Shuttle lanserar SG33G5

Permalänk
Melding Plague

Shuttle lanserar SG33G5

Shuttle är ett företag som gjort sig kända genom sina många sff-datorer. SG33G5 liknar till det yttre tidigare modeller men är nu utrustad med Intels nya styrkrets G33 Express.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Undrar fan om man inte ska slå till på en shuttle nästa gång man köper nytt. Börjar tröttna på stora burkar.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Jag har/haft skitmånga. Man får ju tumma på vissa saker jämfört med en stationär. Men när det kommer till att få in modern hårdvara i en imho snygg liten låda så finns det inget annat alternativ för mig.

Ser fram emot när man kan bygga sin egen XPC. Välja moderkort till olika chassin osv.

Permalänk
Medlem

mm, ta bussen till ett LAN skulle vara drömmen (för oss som int ehar körkort). Jag har dock oroat mig lite att värme kan vara ett problem och lååånga grafikkort kanske inte får plats

tror dock jag skulle satsa på ett Lian Li V300 och inte en shuttle för att få mer valmöjlighet, men shuttle planerar väl att släppa massa andra modeller och mitt nästa datorköp kommer inte ske förrän nästa år

Permalänk
Medlem

Oooh, nice, det kliar i uppgraderingsfingret.

Jag tror inte att deras nätagg är för klent, det är bra med kräm i dem, jag har inte haft problem med mitt som bara är på 240W och det har fått driva allt jag har kunnat stoppa in i lådan, inklusive vattenkylning.

Visa signatur

Shuttle SN95G5v2 | Opteron 175 | G.SKILL 2GBZX 2-3-2-5 | Geforce 7800GS | Raptor 74Gb | SpinPoint F1 1TB | X-Fi Xtrem Gamer | Sennheiser HD-555 | ViewSonic VP191b

Min vattenkylda Shuttle

Permalänk
Medlem

Sitter på en SN95G5. är hur nöjd somhelst. Aldrig haft några problem med den.

240watts aggregat som driver en 3000+, 2 st Hårddiskar, 1 dvd brännare och ett 7800 Gt (agp)

Visa signatur

The world is made of murderers dreams

Permalänk
Medlem

Har en Barton- Shuttle för tillfället och funderar på att köpa en till och stoppa mina 939- prylar i. Shuttle är verkligen nice!

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Avstängd

Intel G33 styrkretsen är trevlig, den har GMA grafikkretsen.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Avstängd

var försiktig så ingen snor dina japanska kondingar på bussen

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv