Asus visar entusiastmoderkort på Computex

Permalänk
Melding Plague

Asus visar entusiastmoderkort på Computex

Ända sedan Asus släppte det entusiast-inriktade moderkortet CUSL2-CB "Black Pearl" har de använt annorlunda namn på speciella moderkort. I Asus bås på Computex Taipei visar de upp de två korten Blitz Extreme och Blitz Formula.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Trevligt kort. Frågan är ju vad dessa godbitar kommer att kosta... En smärre förmögenhet skulle jag gissa på.
Och den lilla displayen är?

Permalänk
Avstängd

Önskar att alla skickade med separat ljudkort

Visa signatur

HTPC: Fractal Design Define R4, ASUS Z87-PRO, Intel i7 4770K, Crucial Ballistix Sport 16GB, MSI GeForce GTX 760, Creative Soundblaster Z, Pioneer VSX-527-K.

Laptop: ASUS X502CA-XX009H

Permalänk
Medlem

Kan det inte bli problem med atis drivrutiner när de gör crossfire så pass annorlunda?

Har det inte inneburit stora problem för ljudkort satta på pci-e istället för pci?

Permalänk
Medlem

det ena verkar ha vattenkylning färdigt på syd(?)bryggan. mjo

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem

hmm detta ska vara så kallade gamerkort.. konstigt då att det är halvfabrikat på PCi-e x16.. för vill man köra SLi så klarar de bara av 8x+8x vilket är kasst.. för övrigt verkade de ok..

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Medlem

Har inte Intel släppt P35 officiellt? Det säljs ju kort typ överallt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnia
det ena verkar ha vattenkylning färdigt på syd(?)bryggan. mjo

Nä men Nordbryggan har förberedd vattenkylning

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro 17" Unibody, tidig 2009 (första Unibody)
Stationär: SilverStone SUGO SG08 | Gigabyte Z270 ITX | Intel 7700K @ 5 ghz | Gigabyte GTX1080 Ti 11gb | 32gb Corsair Vengeance 3000 mhz | Samsung SM961 1tb | SilverStone 600W PSU | Noctua NH-C14S |

Permalänk
Medlem

jo men jag påpekade det i en tråd jag gjorde så det är väll ingen nyhet direkt om nån har läst vad jag skrev

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Medlem

Vinklade sataportar, nice.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730