Permalänk
Medlem

AMD X2 4800 är grym hehe

Köpte AMD för konkuransens skulle delvis.Men också för jag hävdar AMD är bäst en idag.Hade Intel core duo 2(2.13) några månader.Körde Nero vistion kompremering 3 filmer till dvd format.Tog 1 timma 5 min.Då körde ja i 2.34 också. Testa idag med min nya AMD 4800. Trodde själv skulle ta 10 min längre mot Duo 2.Blivigt hjärntvättad själv av alla köpta Intel tester*skratt*Iafall tog det under 55 min med AMD.
Plus jag upplever rappare i win hela tiden också.Vet att duo 2 går snabbare i spel.Men skulle AM2 haft dessa extra see som duo har skulle fan AMD piska dom i spel med.

PS hoppas går läsa

Visa signatur

Magnus AMD

Permalänk
Avstängd

Körde du AMD:n oklockad då? själv ska jag börja spara till AMDs nästa generation. Den kommer säkert kosta skjortan, men det skiter jag fullständigt i :), bara jag får det jag vill ha

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Körde du AMD:n oklockad då? själv ska jag börja spara till AMDs nästa generation. Den kommer säkert kosta skjortan, men det skiter jag fullständigt i :), bara jag får det jag vill ha

Ja den går i org 2.5.Är 65mn jag har.Till Intels försvar hade ja 667 minnen 2 gb till den.Nu har ja 800 minnen 2gb.
Jo sprarar nu med till AMDs nästa genration.Kanske väntar till slutet på 08.Då har nog 45mn AMD kommit ut.Ska ha quad helt klart heheh
Det jag köpte nu kosta 820 moderkortet.750 kr 2 gb ram.AMD kosta 1250 kr hehe.Grafikkort låna ja.Fy fan va gött med konkurans hehe.Fina priser nu framför allt på AMD.

Visa signatur

Magnus AMD

Permalänk
Avstängd

Ja AMD äger faktiskt fortfarande
Upplever med som amd är rappare på det mesta än core2duo
Förstår inte heller varför folk är så inne på intel, men jag tror mycket är att de blir grundlurade på siffror, överklocks jävulen, de tror de fått en nasa maskin som kan klockas till 3-4ghz hehe

Visa signatur

AMD Phenom II 965 c3//XFX Ati 5850 BE//Intel X25-M 80gb ssd//WD 750gb Black//Asus bräda M4A79XTD EVO//g15 v2//g500
Samsung t240 Fullhd gaming monitor//incoming sammy 2270
Lappy Asus UL30VT-QX030V

Permalänk
Avstängd

hehe

Visa signatur

MIn dator: Intel i7 4770k@4,6ghz, Gtx 780, 32gb ddr3 1866 ,4,25tb hd
Min Htpc: Intel i7 2600k@4,6ghz 1*gtx 760 ,16gb ddr 1600 ,4tb hd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X64
Ja AMD äger faktiskt fortfarande
Upplever med som amd är rappare på det mesta än core2duo
Förstår inte heller varför folk är så inne på intel, men jag tror mycket är att de blir grundlurade på siffror, överklocks jävulen, de tror de fått en nasa maskin som kan klockas till 3-4ghz hehe

Ja du är inte ensam.Grejen är jag kunde få duo 2 datorn gratis.Ja tack nej fan.Hatar fuskare och Intel är fuskare.Jag tror ej på testerna ja läst efter själv haft duo 2.
Kuma och Agena som AMD släpper till hösten kommer piska Intel rejält.Men ändå kommer massa köpa Intel.Förstår det inte.Är det för Judar ligger bakom Pentium M och Duo 1-2? Ja man undrar.För någon logisk förklaring finns inte.Utan AMD suttit med era varma Netburst en idag.
Sitta med P3 1000 och Atholon 1000 är också stor skillnad.Slå är p3an och då är p3an bra enligt dom flesta på den tiden.Sedan P4 va totalt värdelös.men ändå satt massa skröt och köpte P4.
I 7 jäkla år va AMD helt överlägsna och idag ändå randen till konkurs.Det säger ta mej fan mycket om vilka jävla mutor och blugg och dessinformation som Intel ligger bakom.Jag mår illa när jag tänker på Intel och dessa som avgudar skiten.

