Medal of HOnor: Airborne demo ute nu

Permalänk
Medlem

Medal of HOnor: Airborne demo ute nu

www.fileplanet.com dock lite långa väntetider nu 40min+

Permalänk

Spelet vägrar starta för mig, för upp EA filmen sen så flimrar det svart tills jag stänger ner det.

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem

Underlättar om du skriver vad du har för dator. Låter som ditt grafik kort inte har rätt shader.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=21229 <-- går kanske snabbare att ladda ner från FZ

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xhriz
Underlättar om du skriver vad du har för dator. Låter som ditt grafik kort inte har rätt shader.

Klarar min dator av Bioshock 1680x1050 upplösning med allting på max så ska det inte vara något problem med min dator, inte heller med drivrutinerna eftersom jag uppdaterade i princip allt förra veckan.

Fick spelet att funka, fick ändra från 1680x1050 till 1440x900 vet inte vad problemet kan vara.

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nosnos
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=21229 <-- går kanske snabbare att ladda ner från FZ

Inte för mig..... Ingen kö via FP:s DLM och 800K stabilt...
MAX 300K från FZ och tappar kontakten hela tiden Men det är hos mig det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lonefox
Inte för mig..... Ingen kö via FP:s DLM och 800K stabilt...
MAX 300K från FZ och tappar kontakten hela tiden Men det är hos mig det.

Samma här, max 300kb/s från FZ.
Tankar det genom torrent nu på http://www.gameupdates.org/details.php?id=1443

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Samma här, max 300kb/s från FZ.
Tankar det genom torrent nu på http://www.gameupdates.org/details.php?id=1443

Den var det bra ös på, tackar och bockar.

Permalänk
Medlem

Tankade från någon sida med full speed men nu plötsligt så går det i 40KB och 5h kvar jag som trodde att vid den här tiden skulle kunna spela ren..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Det var ju riktigt roligt även om det var lite svårt att vänja sig vid ironsights efter att ha spelat mohaab hela sommaren, fast jag tyckte att röken från grarnaterna hängde kvar i luften lite länge men i övrigt så var det fin grafik.

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk

Skall bli mycket intressant det här. Hoppas att friheten är så stor som dom säger, eller iaf i närheten Skönt att springa vilse i Normandie med tyskar överallt ju!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

vilken katastrof att det inte funkar på VISTA 64bit..:( Trodde att typ spel som släpps nu klarade det!!

Permalänk
Medlem

Ett till MoH spel, där dem lägger till någon ny grej, ny grafik, men annars är det samma spel som de tidigare.

*suckar*

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Ett till MoH spel, där dem lägger till någon ny grej, ny grafik, men annars är det samma spel som de tidigare.

*suckar*

//Gorian

Jojo, men det är ju ändå kul att spela ww2 soldat/hjälte

Men jag håller med, imo så är Brothers in Arms bäst.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Inaktiv

Ännu ett ww2 spel, seriöst när ska dom lägga ner. Ww2 är världens mest utjatade händelse att göra spel av.

Aja får väll testa de ändå

Ngt jag skulel vilja se är ett spel efter ww2, tänk er att hitler skulel vunnit och skapat ett stortyskland. Skulle vara grymt interessant att spela.

Permalänk
Medlem

Får det inte att fungera. Inledningen går bra med v-synk, cirka 60fps. När man kommer till flygplanen stannar burken av 0-2fps!?. Har testat div inställningar från default till 1680x1050. Med och utan v-synk. High ,med, low. Kör med 7.8. Någon som har ett tips vad man kan göra?

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

vad är det med frazone nu då? Brukar ju gå 5 mb/s ju... 170kb/s är ju inte lika skoj...

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinMann
Jojo, men det är ju ändå kul att spela ww2 soldat/hjälte

Men jag håller med, imo så är Brothers in Arms bäst.

Håller med!
*Letar upp BiA och installerar*

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Lirade just igenom demot, tyckte det var riktigt roligt faktiskt Fast gillade inte att mina kompisar sprang ifrån mig ibland. Det var ju inget problem direkt, bara att följa pilen på kartan till nästa objektive, men endå Sen att tyskarna verkar spawna i oändligheten tills man avancerar framåt med sin grupp är lite töntigt..

Annars så var det riktigt trevligt, flöt på bra

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk

Hej

Jag ahr stor problem med demot för de laggar apa på min dator fast jag ahr en jävligt bra dator.

Ati 2900xt

2gig ddr3 1333mhz

q6600

Asus blitz extreme

Har någon en bra lösning.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Inaktiv

testade preics, var rätt kul. Snygg grafik, dock gick spelet lite segt, maxade på allting med datorn i sign. Drar man ner på de lite så kan de nog flyta på fint.

