Logitech släpper MX620

Permalänk
Melding Plague

Logitech släpper MX620

Logitech har i dagarna släppt musen MX620 vilket är en något enklare modell av den tidigare MX Revolution. Den har samma friktionslösa skrollhjul men påminner mer om MX400 när det gäller design.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ser stor ut ? : P

Visa signatur

Ångra inget, lev och lär istället.

Permalänk
Medlem

ser itne ut som någon speciell gamermus iallafall.

Visa signatur

CCNP R/S + SPCOR, NSE7 (emeritus)

Permalänk
Avstängd

Funkar väl lika bra som gamermus denna precis som vilken mus som helst. Behöver inget flashigt ljus som razer eller vad de heter. ^^

Gillar verkligen designen på dessa i revolutionserien. Dock undrar man varför de inte gör flera för vänsterhänta? Visst majoriteten är högerhänta men ändå.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Inaktiv

Tycker hellre om sladd eftersom jag aldrig kunnat lita riktigt på trådlösa även om dom lovar bra kontakt.

Permalänk
Medlem

mm sladd hade vart bra.

Permalänk
Medlem

Den ska jag ha! Dax att byta ut min MX500, den är skitig och sliten nu.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Min MX1000 duger gott änsålänge... aldrig haft några kontaktsvårigheter

Dock är jag avis på det där scroll-hjulet... ^^

Visa signatur

Bättre grejer men mindre tid...

Permalänk
Medlem

Jag ger inte upp min mx500 på ännu ett tag...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderst0rm
Tycker hellre om sladd eftersom jag aldrig kunnat lita riktigt på trådlösa även om dom lovar bra kontakt.

Du lever kvar i det gamla min vän

Enligt mig är trådlöst det enda rätta valet. Jag har kört trådlöst i minst 5 år och aldrig haft några problem.

Jag rekommenderar att du testar att använda trådlös mus. Det är en underbar frihet man inte vill vara utan

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Medlem

MX700 var och är fortfarande platina värd..
dock slutade det strax därefter..

allt vad de nya laser och bluetooth mössen erbjuder är bara skit.. ( iaf från Logitech )

det ska vara optiskt, radio överföring a´la mx700 och UTBYTBARA batterier..
köpte mig nyligen en mx518 bara för att få ha kvar känslan av den gamla goda musen..

köpte i december 2006 en Logitech MX Revolution, den fick jag ganska snabbt problem med.. radioöverföringen ville inte vara med till 100%, batterierna funkade inte som de skulle och den var inte riktigt skön..

lämnade in och fick en ny mus, snarlika problem, åkte in och begärde pengarna tillbaka.. detta under två månader.. nya tekniken är skit!

nej tacka den gamla designen, den är så vacker och underbar och tekniken var perfekt..

denna 620 ser dock rätt fin ut, bättre pris, utbytbara batterier och den nya schyssta rullningsfunktionen som egentligen var det enda bra på MX Revolution musen...

men är det Bluetooth anslutning? i sådant fall är det säkert samma skit med denna mus...