Juni-version av Direct X

Permalänk
Melding Plague

Juni-version av Direct X

Microsoft släppte för ett par dagar sedan en ny version av Direct X-mjukvaran. Versionsnummret ligger på 9.19.1007 men vad som är nytt nämns inte av Microsoft.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Hm, bra när man inte vet vad som är nytt.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

meh, nytt directx är nytt... behöver man verkligen veta mer?

*installerar

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinMann
meh, nytt directx är nytt... behöver man verkligen veta mer?

*installerar

Dx är väldigt gammalt.

Japp klart man vill. Man installerar inte 'bara'. Vet du varför du installerar eller du bara installerar som dom flesta gör?

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Ni har inte tänkt på att den filen ni länkar till innehåller alla gamla versioner också? Å både för x64 å x86, "Apr2006_d3dx9_30_x86.cab" etc. Där har ni nog anledningen till att den är så stor.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Avstängd

hmm, vill också gärna veta vad som är nytt, onädigt att ladda ner om det inte är någon vits med det

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

När jag installerade Colin Dirt häromdagen så ville den uppdatera Dx, kanske var det den nya ?

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr_Spackel
När jag installerade Colin Dirt häromdagen så ville den uppdatera Dx, kanske var det den nya ?

Dx drivrutiner brukar följa med de flesta spelen.

Permalänk
Avstängd

T ex Fear demot försöker uppdatera med en äldre version även om man vet att man redan har en nyare version, så det är inte alls säkert att den som följer med spelen är den senaste

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P1nGviN
hmm, vill också gärna veta vad som är nytt, onädigt att ladda ner om det inte är någon vits med det

Jo det är ju SÅ jobbigt att ladda ner och installera.Stackars er ungdomar alltså LOL

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catman
Jo det är ju SÅ jobbigt att ladda ner och installera.Stackars er ungdomar alltså LOL

Men man kanske är paranoid å tror att micrsoft har lagt in något hemligt spårningsprogram som efter 2 månader förstör datorn om man inte installera Vista

Visa signatur

Har en dator... så vet va jag snacka om vet du.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deathtome
Men man kanske är paranoid å tror att micrsoft har lagt in något hemligt spårningsprogram som efter 2 månader förstör datorn om man inte installera Vista

Tja, konstigare saker har väl hänt

Visa signatur

Dator 1:[Intel Intel Core i5-3570K @3.4GHz ][MSI Z77A-S03][Corsair Vengeance Dual C DDR3 8GB, 1600MHz][ASUS GeForce GTX 670][XFX Black Edition 750W][Samsung 840 Basic][Fractal Design Define XL R2][Eizo S2431W][Dator 2: ThinkPad X220 Tablet][Dator 3: LG G PAD 8.3" 16GB]