BioShock - TV3 Reklam Mystik

Permalänk
Medlem

BioShock - TV3 Reklam Mystik

Smög omkring lite och kom till rummet med ljus/ljudstativet smyger ut och ser en Little Sister sitta och kötta på en snubbe. står och tittar en stund då jag börjar höra någon prata svenska. Det är reklam om värktabletter, sjukt skämt tänkte jag och fortsatte.
Efter en liten stund började jag höra reklam igen, stängde ner spelet och nu sitter jag och lyssnar på TV3 i mina hörlurar.

Datorn är kopplad till TVn via scart. Dock är TVn avstängd. Och det startade mitt i allt.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

Vansinne.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Jag fattar verkligen ingenting.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

HAHA

Visa signatur

E6600. 2048 ram, XFX 8800GT

Permalänk

Har du kollat bakom dig så det inte är yxmördaren som står där som har bytt kanal?

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

Ljudkortet som spökar

Visa signatur

Dell dimension 4600, geforce 6600 gt, 1536 ram,

Permalänk

Haha jag har faktiskt upplevt något liknande, utifrån mina högtalare hörde jag radio en gång (har en klockradio bredvid datorn tio cm från enda högtalaren men jag dubbelkollade och den var verkligen inte påslagen).

Permalänk
Medlem

coolt

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Jag blev riktigt skrämd en gång jag såg på tv sent på kvällen... hade sett nån dålig skräckfilm tidigare på kvällen. Plötsligt hörde jag en kvinnoröst bakom mig... hjärtat hoppa upp i halsgropen före jag kom på att det var min datorhögtalarna som plockade upp en radiosignal från stereosystemet de stod på

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Högtalare kan tydligen snappa upp radio även om de inte är kopplade till nån stereo etc. Mina gamla datorhögtalare (små rackare) snappade ofta upp nå finska och ryska kanaler...

Visa signatur

| e6850 @ 3600mhz | Sparkle 8800GTS 640mb | Gigabyte p35 DS4 | Corsair 520w | Corsair 6400 CL5 (2gb) | Antec 900 | Philips 200WP7ES |

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Kan vara någon form av överhöring du råkat ut för. Har också hört rysk radio i mina högtalare, kabeln mellan steron å datorn fungerade som en sorts antenn.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

självklart är det ett spöke i rummet!
anlita en sån där spökutdrivare

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

Minns en liknande händelse på ett lan för många år sedan. Vi var inte så många som var kvar men plötsligt börjar ena killens dator spela musik. Inga program igång och alla börjar typ "-wtf?"
Visar sig att det var hl cdn som satt i och började spelas som en ljudcd.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Är det trådlösa hörlurar? Mina gamla tog in en kanal (tror det var SVT2) när datorn inte spelade upp något ljud.

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk

Jag hade ett gammalt ljudkort av märke yamaha som störde ut grannarnas kanaler, så fort jag stängde av datorn blev det bra så dom sponsra mig med ett nytt

Visa signatur

|i5 2500k@4ghz |Gigabyte z68X-ud3h-b3|
Gigabyte HD7970 |16GB corsair xms3 1600 mhz|HDD 2 Tb|

Permalänk
Medlem

En kompis till mig satt på Krangparty i sundsvall och skulle till och spela lite Counterstrike på den tiden det var som populärast.
Dock började han efter bara några sekunder höra stönanden och ljud som taget direkt ur en porrfilm, blandat med lite windows ljud.

Det visade sig att hans trådlösa hörlurar snappade upp signalerna från någon annans lurar och den personen satt och glodde på en porrrulle.
Efter mycket springande runtomkring skrikandes: "Stäng av porrfilmen ditt trådlösa helvete!" så slutade det låta i hans lurar iallfall.

Sen så har jag plockat upp finsk tv med någon svensktillverkad tv jag hade när jag var mindre.

Samt att jag även haft två intercom enheter hemma hos päronen en stog i mitt och brorsans rum samt den andra i köket.
En kväll när vi skulle sova så var maskinen i vårt rum på och började ta in något asiatiskt pratande, varade väll i nån minut eller två, helfräsigt tyckte jag och lillebror.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem

Jag hör alltid mer eller mindre Svenska i alla spel.

En gång fick jag in en arabisk radio kanal på morsans stereo.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Akta för poltergeisten -.-

Permalänk
Medlem

HAHAHAHA

Visa signatur

Chassi: Corsair 800D | Moderkort: Asus P8P67 PRO | CPU: Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz | Minnen: Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance | GPU: AMD XFX 6970 CrossfireX | Lagring: Samsung 840 Pro 256gb SSD, Intel 510 120gb SSD, 1000gb och 1500gb mekaniska | Kylning: Custom vattenkylning |

Permalänk

Får alltid in finsk och rysk radio i mina högtalare på kvällarna fastän de inte är inkopplade till något annat än mig ljudkort:P

Visa signatur

E2180 @ 2.45ghz , 2x2048mb DDR2 800mhz, 8800gts 540/1920

Permalänk
Medlem

Fy fasen vad jobbigt det måste va. ^^Alla historier då.

Permalänk
Medlem

Dags för Ghostbusters!