Priston Tale - Nu Gratis lir.

Permalänk
Medlem

Priston Tale - Nu Gratis lir.

Hej

Nu är även MMORPG spelet Priston Tale även gratis, tänkte bara förmedla det här så folk vet ;).

http://www.pristontale.com

Lirade detta spel för ett par år sedan, tyckte det var kul då. Någon som är aktiv i detta spel nu?

Swec Server: Alpha

Permalänk

bah, försöker regga mig, men det går inte att fylla i zip code....

Permalänk
Medlem

har för mig att det var gratis förut också, tills man blev lvl 20 eller 30.. nåt i den stilen. kanske skulle prova på det igen, jag gillade verkligen känslan i spelet.

Visa signatur

"vad ere för idioter som är ute i solen när man kan sitta inne vid datorn?" -BasseBaba

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D4
har för mig att det var gratis förut också, tills man blev lvl 20 eller 30.. nåt i den stilen. kanske skulle prova på det igen, jag gillade verkligen känslan i spelet.

Jo det stämmer, man fick lira gratis upp till lvl 40, vilket är väldigt schysst, eftersom det tar sin tid att bli den lvln :).

Jo jag sitter och tankar nu ja, kom ihåg att det var skojj förut, så det är värt ett försök.

Permalänk

Lyckas ni regga er? Man måste ju fylla i zip coden, men det går inte att skriva något i det fältet!

Permalänk
Medlem

Lyckas inte heller skriva nåt i zipcode fältet ^^ funkar det för nån?

Permalänk
Medlem

Funkar alldeles utmärkt för mig. Ni kanske använder er utav firefox? Själv körde jag Internet explorer. Om det inte funkar då heller, försök tabba er till zipcode fältet.

Permalänk
Medlem

Villken tur att man redan har ett account från tidigare då så man slipper detta problem

Visa signatur

Acer 1350 Släptop. Xubuntu 8.04

Permalänk
Medlem

sweeeet... dags att damma av dom gammla gubbarna!
har en 66 knight och en 70 archer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liq
Funkar alldeles utmärkt för mig. Ni kanske använder er utav firefox? Själv körde jag Internet explorer. Om det inte funkar då heller, försök tabba er till zipcode fältet.

Det var firefox som var felet, funkade bra med IE. Nu ska jag bara installera och testa också

Permalänk
Medlem

Tankar spelet nu, har kört det för några år sedan och det var roligt då hoppas det blir ännu roligare denna gång ^^.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

Verkar ju som ett par tänker pröva på lite i alla fall. Vi kanske ska bestämma oss för en o samma server? Vore ju lite trevligt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liq
Verkar ju som ett par tänker pröva på lite i alla fall. Vi kanske ska bestämma oss för en o samma server? Vore ju lite trevligt.

Jag är på, just name it.

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Lirade det här innan, och tänker definitivt börja igen. Har inte fått min nya dator än, ska komma i veckan, så ja har lite tid att bestämma mig, Pike eller Mage xD

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk

Jag har en fighter lvl 37 eller något, men minns inte mina uppgifter riktigt och tror inte jag lirade på alpha.. Är fast i WoW med..