Bra strategi lan spel

Permalänk

Bra strategi lan spel

Tjenare någon som vet nå roligt strategi spel å lana på?

Permalänk
Inaktiv

Age of Empires 2 håller fortfarande, tycker jag.

Permalänk

Joo men de blir lite segt efter ett tag, ja ha lira de en stund.

Permalänk

starcraft
empire earth

fast jag föredrar aoe2

Permalänk

Samtliga C&C kan vara riktigt underhållande.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Company of Heroes...

Permalänk

Age Of Empires II, no doubt! Gärna med expansion! Håller i alla år!

Permalänk
Hedersmedlem

starcraft definitivt.

red alert.

Permalänk
Medlem

act of war

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk

Dawn of war väldigt skönt spel i lan.

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk
Medlem

red alert 2 yuris revenge tycker jag är kul, ska ni köra med AI's så kan ni ladda ner moddar så dom blir bättre!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Ground Control 2, mer coop åt folket!

Annars så är Supreme Commander ett grymt strategi lir.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Inaktiv

company of heroes och supreme commander är väl mina favoriter (fast du behöver bra dator för båda två) annars så tycker jag cnc generals ZH är riktigt kul med moddar installerade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer
company of heroes och supreme commander är väl mina favoriter (fast du behöver bra dator för båda två) annars så tycker jag cnc generals ZH är riktigt kul med moddar installerade.

Vad kör du med för moddar i generals? skulle bara vara kul att veta.

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

WC3 med diverse custom maps

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Starcraft - Snabbt, enkelt att sätta sig in i, och funkar bra på äldre datorer.
Age of Empires 2 - Många roliga timmar med det i LAN.
Dawn of War - Dark Crusade. Roligt att spela med alla raser.
C&C Generals är riktigt skojj i LAN.
Sudden Strike.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Vad kör du med för moddar i generals? skulle bara vara kul att veta.

MVH laggarbacken

typ de är en jäkla massa, Shockwave, Contra, an act of war, blitzkrieg, project raptor, zero hour reborn moddarna,sen kör jag också egna moddar jag kodat själv (funkar bara i SP dock) och en massssaaa andra.

Permalänk

STAR WARS GALACITIC BATTLEGROUNDS som aoe2 fast i star wars miljo

Visa signatur

amd 5000+,xfx Geforce 8600gt,4gb ram

Permalänk
Medlem

red alert det första... bästa strategin någonsin imho.

Visa signatur

//John

Permalänk
Medlem

Age of Empires 2... inget slår det Fast nån drar med en P1:a kan de spela. Och 3 vs 3 är så jäkla kul om man satsar och planerar strategier tillsammans och så perfekt lan-spel

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Dawn Of War?

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

World in Conflict, fast jag är osäker om det funkar via LAN.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Demontag till Quake1, iaf när det börjar bli riktigt sent, AvP2 funkar bra i samma syfte

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Demontag till Quake1, iaf när det börjar bli riktigt sent, AvP2 funkar bra i samma syfte

Jävla bra spel, men inga RTS

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Age of Empires 2, eller Age of Empires "1". AoE 3 funkar också.
Vilken korrekt ordning, inte sannt?

Undvik Red Alert 1, det är så dåligt att man inte vill leva. Första Command & Conquer är dramatiskt mycket bättre.

Permalänk

Bara jag som brukar lana Dungeon & Siege? Ettan alltså. Visst man får nog sitta halva lanet för att komma in i det men det är gudomligt kul på ett lan!

Visa signatur

-D'oh!|

Permalänk

Battle for Middle-Earth 2 tycker jag e riktigt kul o lana på

Permalänk

CnC spel, WiC, iaf demot. Wc3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johii
WC3 med diverse custom maps

^---------------------------------------------------^

Visa signatur

- Pappadel: Corsair CX500M - Mammakort: ASRock Z87 Pro3
- Korttidsminne: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 CL8 - Tänkarhjärna: Intel i7-4790K
- Sekort: Zotac GTX670 2GB - Långtidsminne: Samsung 840 250GB Basic.