Permalänk
Medlem

counterstrike

tja, jag försöker få igång mitt CS men det vill inte funka. när jag sätter på spelet kommer en ruta upp som ser ut:

sorry lite dålig bild.

någon som vet hur jag löser problemet, jag kunde spela för någon månad sen och då funkade allt prima.

Visa signatur

mvh advisor

Permalänk
Medlem

Testa installera om

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

har prövat, samma resultat:/

Visa signatur

mvh advisor

Permalänk
Hedersmedlem

är det så att du plötsligt installerat cs eller slutade det bara funka en dag? Gjort några förändringar kanske? Installerat senaste drivisarna?

Permalänk
Medlem

kör du vista? prova kör som administratör om du har UAC påslaget.
annars om du har 2 kärnor välj bara att starta med en cpu-kärna

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

Humm såg att du körde vista nu annars hade jag kunna hjälpa lite kanske... Vet inte hur många underliga konstiga buggar/fel jag har stött på i cs:)

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Medlem

Alldeles nyligen hakade glocken upp sig för mig, den mosade utt ett magasin på ca 1 sekund. Men ammon tog aldrig slut, så oturligt nog trodde en admin i mitt lag att jag fuskade väldigt mycket. PGA att det buggade sig är jag nu parmanent bannad på den servern som tyvvär också var en av mina favoriter.

Har du installerat något annat program nyligen? Jag kommer ihåg att Winamp samt flera andra småprogram gjorde så att HL_Launcher kraschade på min zepto med Vista Premium 32 bitars.

Permalänk
Medlem

provat allt de där:/ , fortförande samma problem. inget annat som kan va fel?

Visa signatur

mvh advisor

Permalänk
Medlem

Får inte heller igång mitt cs.
Funkade prima igår, men idag när jag skulle starta så vägrade den gå in på vald server..

Den laddar och tänker efter att man klickat på servern, men så hänger sig HL.exe..

pingen står fast på 16.3 typ.
Kör xp, funkade igår, men inte idag, har inte gjort några förändringar.
Har testat att installera om, någon som har något tips på vad det kan va?

Permalänk
Medlem

exictence, testat kompabilitetsläge med winxp?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

har gjoert det. :/ exakt samma resultat, snällla hjälp måste snart på lan.

Visa signatur

mvh advisor

Permalänk

Har samma problem med mitt CounterStrike Source. Det vill helt enkelt inte starta. Har defragmenterat hårddisken, defragmenterat installationsstället, startat om steam, startat om min dator XX antal gånger, installerat om spelet. Yaiks

Det hände en gång förut men då räckte det med att starta om datorn.

Sitter på:

Vista Ultimate
C2D E6400
X1900XT
2 GB Corsair 800mhz
GA-965P-DS3

Det funkade i förrigår ska ni veta ^^

Men jag hoppas att det löser sig för dig!