Permalänk
Medlem

så jvlqa ful

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Inaktiv

efter bilderna som var på logitechs hemsida så kändes den ändå snyggare på ngt sätt. men fortfarande ful Min MX1000 får hänga med ngt år till trots att scrollhjulets knapp verkar ha gett upp efter ett antal ny.flik klick i mozilla. Vill att det ska komma ut en till mus som ser ut ungefär som MX revolution fast som har en knapp till och ett nytt trådlöst tangentbord som är nice

Permalänk
Medlem

Argh, på Logitechs hemsida är priset 999kr! Aldrig i livet skulle jag betala så mycekt för en mus (förutsatt att inte inflationen går upp en massa)!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7700X // MB: ASRock X670E PG Lightning (AM5) // Chassi: Fractal Design Define S // PSU: Antec Truepower 650W // CPU-kylning: Noctua NH-U12A // GPU: ASUS Radeon RX 6800 XT TUF OC // RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL40 FURY Be // SSD: Intel 660p 1TB, Samsung 840 Evo 120GB // HDD: Seagate Barracuda 3TB // Monitor: Svive Pyx 34C801

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foqnax
Argh, på Logitechs hemsida är priset 999kr! Aldrig i livet skulle jag betala så mycekt för en mus (förutsatt att inte inflationen går upp en massa)!

Logitech är inget bra företag om man ska köpa direkt från tillverkaren, dom har vad jag vet *alltid* högre priser på sin sida än vad en vanlig datorbutik har, billigaste priset enligt prisjakt.nu är tex 764kr och det är ju iaf i min mening betydligt mer överkomligt än en hel tusenlapp för "bara" en mus

Länkis: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=200376

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [TBOC]Razor
Varför hatar du den ??

Gillar du inte funktionen så använd inte den, ingen tvingar ju dig att trycka scrollen åt sidan

Eller lyckas du på något sätt få till sidtryck på scrollen av misstag och det är därför du hatar det ??

Ja

Är en av få som i cs/dod laddar om med scrollhjulets klick funktion antar jag

Visa signatur

Fractal Define R2, Fractal Newton R2 800W, INTEL CORE I7 980, 12GB Corsair pc 12800. Ny gpu skall inhandlas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lhffan
Ja

Är en av få som i cs/dod laddar om med scrollhjulets klick funktion antar jag

Och då råkar du istället trycka scrollen åt sidan = det säger klick-klick i bössan och lhffan blir pangad i skallen = lhffan blir sur och gillar inte musen ??

Något sånt eller e jag ute och cyklar här ??

Jag skulle aldrig stå ut med att ladda om med scrollen, inte så hård som den är att trycka ner på min mus iaf.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Jag är stark. Andvänder även scroll klicken för att öppna nya fönster på tex swec...

Visa signatur

Fractal Define R2, Fractal Newton R2 800W, INTEL CORE I7 980, 12GB Corsair pc 12800. Ny gpu skall inhandlas

Permalänk
Medlem

Fattar inte att ni tycker den är ful. Jag tycker den är sjukt snygg! Vill genast byta ut min G5:a mot den!!! Mums. Den verkar jävligt bra i största allmänhet också. Hoppas bara att det kommer lite trevliga drivisar till Linux.

Visa signatur

Den som jämför en kvinna vid en gitarr har varken sovit med en gitarr eller haft en kvinna i sitt knä.

Permalänk
Medlem

tänker köra min mx500 tills den börjar krångla... Inne på sitt tredje eller fjärde år , sjukt hållbar

Permalänk
Avstängd

Intellimouse explorer 3.0(den nya versionen rockar fortfarande fett)är den bästa gamingmus som någonsin existerat till det priset,jag håller med om att orginalet jag köpte för 5 år sen var dyr 600 spänn,men sen den nya versionen kom som jag köpte direkt för bara 400 spänn har jag aldrig ångrat mig:-)
P.S(min gamla explorer går fortfarande på min polares gamla amdsurfmaskin)som ligger i hans nätverk:-)
MvH albanen....

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

There is more to them, that meets the eyes
döm något efter utsidan, den kan vara jävkligt skön och bra
TESTA INNAN NI SÄGER NÅGOT ANNAT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkwingduck
musen påminner om creative fat1lity musen.

Precis, och den musen tar slut innan fingrarna, och den har en störande tredje knapp som man sitter och trycker på tills man kommer på att man ska in till vänster med fingret för att högerklicka.

En liten fyrkant. Lika ergonomiskt som att hålla i en 80 mm-fläkt och dra omkring på mattan,

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem

en sån ska jag investera i nu när min mx500 börjar strula

Permalänk
Medlem

Jag reagerade också på utseendet. Tekniska specifikationer i all ära, men ärligt så tycker själv att den var riktigt ful!

Jag har en Logitech MX1000 som släpptes för några år sedan och när den går sönder så kommer jag att köpa en ny Logitech MX1000. Den absolut bästa musen som jag någonsin har suttit med och den är dessutom väldigt ergonomisk och bekväm! Och... snygg också!

Om Logitech G9 var lika snygg som MX1000, då skulle iallafall jag vara sugen på den!

Visa signatur

/Bear Spirit

Permalänk
Medlem

Har en MX510, den har varit bra men skulle varit ännu bättre om den var en aning större. Möss är en personlig smaksak.

Permalänk
Medlem

Måste hålla med om att den inte var så snygg direkt. Den verkar heller inte särskilt skön och erogonomisk. Har inte sett en snyggare mus än logitech MX400. Riktigt skön också.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

Microsoft mus... *host*

Visa signatur

/Bear Spirit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Total_Cu
Har en MX510, den har varit bra men skulle varit ännu bättre om den var en aning större. Möss är en personlig smaksak.

Har också en sån och lite större skulle vara perfekt:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av blunden
Har inte sett en snyggare mus än logitech MX400. Riktigt skön också.

Den är också skitskön, brorsan köpte just en sån och han är väldigt nöjd, billig är den också:P

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på när denna mus finns i butikerna?`
Har en så länge inte hittat en enda butik på internet som har den i lager.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk

logitech g9 är ute i butikerna nu om nån inte har sett det enu och sj har jag beställt den och väntar ivrrigt