AMD Radeon 2000-demos

Permalänk
Melding Plague

AMD Radeon 2000-demos

AMD släppte tidigare sitt Ruby: Whiteout-demo när de inte hade lanserat något grafikkort ur Radeon HD 2000-serien. I Whiteout-demot är den hårda tjejen Ruby tillbaka i en kall och farlig miljö.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Permalänk
Geeks
SweClockers

Mycket nice.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Rätt tunn story, nästan i klass med Disney.
Fast om man bara ser till effekterna så var den ju rätt så nice

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem

Orkade inte kolla på, bergen i öppningsscenen var för fula för att lyckas bibehålla mitt intresse.. Samma terräng som i demot alldeles strax under senaste?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Avstängd

Fungerar det på Nvidia kort?

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem

Spelar inte datorspel så jag kanske inte riktigt har hållit mig uppdaterad på hur bra datorgrafik ska se ut, men tyckte det såg väldigt fult ut med overkliga rörelser.

Permalänk
Medlem

Min dator tyckte inte om det där.. hackade på fint

Visa signatur

//Odin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0d1n
Min dator tyckte inte om det där.. hackade på fint

Har du ett HD 2900XT och det hackade?

Permalänk

så måååste man ha vista? -.-

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Medlem

mitt gjutjärnsgrafikkort från 1887 hackar nästan av videon också.

men hursomhelst så har Ati-tösen inget att sätta mot nVidia-ditton. (..eller kanske svärdet då möjligen)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

jag tyckte demot såg väldigt nice ut (tankade ner hd videon) rubys hår såg ju inte direkt bra ut men pälsen på huvan va sjukt nice

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Suck vad quicktime är kasst :\

Permalänk
Discokungen

När ska folk börja använda den korrekta pluralisformen av Demo, Demoner?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Avstängd

AMD Radeon? visst AMD köpte ATI men det är väl namnet ATI som gäller än?

Demo = demonstration? låter politiskt

Skämt å sido, Latinska demonstrare betyder visa upp.. orka skriva långa ord så vi gör som slackers och kortar av allt LOL

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Ush vad detta demot är pinsamt dåligt! Huvaligen och någon nyhet är det väl inte? Jag laddade ner detta demot från amds hemsida för flera månader sen och jag kunde inte se någon skillnad nu mot då. Som sagt så dåligt att jag vill gråta =*(

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Avstängd

Tycker det är stelt å fult

Permalänk
Avstängd

Är det inte bara en filmklip som alla spel har? knappast spelets riktiga grafik.

Var ju en massa muppar som posta filmklipp av Halo2 på Xbox och påstod att det var "ingame", det stank introfilm alá Disney på långa vägar men dom envisades att det är ingame.... hur i helvete kan grafiken bli 10x bätre på samma konsoll?... förövrigt så var det bara en sketen upphotad intro, den i spelet var sämre, hela spelet var sämre.

Nej, jag vill se allt med mina egna ögon först, fejkare åker på gangbang

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Är det inte bara en filmklip som alla spel har? knappast spelets riktiga grafik.

Var ju en massa muppar som posta filmklipp av Halo2 på Xbox och påstod att det var "ingame", det stank introfilm alá Disney på långa vägar men dom envisades att det är ingame.... hur i helvete kan grafiken bli 10x bätre på samma konsoll?... förövrigt så var det bara en sketen upphotad intro, den i spelet var sämre, hela spelet var sämre.

Nej, jag vill se allt med mina egna ögon först, fejkare åker på gangbang

Det är inte ett spel det handlar om. Det är bara en demo som ska demonstrera "kraften" i amds nya grafikkort.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Ja grafiken i demot lämnar mycket att önska, hoppas bara på att det bara är amds spelprogramerare som suger på sin uppgift, denna demo lär inte sälja några kort precis.

Visa signatur

Speldator:Gigabyte Aorus Pro b550, 16GB DDR4, AMD 5800x ,MSI Suprim x RTX 3080 ,WD nvme 1TB, Samsung 1tb ssd, Win 10 Pro, Samsung odyssey G7 27"
TVspel: Xbox One x, Nintendo 8-bit, Nintendo Gamecube, Nintendo 64, Nintendo Wii Nintendo Switch TV: LG 65" C8 Oled

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LSD
Ja grafiken i demot lämnar mycket att önska, hoppas bara på att det bara är amds spelprogramerare som suger på sin uppgift, denna demo lär inte sälja några kort precis.

Yep, jäkla ful kärring

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Inaktiv

overklig hud på tjejen, och plastiga shaders dom använt och ser inte bättre ut än vanliga spel vi har ute idag, det enda som såg bättre ut var väl att det var högre upplösning på texturerna som inte har något med hur avancerade spelen är. nvidias demo var snyggare och bättre.

Permalänk
Medlem

Kul att de skriver "högpresterande processor". De kan ju inte skriva AMD X2, då Intel C2D är snabbare.