverkas eftersom den är felskuren, angående att den ser annorlunda ut gör den unik och du är den enda med en sådan i sitt slag!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.