msn plingar när man spelar Fixa så att i fullskärm

Permalänk

msn plingar när man spelar Fixa så att i fullskärm

Jag undrar hur man får så att msn plingar till när man får ett meddelande när man spelar ett spel i fullskärm.
För det är ganska jobbigt när man spelar och så märker man inte att alla skriver med en.:down:

Permalänk
Hedersmedlem

Personliga inställningar->"Visa som upptagen och blockera mina meddelanden när jag kör ett helskärmsprogramm eller när presentationsinställningar är aktiverade." Skulle kunna vara en gissning. Den ska alltså inte vara checkad.

Permalänk

ELLER! Ändra bara statusen till upptagen.....

Permalänk
Medlem

vill du kunna kommunicera med folk när du spelar kan du testa Xfire som är ett mycket bra program för just detta...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
ELLER! Ändra bara statusen till upptagen.....

Han ville se när folk skickade meddelanden. Inte stoppa det.

Permalänk
Medlem

Stäng av alla ljud och den rutan som kommer upp när någon skickar medelanden i inställningar så stör inte MSN något alls. Det är vad jag gör iallafall. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Men han vill ju bli informerad när någon skriver!!

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8400 3,0 GHz; MSI 8800GT 512OC; 4GB Corsair XMS2; 2 x 500GB ; Windows Vista Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Jag har laddat ner MSN Live Plus eller nånting sånt och en addon som gör att Scroll Lock knappen på tangentbordet blinkar då man fått ett meddelande Mycket bra addon måste jag säga!

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk
Inaktiv

The-k0rf låter underbart, hatar nä'r folk skrivit itll en o man suttit o lirat css, sen när man stänger ner har omd loggat ut =(

Men fan, msn LIVE plus? Finns de inte ngt liknande till msn 7.5?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-k0rf
Jag har laddat ner MSN Live Plus eller nånting sånt och en addon som gör att Scroll Lock knappen på tangentbordet blinkar då man fått ett meddelande Mycket bra addon måste jag säga!

Kan du möjligtvis länka till det? Låter fint det där addonet

Edit: Hittade det. Länk: http://www.msgpluslive.net/scripts/view/78-KeyFlasher/

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
vill du kunna kommunicera med folk när du spelar kan du testa Xfire som är ett mycket bra program för just detta...

Men det är ju typ ingen i mina msn-kontakter som har Xfire