Permalänk
Medlem

Införskaffade för två timmar sedan denna skönhet.

En äkta svensk slit40 från -90 med några hästar kvar under huven iaf.

Nu hoppas jag bara att den ska fullgöra sin plikt som förflyttare av min smala röv över sommaren.

Visa signatur

You're a nut, you're crazy in the coconut!
Tredje året på ITEK, MDH Västerås!

Permalänk
Avstängd

Klockan 23:01 är ju en god tid att skaffa sig skönheter på

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Klockan 23:01 är ju en god tid att skaffa sig skönheter på

Jo, dom blev lite paffa när jag ringde 22 och undrade om jag kunde komma och kolla. Efter att ha jagat lite bilar så blev jag så trött på att någon annan precis köpt bilen så...

(äh, nu fattade jag ju skämtet, vad trög man är...)

Visa signatur

You're a nut, you're crazy in the coconut!
Tredje året på ITEK, MDH Västerås!

Permalänk
Medlem

Min lilla ögonsten.

En peugeot 206!

http://www.garaget.org/?car=32751

Visa signatur

Fuck It

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarcusS
http://pici.se/pictures/ZERyINPis.jpg

Min pärla

Skitfrän! Vad äre för spis i den ?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noCode
Införskaffade för två timmar sedan denna skönhet.
http://basilier.no-ip.com/dump/12219691_files/6929585109.jpg
En äkta svensk slit40 från -90 med några hästar kvar under huven iaf.

Nu hoppas jag bara att den ska fullgöra sin plikt som förflyttare av min smala röv över sommaren.

har något liknande.

en 89B (limmadeversionen) dock inte det röda under lyktorna utan grått där istället.

har en pigg lärka på 115hk, några få marken i karros och 1 marke i en dörr och ett litet i taket.. annars helt pedant.
har gått som civilsnutbil i stan i 12år många som hejar på en och man vet de fan vilka det är hehe
får väl fota mig egen så. dock så har jag fula fälgar med plast på men iaf.
Har 2 gröna rör under fötterna i bilen lyser rätt bra på kvällen .. lite väl bra ibland även smockat in lite B ljud ,, bas oslutsteg kommer om några dar på posten kanske

billig bil

vad köpte du din för?
köpte min för 10k + 8 däck helt nya däck -skatten på näramere 1k så billig bil och pigg

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
har något liknande.

en 89B (limmadeversionen) dock inte det röda under lyktorna utan grått där istället.

har en pigg lärka på 115hk, några få marken i karros och 1 marke i en dörr och ett litet i taket.. annars helt pedant.
har gått som civilsnutbil i stan i 12år många som hejar på en och man vet de fan vilka det är hehe
får väl fota mig egen så. dock så har jag fula fälgar med plast på men iaf.
Har 2 gröna rör under fötterna i bilen lyser rätt bra på kvällen .. lite väl bra ibland även smockat in lite B ljud ,, bas oslutsteg kommer om några dar på posten kanske

billig bil

vad köpte du din för?
köpte min för 10k + 8 däck helt nya däck -skatten på näramere 1k så billig bil och pigg

Finns nog många som har liknande bil i detta land

Gav 10k för min också, med aluf samt cd. Har kört 13mil med den idag och den är helt ok. Kommer nog inte göra något mer med den, ska gå som bruksbil som sagt så.

Visa signatur

You're a nut, you're crazy in the coconut!
Tredje året på ITEK, MDH Västerås!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
Skitfrän! Vad äre för spis i den ?

Pontiacs 400... Samma spis som i din men betydligt mindre kul...
Motorn är otrimmad än så länge men det ska väl bytas lite saker till hösten om allt går enligt plan.

Sitter A-Lagarna och dricker T-Röd på torget idag eller har dom semester såhär i sommartider?

