Leverans problem med lagstabud

Permalänk
Medlem

Leverans problem med lagstabud

Tro fan man blir irriterad.. kolla dessa meddelanden som gått mellan mig och lagstabud.se

Mitt meddelande:

---------------------------------------------------

Hej,

Jag undrar när ni skickar min Ps3:a?

Mvh
Fredrik

---------------------------------------------------

Deras första svar, hyfsat vänligt.
---------------------------------------------------
Hej

Vi håller på att bygga om vårt kontor under vecka 30-33 och därför vi inte har kunnat skcika din PS3 men den borde du ha under nästa vecka, vi har den i lager men kan inte skicka ut den förräns vi har kommit ordning på kontoret. Hoppas du har förståelse för detta.

---------------------------------------------------

Mitt nästa meddelande, 2 veckor senare
---------------------------------------------------
Hej,

Har fortfarande inte sett skymten av min ps3a...

Var e den

---------------------------------------------------

Deras svar, Ljög dom i första svaret eller?
---------------------------------------------------

Hej ,

Dem har vi fått in idag i lager så borde kunna gå idag eller imorgon.

Vänliga Hälsningar
Lägstabud.se

---------------------------------------------------

Nästa meddelande, Nu e jag sur...
---------------------------------------------------

Fan vad ni ljuger...

Skickade meddelande förra veckan och då sa ni att ni hade dem i lager och nu påstår du att ni fått
dem i lager idag...

//Sur som ett ägg

---------------------------------------------------

Deras svar,

---------------------------------------------------
Hej ,
Du får ursäkta att du fick fel informationen igår, det var Wii vi syfta på.
Din PS3 gårt häriifrån idag då vår stystem börja fungera igår igen,

Vänliga Hälsningar
Lägstabud.se
---------------------------------------------------

Nu har det passerat 1 månad sedan jag vann den.
Och fortfarande inget kolli nummer. Men nu ett par
dagar senare fick jag ett kolli numme vilket ledde till att jag
skickade ett nytt meddelande.

---------------------------------------------------

Varför i helvete e min ps3a på väg till Järfälla?

84052667394SE

Har jag fått rätt kolli nummer?!!!!!

---------------------------------------------------

Och då fick jag detta svaret.
---------------------------------------------------

Hej ,

Du borde verkligen ändra din attityd va???? Hur gammal är du, kan du inte skriva som en vanlig människa eller, åk till Williys i lund där är den.

Vänliga Hälsningar
Lägstabud.se
---------------------------------------------------

Nu påstår dom att den finns på Willys i lund. Då blir jag fly förbannad då
enligt posten finns den i Järfälla..

Och då skickade jag detta meddelande
---------------------------------------------------

Fy fan vad dålig stil av er... Packetet är i Järfälla enligt posten och ingen annan stans!!

Ska posta dessa meddelandena på alla forum som finns så får vi se vad folk tycker om er sen.
---------------------------------------------------

Och nu står jag här och vet inte vad jag ska göra. Min maskin är enligt posten i järfälla och inte i Lund.

Permalänk

Ring Järfällas postkontor/svensk kassaservice och säg att den har skickats fel. Antingen kommer dem hålla med eftersom adressen inte stämmer eller så får du uppge din korrekta. Borde inte kosta något för dig.

Ett tips; Bättre attityd nästa gång.

Permalänk
Medlem

haha. kan erkänna att jag har haft dålig attityd mot dem men dom ljuger mig rätt upp i ansiktet... Efter googlat på det lite så verkar dom jävligt kassa på det här med leveranser och kundsupport...

Permalänk
Medlem

Jag gissar att du fått fel kollinummer eller något åt det hållet... (Du lär väl få en avi, om inte annat.)

Jag kan hålla med dig om att de inte skött leveransen på ett bra sätt (och inte verkar ha någon vidare koll på läget, med tanke på deras virriga svar).

Å andra sidan måste jag även hålla med dem, du håller ingen vidare nivå på kommunikationen med dem.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Haha fick ett svar till precis.. Dom har ändrat kollinummret. Hur korkade får man vara. frågade faktiskt om det var fel kollinummer innan..

Hej ,

PS Om du inte skäller ut oss för en tabbe med att man skriver ut fel kollinummer på order så behöver du inte vara otrevlig tillbaka, tänk på att vi som företag inte ska ta hur mycket skit som helst från kunder. Du sabbar ju ens dag när du skäller ut den enskilda medarbetaren. Bara en tanke

Vänliga Hälsningar
Lägstabud.se

Permalänk
Medlem

Du kanske borde lära dig att de är inte mer än människor, hur vill du själv bli behandlad på jobbet?

Permalänk
Medlem

Jag tror inte på det här att dom ska ha gjort 2 fel.

Visst dom skrev fel kolli nummer men sen att dom syftade på WII innan tror jag inte på. Så ljuger man ska man ha lite skit. Tycker inte jag har varit överdrivet otrevlig i mina meddelanden.

Och med tanke på vissa av deras svar så verkar dom väldigt förvirrade.

Permalänk
Medlem

Och att någon där gjort fel ger dig rätten att uppföra dig som en idiot rätt ut sagt? Nädu, jag är på deras sida i detta fallet

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

ODDNAME, förklara för mig på vilket sätt jag uppfört mig som en idiot..

Permalänk
Medlem

För att du är otrevlig mot någon som endast försöker hjälpa dig. Hade jag varit personen som fick ditt mail hade jag gett fan i att svara. För eller senare kommer ju ditt paket ändå.

Nästa gång tycker jag personligen att du kan betala 6000:- för ett PS3 istället för att ha turen att få det billigare.

Visa signatur

"Let the children of Zion be joyful in their King. Let them praise His name in the dance...sing unto God, sing praises to His name; exolt HIM that rideth on the heavens by His name JAH, and rejoice before HIM...sing unto HIM a new song; play skillfully with a loud noise..." Selah!

Permalänk
Medlem

Hela sidan är ju ett skämt, fattar inte att folk orkar med den och slösa sin tid pådet... du lär aldrig få din ps3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fr3dd3
ODDNAME, förklara för mig på vilket sätt jag uppfört mig som en idiot..

Du kan väl läsa dina mail själv? Ska väl inte behöva citera...

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Bara jag som tror att trådskaparen bara är bluff? Kan någon som kan mer undersöka detta mer?

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Ptja du beter dig på ett sätt att du förtjänar ett dåligt bemötande.

Men fortfarande tråkigt att det tog sådan tid för dem att skicka varan.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

På det sättet du bemött dom hör inte hemma i mailkorresondens. Du beteer dig som en idiot rent ut sagt. Lär dig hyffs och etikett spoling.

Permalänk
Medlem

Hursomhelst är det kul att se att inte alla lägstabud sidor är oseriösa, jag har en polare som även han vunnit där och det tog också ett tag innan han fick sin vara. Men han fick den till slut.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Blir alltid skeptisk när man är registrerad samma dag och enda posten är samma tråd.

Men om du håller all mailkorrenspans med samma ton lär
du få många problem i framtiden,

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Folkvett och uppförande... det var bristvara i den här tråden.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||