neverwinter nights 2 hälp

Permalänk
Medlem

neverwinter nights 2 hälp

har kört fast i nw2 och råka quick spara presis med 1mm liv finns det nått trick så man kan återupplivas lr nån form av savegame editor som gör så man får fullt hp innan gamet startar dör liksom innan jag ens hinner komma in i spelet hjälp skulle uppskattas enormt

Permalänk
Medlem

Testa denna editor. Där kan du gå in och ändra stats, xp, skills med mera. Jag har aldrig kollat hur det är med hp men det borde du kunna ändra där med. Du kommer att behöva Java för att kunna köra den.

Permalänk
Medlem

hmm länken funka ej

Permalänk
Medlem

Länken funkar för mig.

Visa signatur

Vi är överallt!
Asus Maximum VII Formula | i7-4790K | Noctua NH-U14S | 16 GB G.Skill RipjawsX 2133MHz CL9 | EVGA GTX980 SC ACX 2.0 4GB | Corsair HX850i | Samsung 850 Pro 256GB SSD | 15.5 TB HDD | Eizo FlexScan S2431W |

Permalänk
Medlem

nu funka det men jag fatatr noll av det hur får jag den att funka?
unable to acces jarfile bla bla bla

Permalänk
Medlem

Har du inga polare med dig som kan vinna striden utan dig då? Spelet är inte över om inte hela partyt dör.

Annars skulle jag ladda senaste autosave.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

k klarade spelet men hur gör man för att få olika slut? tex goda och onda ending jag va chaotic men slutet va ju happy ending

lr finns det bara 1 ending? det när stenarna rasar över en lr?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alecla
k klarade spelet men hur gör man för att få olika slut? tex goda och onda ending jag va chaotic men slutet va ju happy ending

lr finns det bara 1 ending? det när stenarna rasar över en lr?

beror ju på valen du gör.. dödar du dina vänner i slutet så är du knappast god eller hur

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem

jag kollade lite guider och fixa fram det hyfsat bra spel bra gameplay men dåligt slut doc kan man itne va så ond som jag vill va

Permalänk
Medlem

Som sagt så behöver du ha java installerat för att kunna köra editorn och har du det så kanske du glömt att peka om genvägen till jar-filen.

Klippt från read me-filen:
"To install this utility, extract all of the files from the zip file and place them in a directory of your choice. Then update the shortcut (NWN2Editor.lnk) and change "install-directory" to the directory where you stored the files."

Annars borde det gå att bara dubbelklicka på jar-filen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alecla
jag kollade lite guider och fixa fram det hyfsat bra spel bra gameplay men dåligt slut doc kan man itne va så ond som jag vill va

är väll inte många andra spel som tillåter dig döda nästan alla dina party members?..

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alecla
k klarade spelet men hur gör man för att få olika slut? tex goda och onda ending jag va chaotic men slutet va ju happy ending

lr finns det bara 1 ending? det när stenarna rasar över en lr?

Det finns ett good och ett evil slut. För att få evil-slutet måste du givetvis ha evil alignment, och sedan måste du, när du pratar med King of Shadows, välja att gå med honom. Då får du ett synnerligen evil slut.

Det är för övrigt väldigt jobbigt att läsa dina inlägg när du inte använder punkt eller kommatecken.