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
har något liknande.

en 89B (limmadeversionen) dock inte det röda under lyktorna utan grått där istället.

har en pigg lärka på 115hk, några få marken i karros och 1 marke i en dörr och ett litet i taket.. annars helt pedant.
har gått som civilsnutbil i stan i 12år många som hejar på en och man vet de fan vilka det är hehe
får väl fota mig egen så. dock så har jag fula fälgar med plast på men iaf.
Har 2 gröna rör under fötterna i bilen lyser rätt bra på kvällen .. lite väl bra ibland även smockat in lite B ljud ,, bas oslutsteg kommer om några dar på posten kanske

billig bil

vad köpte du din för?
köpte min för 10k + 8 däck helt nya däck -skatten på näramere 1k så billig bil och pigg

Om det är en 89 borde du ha gamla lyktorna fram och bak? 89 års modell fanns väl aldrig som en B heller?

Tanken med 88B, som verkligen fanns, var ju att specca bilen enligt 89 års modellstandard men att slippa nya hårdare regler och avgaskrav (fungerande katalysator bla). Därav släpptes de sista 88orna som 88B men med alla uppdateringar som kom på 89orna.

Min egen burk är uttagen 22 december 88 och är eg en 89 sett till hur årsmodellindelningen gick till på den tiden och vilka uppdateringar som kom på den (15" hjul som standard, galvad kaross bla). Dock så står det 88 i papprena.

Något luddigt formulerat, rätta mig gärna om jag har fel.
Helt underbara bilar att leva med, även om kör-upplevelsen inte är sådär hissnande.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

En BMW 523i -98 rullar jag runt i.

Permalänk
Medlem

Gamla Häcken.. *saknar*

BMW 1991 E36 318i

Såldes till förmån för att byta "upp" mig till.

Citroën Xantia 2001 1.8i 16V .. Enda trösten är väl att jag betalade 30k som jag sålde BMWN för .. och AC är inte fel ^^ .. Men det blir en BMW i framtiden..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Passatski!

Sachs Performance Väghållningskit (Dämpare och fjädrar, sänker 35mm).
18" RS6 -replikor.

I övrigt original, med Highlinepaket.

EDIT: Dvärgen Har rätt, fälgarna ser helt sargade ut på bilden?!

Klicka på länken för att se bilden som den ser ut egentligen.
http://www.minhembio.com/bild/109377.jpg

Samma bild som jag länkar från, skumt.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Såg bara en Seat i tråden, dåligt
http://www.garaget.org/show_ext.php?car=52973&image=470075

Min seat ibiza -00..Nyligen köpt den, 3 veckor har jag haft den och den funkar utmärkt emot min clio -91 jag hade innan.
45000:- och gått 5200 mil, helt okej enligt mig.
Har lite små planer för den, mest nya fälgar+däck och toning av rutor och BÄTTRE ljudsystem.
Trimning är ju inte att tänka på, inte så mycket som kan göras på en 1,6 77Hk motor

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip

Trimning är ju inte att tänka på, inte så mycket som kan göras på en 1,6 77Hk motor

Säg inte det! Tog inte F1 Stallen ut en 3-400Hk ifrån sina turbomotorer när dom fick köra med dom? Nja allvarligt talat så skulle man få problem med bilprovningen för dom lär ju märka att den är trimmad när dom lyfter på huven och om inte förr så när den provkörs :p. För att inte tala om att avgasvärdena kanske skulle skjuta i höjden?

Permalänk
Medlem

olirc, tror nog motorn ger upp snabbare än du hinner få den besiktad

Ska man trimma så ska man köpa en bil med ordentlig motor direkt, allt annat är wasted of money.
Behåll, sälj när du känner att du vill ha mer och köp dig samma modell med största motorn eller en annan bil.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trackmaster
olirc, tror nog motorn ger upp snabbare än du hinner få den besiktad

Ska man trimma så ska man köpa en bil med ordentlig motor direkt, allt annat är wasted of money.
Behåll, sälj när du känner att du vill ha mer och köp dig samma modell med största motorn eller en annan bil.

Tror det jag med men om man inte har problem med hur mycket en sådan trimmning kostar för att det ska hålla ett tag så vore det kul att göra i en sketen Fiat Punto för att se minerna när man drar ifrån ev medtävlande vid rödljuset!

Permalänk
Medlem

Då köper du en bil som ser sleten ut och vet att dom kan göra potentiala motorer också. T ex Honda.

