Permalänk
Medlem

hl2 sp trainers

nån som vet varför trainers itne funkar längre för sp läge och ja jag ahr klarat spelet utan fusk har bara lust att gå berserk med oändligt ammo har provat massa trainers men hl 2 bara crashar lr så funakr dom ej

Permalänk
Medlem

Ja du, oftast så kan trainers innehålla trojaner om du bara laddar ner på måfå. Hoppas du förstår det.

Vill du verkligen fuska så använd konsolen.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

tankar bara trainers på gameburnworld men vet iten om det hjälper sen plus vill jag ha nån trainer ås jag aldrig behöver ladda om

Permalänk
Inaktiv

Ofta brukar trainers bara funka till vissa versioner

Permalänk
Inaktiv

consolen så skriver du in sv_cheats 1 sen typar du cheats såsom god, impulse 101 (för full ammunition på alla vapen) etc.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer
consolen så skriver du in sv_cheats 1 sen typar du cheats såsom god, impulse 101 (för full ammunition på alla vapen) etc.

Och sedan skriver man i consolen: bind mouse1 "attack;impulse 101" eller nåt i den stilen. Klart.

Permalänk
Medlem

var i HL2 behöver du fuska ? - jag tyckte det var ett ganska lätt spel - visst fick jag spela om ett par sekvenser, men det var tills jag lärde mig hur det var bäst att gå...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
var i HL2 behöver du fuska ? - jag tyckte det var ett ganska lätt spel - visst fick jag spela om ett par sekvenser, men det var tills jag lärde mig hur det var bäst att gå...

Hur vore det att läsa hela inlägget han gör?
Han skrev att han har redan klarat det utan fusk och vill bara spela med oändligt med ammo och gå berserkagång.

Permalänk
Medlem

alltså - var i spelet behöver du mer ammo än den du har till de vapen du har ?

bäst att precisera lite...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

som jag sa tidigare vill abra spela igenom och gå bärsärk på allt utan att behöva ladda om och ja har varvat spel ett x antal ggr utan fusk lirar alltid igenom spel innan jag fuskar

Permalänk
Inaktiv

vet inte om det går o fixa så att du inte behöver ladda om , men det går att fixa att du har 5k ammo per clip. tyckte det var dåligt med vapen i ravenholm, man får vicka kofoten på hard där typ.