Permalänk

Då har jag testat också, och jag tycker det är riktigt underhållande. Spelet är delvis väldigt snyggt. Riktigt skön belysning i och från omgivningen, och alla gubbar är väldigt detaljerade. Animationerna är i topp-klass måste jag säga. Det har dom klart jobbat på ordentligt. Men visst finns det lite mindre fina detaljer, dock ej något man stör sig på. Det enda vore som sagt röken från handgranater, men det är nog bara en bugg som lär fixas.

Gameplay-mässigt så var det anorlunda. Vet inte riktigt om dom försöker något nytt eller om det är anpassat efter konsoll-versionen. Men jag tror nog man kan vänja sig efter ett tag. Det gäller främst hur byter ställningar och rör sig från skydd. Det enda jag irriterar mig på är att man inte verkar kunna röra på sig med ironsight uppe? Lite larvigt om det är så. I övrigt är det en hel del rörelser med "kamera-vinkeln" tar en stund att vänja sig vid, men som är positivt i min mening. Det ger mer liv i karaktären.

AI'n verkar dock inte vara något i toppklass. Nu lirade jag iof bara på "normal" i svårighetsgrad, men det va lite väl mycket gömma-sig-bakom-ryggen-på-varann, eller bakom lådor och dylikt där dom fortförande syns. Det förekommer också en del att gruppchefen springer rakt ut på slagfältet framför fienden och flaxar runt med armarna och ger order. Lite knasigt, men rätt coolt i rätt situationer. Det konstanta spawnandet gillar jag däremot inte. Man måste som sagt ta sig fram hela tiden för att fienden ska sluta poppa upp i hörn och hus.

I vilket fall så är det ett spel jag lätt kommer lira igenom när det väl släpps. Tänkte ta lite bilder men jag hittade ingen screenshot-knapp, så det blev en print-screen Hittade tyvärr ingen AA i grafik-inställningarna, men annars är allt maxat i 1440x900. Det händer saker omkring hela tiden, så döm inte spelet efter en bild

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Spelet verkar alla fall dra nytta av dubbla kärnor, mina båda cores var i snitt på 100% nästan hela tiden.

Permalänk
Medlem

samma här hazzard,

Därimot får jag säga att det var inget specielt med det.

Permalänk

Skit är det med det. Efter uppackningen av installationsfilerna stänger datorn av sig. Nu ligger det flera GB med EA skit på min C: enhet men jag hittar inte var. Någon som vet vart det ligger var snäll delge detta.

Hur lyckas de sända ut ett sådant demo. Nej jag är inte den ende med samma symtom;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaKa
vilken katastrof att det inte funkar på VISTA 64bit..:( Trodde att typ spel som släpps nu klarade det!!

För mig går det med vista 64bit

--

För övrigt var spelet inget särskilt, är lite småtrött på WWII fps. Men visst det var ganska snyggt men det hjälper inte alla gånger

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

funkar för mig med, 64 bitars.. inte direkt imponerad än, ingen toppen grafik eller spelkänsla.. ska spela igenom det imorrn igen på högre än normal i svårighetsgrad

Permalänk
Medlem

Jag kan inte starta installationen. När jag försöker göra det får jag det här trevliga lilla felmeddelandet:

Autorun.exe - programfel

"Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc0000005). Klicka på OK för att avsluta programmet."

Jahapp.

Rullar på Windows XP pro 32bit sp2

Visa signatur

Intel Corei5 @ 20x180 | Gigabyte p55 ud3 | Sparkle GTS250 783/1890/1200 | 4gb ocz reaper 1440 7 7 7 21 | Cooltek 600w | Antec p180b

Permalänk
Medlem

Har också spelat nu och det var så klart konsol och arkadaktigt men spelbart. Snyggt och samtiddigt ej snyggt. Vissa efekter är riktigt dåliga som från tidig 2000-talet. Konstigt... Fattar dock itne varför så arkadaktigt. Kul iaf att man kan landa var man vill. Skulle dock vilja kunna göra lite mer. Typ slå in dörrar och sånt och dessa uppgraderingar man får när man strider? Vad fan..tiden saktar ner och man får extra handtag till Tommygun..öhh. Arkad nån?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealDaBratt
Skit är det med det. Efter uppackningen av installationsfilerna stänger datorn av sig. Nu ligger det flera GB med EA skit på min C: enhet men jag hittar inte var. Någon som vet vart det ligger var snäll delge detta.

Hur lyckas de sända ut ett sådant demo. Nej jag är inte den ende med samma symtom;)

C:\Documents and Settings\USERNAME\Local Settings\Temp\"Rartemp"

Nu tog jag precis bort katalogen men om det nu är XP du kör lär det det ligga där. Något med rar* hette katalogen.

Hade först problem med att köra spelet, startup loggan syntes men inget hände mer. Testade flera gånger, sedan testade jag igen just nu och då gick det igång.. Fina animationer, flöt bra, intensivt men allt man sett på filmer verkar det som man hoppar ner i städer och gör grejer. Hoppas det är lite mer variantion.

Väntar hellre på CoD 4.