Vanlig Civic, sen i med en B18 eller B20 (Ifrån Honda, inte Volvo B20), där har du vtec och vikt. Runt 4-5kg/hk ska du nog klara komma ner till utan att göra mer än byta motorn. Då har du ett litet monster

Permalänk

http://www.blocket.se/vi/12382471.htm?ca=17_s

Här är min, dock försöker jag sälja den då den kostar en del för mig.
Golf Vr6

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

Saab 93-vector.
Sportchassi, fullutrustad såklart.

Jungfrufärden på natursköna kullaberg ca 2 timmar efter inköpet.
Hade den dock bara lite mer än ett halvår då jag tröttnade på skitelektroniken i den. Var det första 93-an med nya karossen. Det var väl en del barnsjukdommar förmodar jag. Annars väldigt rolig att köra. Mycket fin bil.

Jag får väl köpa en ny snart igen:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metalbast
http://www.blocket.se/vi/12382471.htm?ca=17_s

Här är min, dock försöker jag sälja den då den kostar en del för mig.
Golf Vr6

Det är det som kostar? bensinen, reparationer?

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk

Där har vi en av pärlorna under lite prov av vad den klarar av. Det där kom den upp ur utan problem, till slut.

Tvättningen efteråt var dock inte rolig kan jag lova.

Visa signatur

Signatur:
Valfri signatur som hamnar underst i alla inlägg du skriver. Tänk på att inte ha allt för många rader då det är störande vid läsning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
Det är det som kostar? bensinen, reparationer?

Jag har sagt upp mig från mitt arbete så. Bilen står på mig själv och kostar ungefär 600 i månaden i försäkring och sen drar den strax under en liter milen (beroende på hur man kör förstås).

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Hedersmedlem

Audi A3 Sportsback 2.0T Quattro 2007
Ambiant (eller vad det heter)

Sjukt nöjd!

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
Audi A3 Sportsback 2.0T Quattro 2007
Ambiant (eller vad det heter)

Sjukt nöjd!

är i tankarna på att köpa en audi a3 2.0tdi 07:a, pendla med upp till Norge. Hur tycker du att dämpningen är? Tycker den va sten hård i sportsback. Inge vidare bekväm att åka längre sträckor med. Har du bild på din bil?

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

Fin bilen: (Chevrolet Camaro 1971 RS, ca 300hk som den står nu)

Sedan har jag en sådan här oxo:(Volvo 960 1991 hela 210 vilda hästar, dock fullutrsustad, farthållare, skinnklädsel, ac, taklucka, automat)

OCh för transporterna till och från jobbet på sommaren: (En vild aprilia, väldigt skönt när det är sol ute.)

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

http://www.lolz.se/uploader/pics/camaro.jpg

Min lilla sötnos 85års modell Camaro iroc-z28

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Nytvättad Saab 9-3 2.0t

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
Fin bilen: (Chevrolet Camaro 1971 RS, ca 300hk som den står nu)

http://www.geting.se/image.php/965-100_2201.JPG

Sedan har jag en sådan här oxo:(Volvo 960 1991 hela 210 vilda hästar, dock fullutrsustad, farthållare, skinnklädsel, ac, taklucka, automat)

http://volvo.infoauto.ee/static/ajalugu/images/960sed.gif

OCh för transporterna till och från jobbet på sommaren: (En vild aprilia, väldigt skönt när det är sol ute.)

http://www.velos-motos-keller.ch/bilder/roller/aprilia/aprili...

gott.. synd på automat bara
farsans 944a ltt 97a håller sig gärna en bra bit över dettilllåtna

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Såg bara en Seat i tråden, dåligt
http://www.garaget.org/show_ext.php?car=52973&image=470075

Min seat ibiza -00..Nyligen köpt den, 3 veckor har jag haft den och den funkar utmärkt emot min clio -91 jag hade innan.
45000:- och gått 5200 mil, helt okej enligt mig.
Har lite små planer för den, mest nya fälgar+däck och toning av rutor och BÄTTRE ljudsystem.
Trimning är ju inte att tänka på, inte så mycket som kan göras på en 1,6 77Hk motor

hade en ibiza 97 med samma motor, rolig liten tingest synd att man inte hade råd att ha kvar den

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end