Visa signatur

Magnus AMD

Permalänk
Medlem

höhö, jag har en 3600+ bara, tycker den funkar bra, räcker för mej. spelar oblivion, css, gw m.m. med 7300gt hehe

Permalänk
Medlem

Jag kör en X2 3800+! Det jag gillar bäst är att de knappt blir varma 29°C i IDLE med originalkylaren. Presterar ungefär som en P4 3,4GHz.. åtminstone i SuperPI.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD73
Ja du är inte ensam.Grejen är jag kunde få duo 2 datorn gratis.Ja tack nej fan.Hatar fuskare och Intel är fuskare.Jag tror ej på testerna ja läst efter själv haft duo 2.
Kuma och Agena som AMD släpper till hösten kommer piska Intel rejält.Men ändå kommer massa köpa Intel.Förstår det inte.Är det för Judar ligger bakom Pentium M och Duo 1-2? Ja man undrar.För någon logisk förklaring finns inte.Utan AMD suttit med era varma Netburst en idag.
Sitta med P3 1000 och Atholon 1000 är också stor skillnad.Slå är p3an och då är p3an bra enligt dom flesta på den tiden.Sedan P4 va totalt värdelös.men ändå satt massa skröt och köpte P4.
I 7 jäkla år va AMD helt överlägsna och idag ändå randen till konkurs.Det säger ta mej fan mycket om vilka jävla mutor och blugg och dessinformation som Intel ligger bakom.Jag mår illa när jag tänker på Intel och dessa som avgudar skiten.

Knarkar du?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Haha, eftersom jag är en varm Israel-vän så är det faktiskt det enda skälet till att jag eventuellt nån gång skulle kunna köpa Intel (då Core 2 o en del framtida Intel-grejer är delvis utvecklade i Israel-labbet). Men nä, det är bara AMD som gäller för mig.

Phenom is the shit!

Visa signatur

Memento mori...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pellias
Haha, eftersom jag är en varm Israel-vän så är det faktiskt det enda skälet till att jag eventuellt nån gång skulle kunna köpa Intel (då Core 2 o en del framtida Intel-grejer är delvis utvecklade i Israel-labbet). Men nä, det är bara AMD som gäller för mig.

Phenom is the shit!

Då va ja inte fel ute.Stor anledning för mej inte köpa Intel är den anledningen.Att Intel mutar och fuskar förstår man var det kommer säg.

Visa signatur

Magnus AMD

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Knarkar du?

Hehehehee:-)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Hehehehee:-)

Ja stackarn försökte provesera mej.Men han har mött sin över man.Jag är expert och fler faldig OS mästare i det hahahha

Visa signatur

Magnus AMD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD73
Ja stackarn försökte provesera mej.Men han har mött sin över man.Jag är expert och fler faldig OS mästare i det hahahha

Grattis isåf.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD73
Ja stackarn försökte provesera mej.Men han har mött sin över man.Jag är expert och fler faldig OS mästare i det hahahha

Skulle vara i dumhet & särskrivning isf.. men grattis till årets struthatt iaf.

Men vad jag kan se så blir AMD rätt så påsatta av Intel i encoding..

Hepp inte ens i spel duger AMD.

www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2933&p=1

Så jag tror du ljuger om din X2 4800+ & att du har ingen utan är bara en liten wannabe...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Vila i frid

Dock en "viss" skillnad i pris mellan en 6000+ och en e6700.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasenfrasen
Dock en "viss" skillnad i pris mellan en 6000+ och en e6700.

Speciellt nu när bulk finns hehe

Visa signatur

Corsair Carbide 500R - Asus Sabertooth - Intel i5 2500k - Asus DirectCU II 580 GTX - Corsair 16GB - Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

exakt skulle aldrig betala intel dom EXTRA tusenlappar för 4 futtig points i game bench, egenligen spelar det ju inte så stor roll, jag/du blir förmodligen ägd av en finnig liten unge på en gammal p4/geforce 4200- så det bara skramlar om det när det gäller spel. då kan man ju sitta där med sin coola super duper cpu-:)

Visa signatur

Burk1 4770k+ asus970 Burk2 4770k-asus 780ti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Skulle vara i dumhet & särskrivning isf.. men grattis till årets struthatt iaf.

