Intern humorfilm från AMD läckt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av whoman
Amd anställda verkar vara som IBM anställda.
De har inga humör.

Zzzzzzzzzzzzz

I beg to differ, vi har ganska kul på jobbet här borta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrfisse
Du har inga som helst bevis på att AM2 platformen kommer vara framtidssäker, ändå utalar du dig om det som om det vore det mest självklara i världen.

AMD säger till och med i sin senaste reklamfilm att det kommer att gå att uppgradera dagens DDR2 brädor till Phenom.

http://multicore.amd.com/us-en/quadcore/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pudeln
AMD säger till och med i sin senaste reklamfilm att det kommer att gå att uppgradera dagens DDR2 brädor till Phenom.

http://multicore.amd.com/us-en/quadcore/

Får hoppas att de håller vad de lovar. Men nästa generation från AMD måste gå i AM2 platformen annars vore släppet av den korkat. Jag menar utöver det. Misstänker att AMD kommer släppa sin nästa generation och sen utveckla en ny platform om man ser efter deras framtidsvisoner om hur en CPU skall fungera och vilka uppgifter den skall hantera. För övrigt inget ovanligt att ny platform kommer med ny generation, men sommliga AMD fanboys här verkar tro att AM2 platformen kommer vara en livstidsinvestering. Vilket jag tvivlar på hehe. Men men, time will tell.

OT:
Jo jag disskutera med en polare igår som även har egen studio angående det här med Mac vs. PC. Visst har du helt rätt i att många program är enklare att få tag i till PC och vissa existerar inte ens till Mac. Men de "största" programmen finns där och fungerar i regel bättre till Mac. Han prioriterar stabilitet till 100% så därav blev Mac det självklara valet för honom. Detta beror ju självklart på vilka resurser man har och vilka ambitioner osv. Den Mac han själv har placerat i studion kosta en bit över 40 tusen och för 3000 får du nog knappt en mac från det här årtusendet
Han sysslar själv med Electro-House och Djar själv. Lekte lite med hans 50 tusen kronors DJ utrustning lite förra helgen. Rätt skoj det där faktiskt
Funderar själv på att skaffa in lite leksaker från Pioneer hehe.

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem

hehe de va rätt skoj de klippet

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Heey!.. jag är från bosnien!.. Och vi bryter faktiskt inte engelskan på det viset! Bosnien != kazakhstan/ryssland :).. Men annars så tycker jag den va skitdum.. Liksom.. Opteron?.. get over it!.. Jag lyckades stoppa klossen i rätt hål i dagis, men ser man mig hurra över det idag? (that much)

Och PC vs Mac?.. ni menar Windows vs Mac OS?... hårdvaran är ju samma!

Linux äger allting ändån!

Permalänk
Medlem

Hahahahahahaha, solklar!