Western Digital skeppar större Mybook

Permalänk
Melding Plague

Western Digital skeppar större Mybook

Tillverkaren Western Digital har idag meddelat att de uppgraderat sin Mybook-serie externa hårddiskar med större lagringskapaciteter om 750 gigabyte samt 1,5 terabyte.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

nice

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

Fina nyheter! Har två st My book som funkar ypperligt.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Om hans funkar så kanske han har tur . men 1.5 terabyte är något som jag vill ha bärbart ...

Visa signatur

Ocean 12

Permalänk
Medlem

1.5tb
Bära med sig några hundratals filmer är inte dåligt

Tycker dock de borde slipa lite på design samtidigt, även om inte bör ändra på vinnande koncept.

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk

Tycker de kunde passa på att bättra på kylningen lite - 1,5 tb material vill man gärna ha förvarat svalt och säkert. Min 320gb är varm och go så jag förvarar inte något kärt på den disken. En tyst liten fläkt (borde väl inte vara omöjligt) eller bättre passiv kylning (metall istället för plast).

Undrar om detta sänker priserna på övriga sortimentet?

Ps. När fasen ska antec mx-1 komma hit i lite större volymer så att priserna sjunker? Är ju bara typ 2 butiker som har dem...

Visa signatur

Dator 1:[Intel Intel Core i5-3570K @3.4GHz ][MSI Z77A-S03][Corsair Vengeance Dual C DDR3 8GB, 1600MHz][ASUS GeForce GTX 670][XFX Black Edition 750W][Samsung 840 Basic][Fractal Design Define XL R2][Eizo S2431W][Dator 2: ThinkPad X220 Tablet][Dator 3: LG G PAD 8.3" 16GB]

Permalänk
Avstängd

Bra för backup.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen:

-Akta er för denna modell då den sätter på och stänger av sig lite som den vill (efter idle i 10minuter ungefär), sen när du öppnar ett program (i princip vilket som helst) så vill den varva upp igen, vilket resulterar i att datorn låses ända tills den varvat upp klart.

Vill jag stänga av disken kan jag slå av strömbrytaren...

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk

har inget problem med när den stängs av och varvar upp, du får använda den smart! Men borde det inte finnas ngn typ av instälning för att ändra när slowdown ska ske?

Permalänk

Ingen mer än jag som vill ha e-sata?