Men vad jag kan se så blir AMD rätt så påsatta av Intel i encoding..
http://images.anandtech.com/graphs/amd%20athlon%2064%20x2%206...

Hepp inte ens i spel duger AMD.
http://images.anandtech.com/graphs/amd%20athlon%2064%20x2%206...

www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2933&p=1

Så jag tror du ljuger om din X2 4800+ & att du har ingen utan är bara en liten wannabe...

Shit vilket pucko du är. Även detta skit testet visar att jag har rätt.Min går i 2.5 och kollar du vad 2.13 Intel ger så är det lika.Men jag har testat med nero 7 och Vistion.Då är det rent i praktiken och inget jäkla test.Där spöar AMD Intel med minst 10 min.
Sedan kostar min 4800 1250 kr på Inet.Intel duo 2 2.13 kostar 1750 kr.Så det är väl för fan priset man jämnför med.Är du så jävla puckad att du jämnför ferrari med Skoda?Ja du kan alltid hävda ferrari är snabbare.Men man ska alltid jämnföra bilar och processorer med jämnförbara priser.Totalt ointressant annars.
Men du må kunna stava och skriva bättre en mej.Men du är ett jäkla pucko i hur du tänker lika väl.
Så har du inget vettigt komma med så hållkäften.
Intelligenta frågor om jag knarkar kan du sluta med.Alla som inte tycker som dej knarkar väl.Ditt sätt skydda dej ifrån att känna dej som pucko du faktiskt är.

Visa signatur

Magnus AMD

Permalänk

AMD73: Äh, lägg av nu, att kalla folk för puckon och diverse är bara tramsigt och drar ner stämningen på forumet. Bättre att försöka hålla det på en mogen nivå och lägga fram argument i stället för att slänga glåpord och förolämpningar. Jag håller med personligen om AMD, tycker de är bättre då de framför allt är mer prisvärda. Fast Intel är dock snabbare i dagsläget, även om man kanske kan ifrågasätta syntetiska tester och spelbenchmarks. Jag köper helst AMD-system när jag uppgraderar datorn och jag har aldrig riktigt gillat Intel, men de är fortfarande vassast i dagsläget gällande prestanda.

Jag hoppas verkligen att K10 kommer att bli bra, vill helst undvika att köpa Intels motsvarande. Sen får man ju även hoppas att priset inte blir hutlöst högt.

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ziegfried
AMD73: Äh, lägg av nu, att kalla folk för puckon och diverse är bara tramsigt och drar ner stämningen på forumet. Bättre att försöka hålla det på en mogen nivå och lägga fram argument i stället för att slänga glåpord och förolämpningar. Jag håller med personligen om AMD, tycker de är bättre då de framför allt är mer prisvärda. Fast Intel är dock snabbare i dagsläget, även om man kanske kan ifrågasätta syntetiska tester och spelbenchmarks. Jag köper helst AMD-system när jag uppgraderar datorn och jag har aldrig riktigt gillat Intel, men de är fortfarande vassast i dagsläget gällande prestanda.

AMD är klart snabbast om du jämnför pris och prestanda.Hjälper väl inte mej att intel har snabb 6700 för runt 3000 kr.Ja hade tänkt lägga runt 1000 kr max för processor.Då spöar AMD intel.Det är det ända intressanta faktiskt. Han skickar med ett testa som visar jag har rätt.
kolla vad AMD ger i 2.6 mot Intel 2.13.AMD vinner där.Skulle dom haft 2.5 mot 2.13 skulle bli lika ungefär i båda testerna.
Men då är AMD 500 kr billigare heheh.
Plus jag hävdar att AMD känns rappare i Windows.Vad det beror på kan ja bara spekulera i.Kanske dess inbyggda minneskontroll som ger låga fördröjning.

