Permalänk
Medlem

Epox gar en lustig design på sina kort. Mitt 8RDA som jag hade förut bytte jag varenda kondensator på förutom det till cpu-matningen. Sedan var kontakterna dåligt placerade så alltid var något i vägen så man inte kunde använda allt.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Avstängd

Tråkigt. Dåligt med en mindre aktör på marknaden. Jag hade ett EPoX 8KTA+, är väl ganska nöjd med det antar jag.

Tror "pox" betyder gift på latin.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem

Jag har en Epox 9NPAJ i min nuvarande burk. Det är ett riktigt dåligt kort.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Jag har en Epox 9NPAJ i min nuvarande burk. Det är ett riktigt dåligt kort.

Anade du inget ont när du läste tillverkarens modellbeteckning?
9NPAJ... Paj det säger ju allt. klart att det inte är något bra kort.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

På nForce2 tiden har jag aldrig varit så nöjd med ett moderkort som jag var med Epox. Jag hade 2 Abit, två AN7 som båda gav upp efter några månader, tills jag bytte till epox som fungerade felfritt tills jag bytte dator. Överklockvänligt var det också, vill minnas att det åtminstone gjorde 250MHz Fsb.

Synd att detta händer. Namnet Supox låter ju inte som något att hänga i granen heller.

Permalänk
Medlem

Tråkigt om det stämmer. Gillade epox. Har haft både ett 8RDA+ samt ett 8RDA3+. De fungerade prima.

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Medlem

Ändra namnet till
X-oPE med en slogon som typ:

1.No more crappy components in tha house!
2.Rather a drunk healthy dog i the house than no dog at all. Bad computers brings bad behaviour to everyone!
3.The bone we burried we're digging up!
4. After a night at the pub you can still afford us.
5. Were cure the real gaming: Commondore 64 now back in stock!

Bara att välja mellan slogans för fd Epox's del.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

Aldrig gillat Epox, tur att man inte köpte någon produkt från dem nu då

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Största problemet med epox är väl läckande kondingar för mina läcker på mitt 8rda3+

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Mitt epox moderkort jag vann från komplett har gått helt felfritt i 1,5år iallafall, 9NPA+ Ultra..