Permalänk
Melding Plague

Archos utmanar Apple

Den franska tillverkaren Archos utmanar Apple som nyligen tillkännagav att de tänker släppa en Ipod Nano-spelare som stödjer videouppspelning. Archos har nämligen släppt en mycket liten spelare som stödjer videouppspelning.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Hatar Archos, de gör så jävla fula spelare! Urk! Men jag gillar inte Apple mer för det...

Permalänk
Medlem

orka konvertera allt till wmw.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Splinter Snake
Hatar Archos, de gör så jävla fula spelare! Urk!

Måste hålla med...

Permalänk
Medlem

Om dom inte är allt för dyra kan jag tänka mig köpa en. Behöver en nya MP3 ändå, och att kunna kolla på film på den skulle endast vara ett +, speciellt när man reser.

Permalänk
Medlem

Kolla in Meizu isf mycket finare spelare enligt mig.

Permalänk
Inaktiv

någon som vet om det finns en värdig ersättare till min iaudio X5 som har dryga 2 år på nacken??

Permalänk
Medlem

jag köpte en iaudio i7 för nån vecka sen, går att se film på (flera format bland annat divx/xvid) och 5 arbetsdar på en laddning är inga problem

Visa signatur
Permalänk

*.xxx+Itunes=Skit
"vad som helst"+Itunes= skit
Ipod moddat utan itunes krav=Bra

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Avstängd

Archos är klart bäst, men det är inget för brats och fjortisar... för bra kvalitet.

No more bajsPod

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

ButtPod, FagPod, CraPod etc... men Creative Zen verkar bra för en person som har ordning i sin mp3 spelare (synkning är skit)

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Avstängd

Aff, de borde göra en 16gbs modell.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk

Enda som jag tycker skulle vara intressant på denna är priset, Designmässigt är den ju inte direkt snyggare en mini podden ( Kan ha fel men köper man en så pass liten mp3 spelare för så mycket pengar så ska den ju vara snygg, Alla jag känner som köpt ipod nano är av en enda orsak, nån sorts status symbol, typ "kolla jag har en ipod nano" så om archos spelare ska konkurera ut nano'n så ska de nog till lite mera aluminium och symetriska knappar.)

Själv skulle jag aldrig köpa en så liten spelare, vill ha nånting som man inte behöver vara rädd att ha sönder när man har den i byxfickan, mp3 spelare ska vara lagom stora och kraftigt byggda (hade en mpio hd400 innan, den kunda man typ döda med om man ville =D )

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid313
Aff, de borde göra en 16gbs modell.

Prisvärt.

Visa signatur

"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."

Permalänk
Medlem

Men allready Apple

Har man Linux som man kan ha på gamla ipod-modellen så går det att se på film, jag hade det *stolt* tills jag råkade bada med den

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

Undrar om den är lika intressant imorgon när Apple har släppt sin nya iPod............inte för att Archosspelaren va det minsta intressant för mig personligen men i största allmänhet

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecchi-BANZAII!!!
ButtPod, FagPod, CraPod etc... men Creative Zen verkar bra för en person som har ordning i sin mp3 spelare (synkning är skit)

Håller med!

Visa signatur

Sojid

Permalänk
Medlem

Det står fel i artikeln. Apple har inte alls tillkännagett en iPod nano med video. De kanske gör det i morgon, men de har inte gjort det än.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Capeman
Det står fel i artikeln. Apple har inte alls tillkännagett en iPod nano med video. De kanske gör det i morgon, men de har inte gjort det än.

Kör linux på Nano-> sedan kollar man på film genom nano

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB