Permalänk
Medlem

Titlar i November

Om dessa releasedatum blir vad som står kommer November månad bli riktigt intensiv, mycket av lönen ryker till spel i såna fall hehe

Empire Earth 3 [2007-11-09]
Call Of Duty 4 - Modern Warfare [2007-11-09]
Company of Heroes - Opposing Fronts [2007-11-09]
Gears of War (DVD) [2007-11-09]
Crysis - Special Edition [2007-11-16]
F.E.A.R. (FEAR) - Perseus Mandate [2007-11-16]
Brothers in Arms - Hells Highway (Brothers in Arms 3) [2007-11-16]
Assassins Creed [2007-11-16]
UT3 [2007-11-19]

Sen finns ju några som skall komma ut i slutet av okt med som Clive Barkers Jericho samt Hellgate London.

Har jag glömt något intressant som kommer så fyll gärna på

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

enda jag egentligen ser fram emot är crysis och FEAR-expansionen. ut3 kan väl vara kul att testa men kommer nog inte att vara något jag fastnar för. cod4 förstår jag inte alls hypen över, har inte imponerats ett dugg :<

assassins creed har jag hört massa snack om, men fortf inte förstått vad det är för något

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Shit va gött alltså. Äntligen kommer de spel som jag har längtat efter aslänge nu. Call of Duty 4, Brothers in Arms Hells Highway, Crysis o Unreal Tournament 3. November-månad kommer bli asgrym Om inte något utav dessa spel blir förskenade dårå

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Hellgate london kommer la 2 november, till sverige dvs

Permalänk
Medlem

Jag har en känsla av att hellgate kommer ha ett kopierinsskydd från helvetet.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Avstängd

Jag ska uppgradera till två CrossFire kort från mina QuaD SLi Glädjer mig att se att Gears Of Wars kommer till PC

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem

Nfs Prostreet kommer väll antagligen ut runt november december

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Ni glömmer bland de viktigaste och mest hypade spelet bortsett från Crysis... Alan wake.

Iofs så lanseras detta i Dec.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Inaktiv

supcom: forged alliance.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
Jag har en känsla av att hellgate kommer ha ett kopierinsskydd från helvetet.

Precis, vi har redan problem med att BioShocks skydd våldtar din flickvän, din mamma och länsar kylskåpet medans du sover...

Skämt åsido, hoppar man över ett bra spel (smaksak förvisso) med kopeiringsskyddet som ursäkt är man rätt bra fånig.

För min del blir det en fråga om tidsprioritering framför plånboksprioritering. Alla spel jag listar nedanför kommer spelas får se i vilken ordning. Vill ha max 3st~ spel liggandes samtidigt.

CoD 4 VS Crysis - Crysis slår in tungt eftersom jag vill se vad min rigg verkligen klarar av men beslutet baseras på singelplayer kampanjernas betyg.

Hellgate London VS UT3 - Spel jag inte kommer råköra men som jag vill ha sidan om, ta upp, spela ett litet tag och sedan lägga ner igen.

Assassains Creed VS Gears of Wars - Båda verkar lockande men jag brinner inte för något, betyget baseras helt på rescensioner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Ni glömmer bland de viktigaste och mest hypade spelet bortsett från Crysis... Alan wake.

Iofs så lanseras detta i Dec.

Det är väl uppskjutet till nån gång nästa år?
Om inte annat så blir det med största säkerhet det med tanke på hur mkt man har hört om det det senaste halvåret.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
Jag har en känsla av att hellgate kommer ha ett kopierinsskydd från helvetet.

Tror jag inte då spelet är främst tänkt att spelas online där du får ut mäst utav det och då spelar det ju ingen roll om spelet har massa copy protections eller inte eftersom det är en unique CD-nyckel som avgör om du får spela eller inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pippo
http://www.thewitcher.com/

26 Oktober.

Har jag redan förbokat!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
Jag har en känsla av att hellgate kommer ha ett kopierinsskydd från helvetet.

hehe fyndigt

Själv så längtar jag till HELLGATE LONDON! Och lite till crysis.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danneee
Det är väl uppskjutet till nån gång nästa år?
Om inte annat så blir det med största säkerhet det med tanke på hur mkt man har hört om det det senaste halvåret.

Ah, okej. Det var mer än vad jag visste men nu när jag läste det så stämmer det säkert.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Inaktiv

alan wake har troligtvis skjutits upp till nästa år.

Permalänk

Fifa 08 såklart :). 9/27

Permalänk
Avstängd

kommer det ingen expansion till cc3? :(. jag som nästan hade hoppats på det.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
kommer det ingen expansion till cc3? :(. jag som nästan hade hoppats på det.

nej, men det kommer 50elva boosterpacks som adderar mycket.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer
alan wake har troligtvis skjutits upp till nästa år.

Jag såg det. Tack för upplysningen though.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk

Company of Heroes(TM): Opposing Fronts(TM) Goes Gold

http://biz.yahoo.com/bw/070912/20070912005473.html?.v=1

"Developed for Windows PC, the game is expected to begin shipping to retail outlets in North America later this month."

Kan tydligen redan komma i slutet av månaden. Det borde bli fredagen den 28 september ifall det blir så.