Han fråga om jag knarka, och sedan hävdar ja ljuger.
Sedan skickar han test som visar jag har rätt.Att han själv inte kan avläsa det. Då är man ett pucko.Han skriver bara för jävlas.
Skit ska skit har enligt mej.

Ta kolla med AMD 6000 som kostar 2200kr ca.Mot Intel 6700 som nu efter säkningen kostar straxöver 3000 kr.Kolla i hans test han skicka.Wow mycket skiljer i testet lol.Men 800 kr mer kostar Intel.
Ända Intel har är den snabbaste processorn.Men jämnför man priset ligger dom klart efter AMD.Men vill man betala för det dyraste så visst köp Intel.

Jag tog bara upp AMD 4800+ mot core duo 2 i 2.13.Faktum är att priset skiljer typ 500 kr.Ändå i hans tester ger dom lika i testet.Men jag har testat i Nero 7 och där spöar AMD Intel i praktiken,plus jag sparade 500 kr med.Är det så jäkla svårt för Skruvis fatta hahahhahahahahah

Visa signatur

Magnus AMD

Permalänk
Medlem

AMD73, du bara svammlar.
Jag har trots mitt genuina Intel-motstånd gått och köpt mig en C2D, och den presterar grymt mycket bättre än mina AMD. Vid samma frekvens, i överklockning, spel eller kodning, och inte minst prismässigt. Idag är det garanterat den mest prisvärda lösningen. Jag har bägge burkarna igång, och har testat med de olika grafikkorten i bägge. Utan att blinka kan jag säga att min E4300 är rappare rakt av.

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Avstängd

Re: AMD X2 4800 är grym hehe

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD73
Köpte AMD för konkuransens skulle delvis.Men också för jag hävdar AMD är bäst en idag.Hade Intel core duo 2(2.13) några månader.Körde Nero vistion kompremering 3 filmer till dvd format.Tog 1 timma 5 min.Då körde ja i 2.34 också. Testa idag med min nya AMD 4800. Trodde själv skulle ta 10 min längre mot Duo 2.Blivigt hjärntvättad själv av alla köpta Intel tester*skratt*Iafall tog det under 55 min med AMD.
Plus jag upplever rappare i win hela tiden också.Vet att duo 2 går snabbare i spel.Men skulle AM2 haft dessa extra see som duo har skulle fan AMD piska dom i spel med.

PS hoppas går läsa

Det är bara för att Intel är snabb på Super PI och alla stirrar sig blinda på det ^^

Permalänk

Tja, överklockar man en C2D så får nog vilken AMD-processor som helst smisk, men jag vet inte om jag håller med om att C2D är mest prisvärd, det beror ju liksom på. Ska man överklocka är det dock det givna valet, samt om man har pengarna. Kika på X2 3600+/3800+/4200+. DETTA, mina vänner, kallar jag prisvärt.

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Medlem

Det skiljer 200kr mellan en 3800+ och en E4300, och då presterar C2D:n betydligt bättre än AM2:an, såväl oklockat som klockat. När det sen kommer till moderkorten, så kostar välklockande moderkort till Intel-processorn i min erfarenhet överlag mindre. T.ex. kan du hitta Gigabytes extremt välklockande kort för runt 700kr. Ett AM2 som har samma potential kostar drygt de 200kr och kanske det dubbla.
Jag ser fram emot Phenom, men just nu är C2D kungen, och det krävs fasen att vara fanatiker för att motsäga det.

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem

jag är själv ett amd-fanboy.. men bara för att jag är det så tycker inte jag att intel är dåligt.. jag tycker det är bra att dom skiftar tron ibland.. så att ingen blir för girig. Men helt klart AMD som gäller för mig!! men som sagt inge fel på intel
// tobbe

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem

Re: Re: AMD X2 4800 är grym hehe

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Det är bara för att Intel är snabb på Super PI och alla stirrar sig blinda på det ^^

Core2duo är snabb, men min Opteron behöver bara 4.23 sekunder för att beräkna 1 miljon decimaler till pi

