Permalänk
Inaktiv

Amd64 Am2 4200+ Extreme Ed

Någon som vet något om denna cpu? Har inte hittat något speciellt om den.
Det ända som jag har lyckats hitta att den skulle vara bättre på energi förbrukningen men är det sant?

Känns som om man har blivit lite bluffad, dock så fick jag cpu:n för 890kr utan frakt.

Skulle vilja få hjälp om att hitta lite info om cpu:n vad man ska förvänta sig innan man har fått sina minnen och grafikkortet och hårddisken hem.

Permalänk
Medlem

att det e en 4200+ med 65nm teknologi, vad mer vill du veta?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

E du säker på att den heter EE = Extreme Edition så det inte är EE = Energy Efficient ???

Det sista vet jag att amd har men några amd extreme prollar har jag aldrig hört talas om, extreme låter ju ffs som hypad intel reklam

Däremot att amd släpper nya Energy Efficient versioner på 65nm (gamla verren 90nm) av vissa av sina prollar det vet jag som sagt med stor säkerhet men om just 4200+ är en av dom kommer jag inte ihåg (och jag pallar inte kolla nu eftersom jag e trött som ett as )

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/