Permalänk
Medlem

Dum kampsportsmästare

Denna idioten verkar tro att han har övernaturliga krafter. Han påstår att han slåss med mystisk Chi kraft som gör att han kan besegra sina motståndare på avstånd.

http://www.youtube.com/watch?v=tib2Urowsdc

Han lovad 5000 dollar till den som kunde besegra honom. Någon antog utmaningen:

http://www.youtube.com/watch?v=gEDaCIDvj6I

Permalänk
Medlem

Jag har verkligen .. INGEN kommentar för det där :P.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Jag har verkligen .. INGEN kommentar för det där :P.

Är nog helt på din linje.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Visst att han kanske är lite vrickad, men hans elever då? Försöker dom bara vara visa respekt för sin mästare eller tror dom också på det?

Visa signatur

003

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maikes
Visst att han kanske är lite vrickad, men hans elever då? Försöker dom bara vara visa respekt för sin mästare eller tror dom också på det?

Det verkar ju mest som om eleverna är punching bags för mästarens krafttrick. Egentligen så verkar det ju som om mästaren har blivit "lurad" av sina elever. Kanske ville de jävlas med honom och alla slängde sig på marken så han skulle tro att han hade krafter!!

Permalänk
Avstängd

MMM

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk

no words.

då kommer la snart frågan om bruce den allsmäktige är på riktigt..

MVH

Visa signatur

livet börjar vid 200km/h

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killspray
no words.

då kommer la snart frågan om bruce den allsmäktige är på riktigt..

MVH

bruce var på riktigt men dok så tror jag inte att han skulle vara så allsmäktig och bra fighter som han sa att han var. Jag skulle nog kunna offra mitt vänstra lill finger för att få se bruce stå i en ring mot Fedor, men det kommer aldrig att hända.

Visa signatur

8D

Permalänk

Det är väl som i en sekt och eleverna blev hjärntvättade och för att stiga i rang så försökte de känna av hans krafter så mycket som de kunde, vilket innebar att de bara inbillade sig.
Sedan finns det en massa prat om krafter hit och dit inom många kampsporter, men inte så här överdrivet.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Inaktiv

Haha, jag skrattade faktiskt mer innan själva fighten börja när ja kolla på andra länken än under själva fighten

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Undra om han trodde på det själv?

Han ser ju ganska förvånad ut när han blir slagen på käften iaf. ^^

Kommer och tänka på Xerxes i 300 när han får spjutet i ansiktet.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cuowe
Han ser ju ganska förvånad ut när han blir slagen på käften iaf. ^^

Kommer och tänka på Xerxes i 300 när han får spjutet i ansiktet.

Precis vad jag tänkte på också, han får ett slag, staplar tillbaks och ser ut som om det är första gången han får ett slag i ansiktet typ. En sån gammal kampsportare borde ju ändå fått ett par slag under sitt liv.

Permalänk
Medlem

ja...

patetisk...

May the force be with him...

Permalänk
Medlem

Hehe, jävligt lustigt. Vad står MMA för förresten?

Permalänk
Medlem

Mixed Martial Arts

eller även Markaryds Metallarmatur enligt google

Permalänk
Medlem

Ganska skrattretande

Jag ser lite faktafel också, Daitoryu-aikijutsu var en ju-jutsu som Morihei Ueshiba (Aikidons grundare) lärde sig som senare (tillsammans med fler influenser) blev Aikido idag. Någon Daitoryu-aikido har inte funnits.

Permalänk
Avstängd

100% sant, jag har samma krafter.. men tyvärr försvinner dom så fort jag borstar tänderna

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Det där känns ju bara uppgjort eller nåt. Däremot är ju aikido lite åt det där hållet. I aikido sänker man ofta folk med väldigt små fysiska medel genom att man helt enkelt yrar omkring med dem. Jag har själv tränat jujutsu i flera år och när man blir utsatt för aikidofolk så åker man ofta i golvet utan att ha en aning om varför... Riktigt fränt - men inget hokus pokus, bara smart utformat.

Permalänk
Medlem

Han kanske har smygtittat lite på yellow bamboo.

En högst intressant demonstrationsfilm http://www.yellowbamboo.net/YB_bali_2005_repelling.wmv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zorin
Han kanske har smygtittat lite på yellow bamboo.

En högst intressant demonstrationsfilm http://www.yellowbamboo.net/YB_bali_2005_repelling.wmv

Kan inte hotlinkas - men finns här

http://www.yellowbamboo.net/demo.htm

Permalänk
Medlem

Sådär lekte vi också när jag var liten. Fast det växte man ju ifrån.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Jag har verkligen .. INGEN kommentar för det där :P.

När jag läste den kommentaren innan jag sett klippen tänkte jag "klart som fan du har en kommentar, tråkmåns!". Men nu när jag sett det själv så kan jag nog inte annat än skriva under.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zorin
Han kanske har smygtittat lite på yellow bamboo.

En högst intressant demonstrationsfilm http://www.yellowbamboo.net/YB_bali_2005_repelling.wmv

Tänkte också på dom där "yellow bamboo"-tomtarna när jag såg den där filmen. Hur kan man tro på att kunna stoppa någon genom att skrika? Kanske om man har riiiiiiktigt dålig andedräkt iofs

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."