Computation of 1000000 digits of Pi
Method used : Chudnovsky
Size of FFT : 128 K
Physical memory used : ~ 5122 K
Disk memory used : ~ 0.00 Meg
------------------------------------------------------------
Computation run information :

Start : Tue Jun 05 16:00:45 2007
End : Tue Jun 05 16:00:49 2007
Duration : 4.23 seconds
=================================================
Total computation time : 4.23 seconds (~ 0.00 hours)
=================================================

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD73
Shit vilket pucko du är. Även detta skit testet visar att jag har rätt.Min går i 2.5 och kollar du vad 2.13 Intel ger så är det lika.Men jag har testat med nero 7 och Vistion.Då är det rent i praktiken och inget jäkla test.Där spöar AMD Intel med minst 10 min.
Sedan kostar min 4800 1250 kr på Inet.Intel duo 2 2.13 kostar 1750 kr.Så det är väl för fan priset man jämnför med.Är du så jävla puckad att du jämnför ferrari med Skoda?Ja du kan alltid hävda ferrari är snabbare.Men man ska alltid jämnföra bilar och processorer med jämnförbara priser.Totalt ointressant annars.
Men du må kunna stava och skriva bättre en mej.Men du är ett jäkla pucko i hur du tänker lika väl.
Så har du inget vettigt komma med så hållkäften.
Intelligenta frågor om jag knarkar kan du sluta med.Alla som inte tycker som dej knarkar väl.Ditt sätt skydda dej ifrån att känna dej som pucko du faktiskt är.

Jasså, jag lyckades provocera dig ändå ... hoppas struthatten klär dig.

Men det är kul att du anser att Intel är en Ferrari & AMD en Skoda, fastän jag inte håller med dig på det.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD73
AMD är klart snabbast om du jämnför pris och prestanda.Hjälper väl inte mej att intel har snabb 6700 för runt 3000 kr.Ja hade tänkt lägga runt 1000 kr max för processor.Då spöar AMD intel.Det är det ända intressanta faktiskt. Han skickar med ett testa som visar jag har rätt.
kolla vad AMD ger i 2.6 mot Intel 2.13.AMD vinner där.Skulle dom haft 2.5 mot 2.13 skulle bli lika ungefär i båda testerna.
Men då är AMD 500 kr billigare heheh.
Plus jag hävdar att AMD känns rappare i Windows.Vad det beror på kan ja bara spekulera i.Kanske dess inbyggda minneskontroll som ger låga fördröjning.

Han fråga om jag knarka, och sedan hävdar ja ljuger.
Sedan skickar han test som visar jag har rätt.Att han själv inte kan avläsa det. Då är man ett pucko.Han skriver bara för jävlas.
Skit ska skit har enligt mej.

Ta kolla med AMD 6000 som kostar 2200kr ca.Mot Intel 6700 som nu efter säkningen kostar straxöver 3000 kr.Kolla i hans test han skicka.Wow mycket skiljer i testet lol.Men 800 kr mer kostar Intel.
Ända Intel har är den snabbaste processorn.Men jämnför man priset ligger dom klart efter AMD.Men vill man betala för det dyraste så visst köp Intel.

Jag tog bara upp AMD 4800+ mot core duo 2 i 2.13.Faktum är att priset skiljer typ 500 kr.Ändå i hans tester ger dom lika i testet.Men jag har testat i Nero 7 och där spöar AMD Intel i praktiken,plus jag sparade 500 kr med.Är det så jäkla svårt för Skruvis fatta hahahhahahahahah

Det verkar som att inte du fattar,varför hackar du på skruvis för?
Han sitter ju och kör med en AMD själv så han förstår nog vad det hela handlar om,bara för att han visar lite tester så behöver du inte såga honom fullständigt.

MvH albanen:-)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Det verkar som att inte du fattar,varför hackar du på skruvis för?
Han sitter ju och kör med en AMD själv så han förstår nog vad det hela handlar om,bara för att han visar lite tester så behöver du inte såga honom fullständigt.

MvH albanen:-)

Killen är totalkörd..

Var nere på GHData här i stan & shoppade en ny 3500+ för 400:-, klart prisvärd... men inte snabbast.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless